Hier ook. Ik was te voet naar werk en eigenlijk had ik verder weg moeten wonen...quote:
Hoi vriendjequote:
Hier nu ook. Vanochtend nietquote:
Gewoon met een enorme omweg naar je werk lopen? Of straks weer naar huis.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier ook. Ik was te voet naar werk en eigenlijk had ik verder weg moeten wonen...
die stonden er niet op net weer even terug gekeken, ze waren ook in nepal zag ikquote:Op donderdag 4 december 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, lijkverbrandingen op de wc?
Wat zal je huis lekker ruikenquote:Op donderdag 4 december 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vanmiddag speculaasdeeg maken en morgen speculaasjes bakken
Jaaaquote:
Succes straksquote:Op donderdag 4 december 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Krijg trek van dit gesprek. Ik ga na mijn afspraak door naar de supermarkt. 👀 (Stond al op de planning voor dit gesprek)
Thanks!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Succes straks
En daarna iets lekkers halen
Er vanaf komen doe je niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan liever het snel krijgen. Dan ben je er ook maar vanaf
Gewoon naar het Foqueville gemeentehuis toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt wel onze adressen voor de distributie?
ieniminimuis & Meneer Ambarquote:Op donderdag 4 december 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon naar het Foqueville gemeentehuis toch?
net bij de appie geweest, ik leg zo wat kipfilet in de marinade met yoghurt, knoflook, citroensap en kruidenquote:
Oh ook vergeten te checken.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was op zoek naar deze maar kan hem niet vinden
https://www.ah.nl/product(...)geurkaars-kruidnoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |