druk druk druk, immer druk.quote:
bij buddha vandaanquote:
oh, dan hoef ik het niet te hebbenquote:
Bitterbride.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal vast vriendschappelijk zijn geweest.
Ja beftquote:Op donderdag 4 december 2025 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
druk druk druk, immer druk.
met jou dan?
[..]
bij buddha vandaan
niet jouw ding?quote:
word je dan wel uitgerust wakker?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Vannacht geslapen op een pammetje. Nog nooit zo diep geslapen denk ik. Heerlijk
Daar kun je wel lekker op slapen ja.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Vannacht geslapen op een pammetje. Nog nooit zo diep geslapen denk ik. Heerlijk
Ja was echt uitgerustquote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet jouw ding?
[..]
word je dan wel uitgerust wakker?
cool cool cool. misschien moet ik het dan ook een keer regelen.quote:
moet je niet werken ofzoquote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan (uiteraard de olie vergeten), spullen naar de kringloop gebracht, beetje stofzuigen, toilet geboend, was gedaan, afwas gedaan. Denk 5 porties nasi gemaakt voor morgen.
Even pauze, want heb geen olie meer, lol. Zo maar verder.
Bizar gewoon.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kun je wel lekker op slapen ja.
Ho ho, dit was ter voorbereiding aan een operatie van vandaag met volledige narcose. Niet voor de funquote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
cool cool cool. misschien moet ik het dan ook een keer regelen.
Zin in.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
druk druk druk, immer druk.
met jou dan?
[..]
bij buddha vandaan
Heb je alleen voor afgelopen nacht gekregen?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar gewoon.
Ik zei al, mag ik er geen stripje van. Maar mocht niet. Ze moesten lachen toen ik vertelde dat ik adhd heb en begrepen ze dat ik normaal niet goed doorslaap 🤣
Jij hebt zin in die pannenkoeken proeverijquote:
Jaquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je alleen voor afgelopen nacht gekregen?
Ik lees net dat hierboven maar fijn dat je vannacht toch hebt kunnen slapen dan.quote:
Shit ik was dit alweer vergeten maar nu heb ik hier ook zin in.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt zin in die pannenkoeken proeverij
Ik had me gewoon verslapen hè. Werd kwart over zes wakker en moest om half zeven in de auto zitten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees net dat hierboven maar fijn dat je vannacht toch hebt kunnen slapen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |