Je hebt dezelfde smaak als mijn dochterquote:Op donderdag 4 december 2025 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwa, dat is bullshit. Genoeg contemporaine dingen die heel goed zijn. Ik noem maar wat: Geese, Vampire Weekend, DIIV, The Strokes, Fontaines D.C., MJ Lenderman. Die worden over 40 jaar wat de 80s waren nu.
Fontaines D.C. van enige tijd terug, en verder veel matig- tot onbekends. Maar alsnog is er hele goede hedendaagse muziek.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwa, dat is bullshit. Genoeg contemporaine dingen die heel goed zijn. Ik noem maar wat: Geese, Vampire Weekend, DIIV, The Strokes, Fontaines D.C., MJ Lenderman. Die worden over 40 jaar wat de 80s waren nu.
Dat waren de nummers die mijn ouders altijd in de auto draaide wanneer we ergens naar toe gingen. En inderdaad gedurende mijn jeugd en daarna is het hard achteruit gegaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:25 schreef SpaceOddity het volgende:
Als ik die top 5 van ''artiesten'' van nu zie ben ik ontzettend blij dat ik leef sinds een tijd waarin artiesten en bands zoals David Bowie, Queen, Tina Turner, Prince, Michael Jackson nog actief waren.
Ja, ik weet, wat een ouwelullengezeik, maar manmanman wat een plastic oppervlakkige en inhoudsloze artistieke armoede.
Beschamend. Deprimerend.
Twee kitscherige nummers zonder inhoud? Weinig verandert inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt genoeg denk ik.
Zoveelste bewijs dat de muzieksmaak van de meeste mensen echt dramatisch is.quote:
Gezien muzieksmaak subjectief is, kun je stellen dat de meest geluisterde muziek ook de beste muziek isquote:Op vrijdag 5 december 2025 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoveelste bewijs dat de muzieksmaak van de meeste mensen echt dramatisch is.
Matig tot onbekend?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Fontaines D.C. van enige tijd terug, en verder veel matig- tot onbekends. Maar alsnog is er hele goede hedendaagse muziek.
2024/2025 (op eigen domein): www.audioxy.nl/24tn.html
Ik vermoed dat veel titels op die pagina de doorsnee 538/Q/Sky-luisteraar niets zeggen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |