abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219467324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jij begon :{w
Tuuurlijk.
Mods doen zoiets niet ntl.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:04:59 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467333
Nu zijn ze met meer man en veel meer slachtoffers een stuk verder weg

Ergo als ze zich toen wat schappelijker op hadden gesteld ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:06:29 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467363
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuuurlijk.
Mods doen zoiets niet ntl.
Ik wel hoor, geef ik ridderlijk toe

Mar meestal geef je me de kans niet omdat je bij iedere vorm van tegenspraak direct begint te trippen en te jijbakken, nu ook weer met je russofobie
pi_219467400
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En toch was dat een goed moment om te onderhandelen.
Idd
Als dit conflict ten einde komt wil ik wel es de uitkomst vergelijken met de originele Istanbul onderhandelingen.
En zien of het al deze ellende waard was.
Een land naar de klote, miljoenen weg gevlucht, massaal slachtoffers dood en verminkt, economie naar de klote en heus wat grondgebied verloren. Maar toch een hoop corrupte klootzakken die zich verrijkt hebben.
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:11:39 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467459
Jammer dat beide partijen niet wilde onderhandelen idd

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 11-12-2025 20:18:17 ]
pi_219467552
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:04 schreef sp3c het volgende:
Nu zijn ze met meer man en veel meer slachtoffers een stuk verder weg

Ergo als ze zich toen wat schappelijker op hadden gesteld ...
Wederom vernoem je oekraine niet.
De rus de rus

Ik vernoem constant wat oekraine te lijden heeft onder dit conflict puur ten voordele van de VS, ook al wordt mij verweten Putin lover te zijn. (Niet letterlijk door jou). Ik vind dit erg en roep al van dag 1 voor een diplomatieke oplossing.
Maar we willen perse Rusland aanpakken met reeele kans op WO3 waar niemand als winnaar uitkomt.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:17:22 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wederom vernoem je oekraine niet.
De rus de rus

Ik vernoem constant wat oekraine te lijden heeft onder dit conflict puur ten voordele van de VS, ook al wordt mij verweten Putin lover te zijn. (Niet letterlijk door jou). Ik vind dit erg en roep al van dag 1 voor een diplomatieke oplossing.
Maar we willen perse Rusland aanpakken met reeele kans op WO3 waar niemand als winnaar uitkomt.
Oekraine is een van die twee partijen hier :?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:11 schreef sp3c het volgende:
Jammer dat beide partijen niet wilde onderhandelen idd
pi_219467607
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:11 schreef sp3c het volgende:
Jammer dat beide partijen niet wilde ondethandelen idd
Ze zaten effectief aan de onderhandelingstafel...met nog een lange weg te gaan zoals jij ook aangeeft.
Maar de russofobie van het westen (NIET JIJ PERSOONLIJK) wou het anders. En dat heeft ons gebracht tot waar we nu staan.
En daar ben in boos om en ik heb verder geen sympathieen of banden met Rusland voor alle duidelijkheid.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:21:35 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ze zaten effectief aan de onderhandelingstafel...met nog een lange weg te gaan zoals jij ook aangeeft.
Maar de russofobie van het westen (NIET JIJ PERSOONLIJK) wou het anders. En dat heeft ons gebracht tot waar we nu staan.
En daar ben in boos om en ik heb verder geen sympathieen of banden met Rusland voor alle duidelijkheid.
Ze zaten aan tafel dingen te eisen van elkaar ja, ze wilden niet onderhandelen met elkaar, hebben ze dan ook niet gedaan en het westen was er niet bij betrokken, was iets tussen Rusland en Oekraine op aangeven van Turkije

Das jammer idd
pi_219467643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik wel hoor, geef ik ridderlijk toe

Mar meestal geef je me de kans niet omdat je bij iedere vorm van tegenspraak direct begint te trippen en te jijbakken, nu ook weer met je russofobie
Russofobie was algemeen bedoeld. Maar jij neemt (ook) graag alles direct persoonlijk.
En jijbakken ? Ik houd me nog in, jij bent mod he :P ik trek altijd aan het kortste eind :(
;)
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:22:51 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Russofobie was algemeen bedoeld. Maar jij neemt (ook) graag alles direct persoonlijk.
En jijbakken ? Ik houd me nog in, jij bent mod he :P ik trek altijd aan het kortste eind :(
;)
Jij hebt je nog nooit ingehouden richting mij
pi_219467722
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt. De hele wereld lijkt onverschillig te zijn omtrent dit conflict.
Hier wordt alles opgehemeld met leuzen als: ze vechten voor onze waarden en vrijheid.

Deze waanzin had in 03-2022 over kunnen zijn als de EU-liberalen over hun schaduw hadden gestapt.
Onverschillig zou ik nu niet zeggen, daar zorgt onze media wel voor.
Alleen spijtig dat er enkel oorlogstaal gepropageerd wordt.
Maar zoals eerder gezegd : russofobie vertroebelt alle realiteitszin.
@sp3c :wederom algemeen bedoeld
pi_219467737
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jij hebt je nog nooit ingehouden richting mij
Denk jij :P
Zelfs ondanks mn gin-tonics
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:30:00 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467765
Als je hem quote voel ik me sowieso niet aangesproken

Daarnaast gaat die oorlogstaal natuurlijk over en weer
pi_219467896
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ze zaten aan tafel dingen te eisen van elkaar ja, ze wilden niet onderhandelen met elkaar, hebben ze dan ook niet gedaan en het westen was er niet bij betrokken, was iets tussen Rusland en Oekraine op aangeven van Turkije

Das jammer idd
Het westen was er niet bij betrokken.
Die europese verontwaardiging blijft mij verbazen. In 4 jaar oorlog hebben ze geweigerd ook maar 1 woord met Rusland uit te wisselen. Enkel oorlosretoriek en wapens sturen. En dan verontwaardigd zijn dat ze niet mee aan tafel mogen :?
Oekraine is toch niet EU so?
De VS is oorlogsaansteker, wapen- en intel-leverancier en bemiddelaar tegelijk...nog gekker.
pi_219467907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Echt
Deze uitspraak zou ik wel es uitgelegd zien worden. Hoeven zelfs geen feiten te zijn.
Ben gewoon benieuwd naar de zienswijze.
?
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 20:55:55 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219468101
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:51 schreef sp3c het volgende:
Maart 2022 stonden russen voor Kiev
pi_219468317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ow is dat het?

Toen hadden ze nog een land, nog een bevolking, nog grondgebied, nog grondstoffen, een toekomst. Zelensky had zich nog eerlijk kunnen verrijken door zn land economisch te doen open bloeien, in de EU zelfs (mits aan corruptie te werken). De graanschuur van Europa, meer grondstoffen dan alle EU landen samen...je land echt op de kaart zetten.
En dat allemaal weg gespoeld door gouden wc's met het bloed van zijn soldaten.
We zullen zien of hij er van tussen uit kan glippen met zn koffers vol cash om verder in luxe te leven in een van zn vele villa's.
Net als onze EU politici trouwens als het schieten een keer ophoud

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 12-12-2025 14:14:31 ]
pi_219472239
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ze hadden er wel uitgekomen als o.a Boris Johnson en Victoria nuland zich er niet mee bemoeid hadden.
Maar ze hebben schijt aan Oekraïne en de bevolking.
Ze hebben misbruik gemaakt van de naïviteit van Zelensky.
Nu staat Oekraïne er veel slechter voor dan tijdens de onderhandelingen.
pi_219472388
Laat ons nog es lachen in deze stressvolle tijden.
Deze had ik nog niet gezien :D

Wat viel er net uit Zelensky’s neus? Cocaïne?

https://videopress.com/v/20xgLmcc

pi_219473110
Overduidelijk fake AI gemaakt door een Russisan bot farm.
  Moderator vrijdag 12 december 2025 @ 14:14:07 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219474136
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 21:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow is dat het?
gewoon feitelijk waar

quote:
Toen hadden ze nog een land, nog een bevolking, nog grondgebied, nog grondstoffen, een toekomst. Zelensky had zich nog eerlijk kunnen verrijken door zn land economisch te doen open bloeien, in de EU zelfs (mits aan corruptie te werken). De graanschuur van Europa, meer grondstoffen dan alle EU landen samen...je land echt op de kaart zetten.
En dat allemaal weg gespoeld door gouden wc's met het bloed van zijn soldaten.
We zullen zien of hij er van tussen uit kan glippen met zn koffers vol cash om verder in luxe te leven in een van zn vele villa's.
Net als onze EU politici trouwens
hebben ze nog steeds allemaal
pi_219475497
quote:
Oekraïne kan uiterlijk op 1 januari 2027 toetreden tot de Europese Unie, staat volgens bronnen in het recentste ontwerp van een vredesvoorstel voor Oekraïne. De regels voor EU-toetreding zouden daar speciaal voor worden aangepast, meldden bronnen die op de hoogte zijn van de inhoud van het document aan de Financial Times. Er wordt momenteel druk onderhandeld over een vredesplan, maar de inhoud ervan is niet bekend.

Een eerder voorstel voor versnelde toetreding van voorzitter van de EU-leiders António Costa werd door EU-regeringsleiders van tafel geveegd. Hongarije wil niet dat Oekraïne tot de EU toetreedt. Costa wilde die blokkade omzeilen door unanimiteit in te ruilen voor een ruime meerderheid van de EU-lidstaten, maar daarvoor was geen steun. Ook Nederland is tegen versnelling van toetredingsonderhandelingen.

Het toetredingsproces van een kandidaat-lidstaat tot de EU neemt normaliter jaren in beslag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frontstad~a0a67b1a/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219476436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het westen was er niet bij betrokken.
Die europese verontwaardiging blijft mij verbazen. In 4 jaar oorlog hebben ze geweigerd ook maar 1 woord met Rusland uit te wisselen. Enkel oorlosretoriek en wapens sturen. En dan verontwaardigd zijn dat ze niet mee aan tafel mogen :?
Oekraine is toch niet EU so?
De VS is oorlogsaansteker, wapen- en intel-leverancier en bemiddelaar tegelijk...nog gekker.
Vrede = alle kans weg om oekraine in te lijven voor eigen gewin.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_219477273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Vrede = alle kans weg om oekraine in te lijven voor eigen gewin.
Eigen gewin zijn ze nu al zo goed als kwijt, definitief. Europa aast nog -tevergeefs- op deel van oekr grondstoffen die ze nodig zal hebben voor haar grote energietransitie. Tuurlijk panikeren ze en praten ze oorlogstaal.
De VS wint alvast met de miljarden naar het MIC waar vele politiekers mee cashen. Trump heeft zelensky een deal afgedwongen waarbij die zn land verkocht heeft, echter zijn die grondstofgebiedrn onder russische controle. De VS probeert blijkbaar nog voor elkaar te krijgen dat zij de ZNPP mee beheren met Rusland :')
En ondertussen zit ook Blackrock mee aan de onderhandelingstafel
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-larry-fink-a4915041

Geen nieuws eigenlijk want dat was al het plan nog voor het begin van de SMO.
Dus de VS verdient dik aan het laten kapot schieten van oekraine, en Blackrock had gepland waanzinnig te verdienen aan de heropbouw. Alleen gooit Rusland hier roet in het eten.En Europa ...loopt achter de kar aan.
En oekraine? Sja een select corrupt clubje verdient een mooi centje en de bevolking mag bloeden.

Maar ik begin er eindelijk de humor van in te zien.
Kan niet wachten dat Europa de russische tegoeden in beslag neemt. Net als met de sancties begrijpen ze nog steeds dat een boomerang naar je vijand gooien niet veel zin heeft, integendeel.
Rusland zal er niet van wakker liggen en er mss zelfs nog voordeel uit halen. Europa vernietigt eigenhandig haar reputatie van betrouwbare financiele en economische handelspartner. Veel landen volgen wat er allemaal gebeurt op de voet, en zullen wel 2x nadenken ivm Europa. Dit zal Brics/Rusland ten goede komen. Plus zullen die ten gepaste tijde verhaal komen halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')