Klinkt wel tof.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:28 schreef Karzai het volgende:
dat was een rondreis in het noorden bij de himalaya
Klinkt gezellig.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
zus was wel enige tijd aan de gerriederrie meen ik mij te herinneren en ze waren getuige van openbare lijkverbrandingen
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mij, de liefde van je leven, de godin in jouw huis, vertel je dat niet he
Mijn hypochondrie trekt dit heel slecht.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
En ja ik weet wat het is enz. Heb het eerder gehad en toen had ik PaP3a(?). Zeg ik snel zonder te Googlen.
Leuk, lijkverbrandingen op de wc?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:31 schreef Karzai het volgende:
ik heb er nog een kalender van met de foto's die zij daar gemaakt had
Mijne ook wel maar ja probeer mezelf niet gek te maken.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hypochondrie trekt dit heel slecht.
Jij hoeft nog niet voor bevolkingsonderzoek een uitstrijkje te doen?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hypochondrie trekt dit heel slecht.
Jawel, maar ik had geen pap3quote:Op donderdag 4 december 2025 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hoeft nog niet voor bevolkingsonderzoek een uitstrijkje te doen?
Dit was wel een hele tijd geleden hoor en toen had ik ook klachten daarom werd ik getest.quote:
Krijg je het traag als je geen seks hebt?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
HPV krijg je al snel als je seks hebt (ieeeeew bah wie doet dat nou).
Eeuhm, oké, dat kan ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is hier een Indiër op de bruiloft. Mee gesproken. Op zijn bruiloft waren er bijna 3000 mensen en ze hebben vrijwel iedereen ingevlogen en alle tickets betaald
Wellichtquote:Op donderdag 4 december 2025 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je het traag als je geen seks hebt?
Dan liever het snel krijgen. Dan ben je er ook maar vanafquote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan liever het snel krijgen. Dan ben je er ook maar vanaf
Huhquote:Op donderdag 4 december 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Gezeik ook altijd met dat kippenhok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |