Ja tot nu toe wel erg leuk en heel veel ceremonies doen ze. Er we hebben ook de bruidsschat gezienquote:Op donderdag 4 december 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zat er wel in natuurlijk.Is het een hele belevenis?
Ja de bandjes rusten over de schouders maar dat blijft niet echt zitten. En dan heb ik teveel inkijkquote:Op donderdag 4 december 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar gaat de ruzie over?
Oh daar heeft @kwiwi me al in getagdquote:Op donderdag 4 december 2025 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh vergeet ik de link erbij te doen.
iets met haken wat je kon winnen.
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Welke kutkat maakt mijn vuilniszak open als ik hem even buiten neerzet. 😒 Hoop niet mijn eigen.
12:05?quote:Op donderdag 4 december 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet je wel weer hoe laat het is
Weet niet of het hier vogels zijn eigenlijk, het ziet er ook meer uit alsof een kat of rat het doet.quote:
Oh ja, dat is vervelend.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de bandjes rusten over de schouders maar dat blijft niet echt zitten. En dan heb ik teveel inkijk
Die hebben we hier beide niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:05 schreef Karzai het volgende:
meeuwen doen het hier en zwervers om te kijken of ere blikjes in zitten
Wil je nu ook trouwen?quote:Op donderdag 4 december 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel erg leuk en heel veel ceremonies doen ze. Er we hebben ook de bruidsschat gezien
Succesquote:Op donderdag 4 december 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Ik moest nog steeds een nieuw uitstrijkje laten maken naar aanleiding van die bevolkingsonderzoek maar heb over een uurtje eindelijk de afspraak (lag aan mij uiteraard want hun hebben wel tijd).
Neequote:
jetset balquote:Op donderdag 4 december 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is hier een Indiër op de bruiloft. Mee gesproken. Op zijn bruiloft waren er bijna 3000 mensen en ze hebben vrijwel iedereen ingevlogen en alle tickets betaald
Sow.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is hier een Indiër op de bruiloft. Mee gesproken. Op zijn bruiloft waren er bijna 3000 mensen en ze hebben vrijwel iedereen ingevlogen en alle tickets betaald
Gewoon met die thuistest poeren.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Er zijn weinig dingen in mijn leven waar ik zo weinig zin in heb om te (laten) doen als dit.
Te vriend houden.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja hij dat een bruiloft van 1 miljoen dollar goedkoop wasquote:Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef Karzai het volgende:
ja die indiers sloven zich altijd uit op een bruiloft
Heb ik gedaan en nu moet ik nog een keer een uitstrijkje laten maken.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met die thuistest poeren.
Oh jammerquote:Op donderdag 4 december 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al getrouwd want het was voor zijn bruiloft :p
Nee. Denk niet dat ik dat leuk vind.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Zou je wel een keer naar India willen?
Lekker met 10 man op een scooter enzoquote:Op donderdag 4 december 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Denk niet dat ik dat leuk vind.
Ow apart. Was er iets met de uitslag?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en nu moet ik nog een keer een uitstrijkje laten maken.
quote:Op donderdag 4 december 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij dat een bruiloft van 1 miljoen dollar goedkoop was
Ja dat doen ze hier ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker met 10 man op een scooter enzo
Ja HPVquote:Op donderdag 4 december 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow apart. Was er iets met de uitslag?
Ohquote:
Ja denk ik ook. Maar je komt denk ik niet onder smerigheid uit.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb je in India enorme contrasten. Is ook zo'n groot land met zoveel mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |