Ja nu begint het avond gedeelte. Er zijn echt honderde gasten bij gekomen. echt bizarquote:Op donderdag 4 december 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
White Lotus vibes.Heb je alles overleefd?
Ja, dat laatste zat er wel in natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu begint het avond gedeelte. Er zijn echt honderde gasten bij gekomen. echt bizar
en ik heb ruzie met mijn avodm jurk
Waar gaat de ruzie over?quote:Op donderdag 4 december 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu begint het avond gedeelte. Er zijn echt honderde gasten bij gekomen. echt bizar
en ik heb ruzie met mijn avodm jurk
hobbels bobbels en botten gok ikquote:Op donderdag 4 december 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar gaat de ruzie over?
Jaag ik je weg?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik zal wel weer stilletjes verdwijnen
Ik overleefquote:Op donderdag 4 december 2025 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen gestorven door je ouderdom
Wat een beperking zeg. Wie bepaald dat?quote:Op donderdag 4 december 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Maar dat is meer iets voor in het weekend.
Ik vind dat zelf gewoon chill om in het weekend te doen, lekker serie kijken en een borrelplank(je) erbij.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een beperking zeg. Wie bepaald dat?
oh vergeet ik de link erbij te doen.quote:
Ik had het plastic gister eindelijk weer eens aan de weg gezetquote:Op donderdag 4 december 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Ik zie ergens iemand iets zeggen over een doos en bedenk me ineens dat oud papier aan straat "moet" vandaag.
mij, de liefde van je leven, de godin in jouw huis, vertel je dat niet hequote:Op donderdag 4 december 2025 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh vergeet ik de link erbij te doen.
iets met haken wat je kon winnen.
Daar hebben we gelukkig een ondergrondse container voor.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het plastic gister eindelijk weer eens aan de weg gezet
Dan weet je wel weer hoe laat het isquote:Dit nummer wordt op dit moment door 10 personen bekeken.
Mijn telefoon geeft aan dat het vermoedelijk spam is als ze bellen dus neem ik gewoon niet op. Als het echt belangrijk is spreken ze de voicemail wel in dat ik moet terugbellen.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor raar nummer belt me nou dan weer.
Bij mij staat dat dus niet, dus ik google eerst.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon geeft aan dat het vermoedelijk spam is als ze bellen dus neem ik gewoon niet op. Als het echt belangrijk is spreken ze de voicemail wel in dat ik moet terugbellen.
Ik luister zelf nooit mijn voicemail af, dus spreek ook niks in.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar het is ook echt idioot dat niemand nog een voicemail lijkt in te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |