abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219482828
Als ze het geld echt voor andere dingen gaan gebruiken heb je wel kans dat andere landen ook hun geld terug gaan halen.
En als Rusland geen herstelbetalingen hoeft te doen gaan ze het geld terug eisen van België.
pi_219482875
Europa toont hiermee aan de wereld dat zij een economisch en financieel onbetrouwbare partner is. Dit zal zich zeker wreken (boomerang) en niet alleen door Rusland.
En Europa gaat steeds verder de enige uitweg op : oorlog.
Enige manier om nog uit deze shitzooi te geraken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219483174
quote:
Duitse bondskanselier waarschuwt opnieuw voor de Russische dreiging: “Poetin stopt niet”

https://www.hln.be/buiten(...)~a2c6d779/?slug_rd=1
Lol hoeveel keer nog :?
Wanhopige angstzaaierij om hun daden te proberen vergoelijken.
Nogmaals, oorlog is hun enige uitweg.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219483238
Als jullie gamers waren hadden jullie geweten dat dit juist een buff is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219483269
En wtf is een buff :?
Sorry ik leef in de realiteit, niet een of andere fake fantasiewereld.
Enlighten us
pi_219483286
In de realiteit heb je toch ook Google. Git gud, man.
pi_219483373
Laat maar :')
Blijkbaar heb je toch niets interessants te melden.
pi_219483488
Goh mss is het wel een of andere slimme westerse tactiek om deze keer wel es iets tegen de russen te doen? Jeweetwel ze uit oekr verdrijven, of hun economie kelderen, of Putin buiten wippen. Iets dat mss wel es echt werkt in tegenstelling tot de massa wapens, miljarden cash, 20 sanctiepakketten enz. En nu nog es 150 miljard of meer geven. Lol de corrupte leiders zullen nog es extra hun koffers met cash vullen, zeker nu ze weten dat het de laatste keer zal zijn.

Tenzij...Nu hebben we de BUFF. :)
pi_219483535
Of een term voor een geheim plan uit het gamerswereldje? Waarbij ze afspreken allen tesamen in te loggen op gameservers en zo de russen te verslaan? En dan kunnen ze geheime wunderwaffe inzetten waar de russen nog nooit van gehoord hebben. En de gamers hebben infinite lives en ammo.
Damn de russen gaan eraan man.
pi_219483647
Hopelijk lezen de russen hier niet mee. De plannen van het duitse leger worden hier zomaar vrij gegeven.
Denk dat de russen wel zouden van een oorlogje met Duitsland. Die lusten ze rauw voor wat die gedaan hebben in WO2. Wij niet blijkbaar? 2 keer onze landen in as gelegd met miljoenen doden, en nu weer beste vriendjes. Ze willen zelfs terug het machtigste leger van Europa worden :')
Maar iedereen steigert als er sprake is van ooit terug russisch gas af te nemen, omdat zij een conflict hebben met een niet Europees land.
Lijkt wel een slechte B-film.
pi_219483668
Stukje live psychose.
pi_219483696
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef UncleScorp het volgende:
Hopelijk lezen de russen hier niet mee. De plannen van het duitse leger worden hier zomaar vrij gegeven.
Denk dat de russen wel zouden van een oorlogje met Duitsland. Die lusten ze rauw voor wat die gedaan hebben in WO2. Wij niet blijkbaar? 2 keer onze landen in as gelegd met miljoenen doden, en nu weer beste vriendjes. Ze willen zelfs terug het machtigste leger van Europa worden :')
Maar iedereen steigert als er sprake is van ooit terug russisch gas af te nemen, omdat zij een conflict hebben met een niet Europees land.
Lijkt wel een slechte B-film.
Ik weet niet hoe het in België was ten tijde van WO2 maar ons koningshuis was dikke vriendjes met nazi Duitsland.
Op de bruiloft van Juliana en Bernhard werd gewoon horst Wessel gedraaid.
pi_219483701
Ja ik amuseer mij joh
Je moet es vaker langskomen
:Y
pi_219483714
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het in België was ten tijde van WO2 maar ons koningshuis was dikke vriendjes met nazi Duitsland.
Op de bruiloft van Juliana en Bernhard werd gewoon horst Wessel gedraaid.
Ja koningshuizen en politieke leiders.
Enkel het volk lijdt onder oorlog.
pi_219484677
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 15:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou er via die games ook veel haat in mensen worden gepompt?
In films zie je altijd wel dat Duitsers en Russen de tegenstanders zijn, zou dat in de game wereld ook zo zijn?
Ja dat denk ik wel. Vooral bij online games. Daar speel je altijd tegen de Russen of Duitsers!
pi_219499105
quote:
Russische centrale bank eist bijna 200 miljard euro van Euroclear

In een rechtszaak die de Russische centrale bank heeft aangespannen in Moskou is 18,2 biljoen roebel geëist van het Brusselse Euroclear. Omgerekend is dat zo'n 195,7 miljard euro. Dat heeft de rechtbank aangekondigd, meldt persagentschap Reuters. Het bedrag komt ongeveer overeen met het geblokkeerde geld plus interesten.

De centrale bank vindt de voorstellen van de Europese Commissie om de bevroren tegoeden te gebruiken als financiële steun aan Oekraïne illegaal. Door de acties van Euroclear kan de centrale bank naar eigen zeggen als toezichthouder niet meer over zijn tegoeden beschikken.

https://www.hln.be/econom(...)-euroclear~a41a885e/
quote:
Kaja Kallas, de hoge vertegenwoordiger van het buitenlands beleid van de EU reageerde vanochtend op de rechtszaak. "Sommige landen zijn de bedreigingen door Rusland meer gewoon dan andere", zei Kallas, ongetwijfeld ook verwijzend naar haar eigen land, Estland. "En ik kan jullie verzekeren: dit zijn maar bedreigingen, en als we verenigd blijven zijn we veel sterker (...) We moeten echt allemaal het hoofd koel houden."
Permanent psychose
pi_219499150
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 10:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Permanent psychose
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Ben verre van een jurist dus kan er niet over oordelen maar de EU gaat erg ver nu.
pi_219499412
Online wordt de EU al vergeleken met een gokverslaafde.
Na al zn geld, huis enz verspeeld te hebben, moet hij gaan stelen om verder te kunnen gokken met andermans geld, blijvend hopen op die ene lucky strike.

En we weten dat gokkers allemaal schatrijk eindigen ...
pi_219499427
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 10:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Ben verre van een jurist dus kan er niet over oordelen maar de EU gaat erg ver nu.
Kaja Kallas had toch al es laten vallen dat er geen rechtbank in Europa hen zou durven veroordelen. Geschillen met Euroclear worden wel beslecht in internationale rechtbanken.
Natuurlijk zal zo',n proces jaren duren, dus de verantwoordelijken zullen dan al het rentenieren zijn met hun deel van deze koek.
pi_219499453
En ? Jij al een folder in de bus gekregen hoe je 72u je plan moet zien te kunnen trekken ?
Is deze ergens online te vinden ?
Wil wel es zien
pi_219499557
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:00 schreef UncleScorp het volgende:
En ? Jij al een folder in de bus gekregen hoe je 72u je plan moet zien te kunnen trekken ?
Is deze ergens online te vinden ?
Wil wel es zien
Ik heb hem nog liggen, zal kijken of ik hem kan inscannen voor je
pi_219508863
Zelensky riep zojuist in de Tweede Kamer op tot de zwaarste financiële sancties tegen de Russen en om de Russische tegoeden vrij te geven en te gebruiken in de strijd tegen Poetin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219509419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelensky riep zojuist in de Tweede Kamer op tot de zwaarste financiële sancties tegen de Russen en om de Russische tegoeden vrij te geven en te gebruiken in de strijd tegen Poetin.
Gaf ie meteen ook de bankrekeningnummers van hem en zn vriendjes ?
pi_219509424
@Candymannetje

As usual ... follow the money

Bekijk deze YouTube-video
pi_219509438
quote:
Na NAVO-baas Rutte slaat nu ook Britse legerchef alarm over Rusland: “Zonen en dochters moeten klaar zijn om te vechten”

De waarschuwingen over Rusland nemen opnieuw toe. NAVO-baas Mark Rutte en MI6-chef Blaise Metreweli benadrukten eerder al dat de Russische dreiging blijft groeien. Richard Knighton, de stafchef van het Britse leger, sluit zich daarbij aan. Volgens hem moet de samenleving zich voorbereiden op “een reeks reële en fysieke bedreigingen”. “Meer gezinnen zullen beseffen wat het betekent om zich op te offeren voor ons land.”

https://www.hln.be/buiten(...)e-vechten~a57e871a5/
Ik wil ook mijn survivalfolder ontvangen voor als wij een oorlog uitlokken :(
pi_219509459
quote:
“Rusland telt zijn doden niet, maar wel zijn geld”: Zelensky pleit in Den Haag voor inzet bevroren tegoeden

Het moet echt niet gekker worden.

Gedurfde uitspraak van deze corrupte leider bij wie er 100'en miljoen worden verduisterd.
Maar het volk smult ervan
:D
Psychose anyone ?

Zoals Prof Mearsheimer recent zei over russische oorlogsvoering :
Time is cheaper than lives
Laat het westen maar lachen met hoe traag de oorlog voor Rusland gaat. Zij weten waarom.
pi_219509521
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het moet echt niet gekker worden.

Gedurfde uitspraak van deze corrupte leider bij wie er 100'en miljoen worden verduisterd.
Maar het volk smult ervan
:D
Psychose anyone ?

Zoals Prof Mearsheimer recent zei over russische oorlogsvoering :
Time is cheaper than lives
Laat het westen maar lachen met hoe traag de oorlog voor Rusland gaat. Zij weten waarom.
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_219509532
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 10:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Permanent psychose
De Russische staatsbank idd. Wat een gekken dat die nog denken op geld aanspraak te mogen maken.
pi_219509614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bianconeri het volgende:

[..]
De Russische staatsbank idd. Wat een gekken dat die nog denken op geld aanspraak te mogen maken.
De EU gekken die denken dat dat geld ook maar iets gaat opbrengen in de uitkomst van deze oorlog.
quote: bianconeri _O- _O- _O- _O- _O-

Jullie faciliteren gewoon nog meer slachtoffers, nog meer vernietiging en nog meer verlies van oekr grondgebied.
Wees er maar fier op.

En alsof dat geld enig verschil maakt voor Rusland.
Zoals eerder gezegd kunnen ze er evengoed nog economisch voordeel uithalen. Maar dat is iets te gecompliceerd voor jou.
En als ze ooit de rechtszaken hierover winnen, kelderen ze menig europese lidstaat. Kers op de taart :D
pi_219509809
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De EU gekken die denken dat dat geld ook maar iets gaat opbrengen in de uitkomst van deze oorlog.
quote: bianconeri _O- _O- _O- _O- _O-

Jullie faciliteren gewoon nog meer slachtoffers, nog meer vernietiging en nog meer verlies van oekr grondgebied.
Wees er maar fier op.

En alsof dat geld enig verschil maakt voor Rusland.
Zoals eerder gezegd kunnen ze er evengoed nog economisch voordeel uithalen. Maar dat is iets te gecompliceerd voor jou.
En als ze ooit de rechtszaken hierover winnen, kelderen ze menig europese lidstaat. Kers op de taart :D
Daar heb ik allemaal niets mee te maken.
En er is maar 1 partij dat voor meer geweld, meer doden en meer vernietiging zorgt: Rusland.

Geld maakt voor alles en iedereen verschil.... Zonder geld kun je niets.
pi_219509902
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Daar heb ik allemaal niets mee te maken.
En er is maar 1 partij dat voor meer geweld, meer doden en meer vernietiging zorgt: Rusland.
Ze staan al sinds april 2022 open voor onderhandelingen.
Maar het westen kiest ervoor om Rusland te (proberen) verslaan, op alle mogelijke manieren, maar zonder resultaat. Blijven proberen is de boodschap.
Benieuwd of wij WO3 uit de weg zullen gaan.
quote:
Geld maakt voor alles en iedereen verschil.... Zonder geld kun je niets.
Ik hoef geen gouden wc om te schijten,
:+
pi_219509998
quote:
Finland waarschuwt: “Rusland zal troepen verplaatsen naar oostflank NAVO als er vredesakkoord komt in Oekraïne”

De Finse premier Petteri Orpo roept de EU op om meer geld vrij te maken voor defensie in lidstaten die grenzen aan (Wit-)Rusland. Volgens Orpo zal de Russische president Vladimir Poetin zijn troepen naar de oostflank van de NAVO verplaatsen als het tot een vredesakkoord komt in Oekraïne.

https://www.hln.be/buiten(...)n-oekraine~ac4961a7/
Wow het is weer de week van de oorlogsretoriek. Kerstmis op komst zeker ?

Lijkt me eerder verwoede pogingen om hun illegale geld inbeslagname te verbloemen.
Maar het is niet je bevolking die je moet sussen.
Illegaliteit wordt steeds beslecht in rechtbanken.

En benieuwd hoeveel van dat geld er effectief in oekraine zal terecht komen en gebruikt waarvoor het bedoeld is.
Er zullen genoeg (EU) gaatjes gevuld worden voor het ooit ginds geraakt. Gelukkig vragen we geen verantwoording of kassa ticketjes :D
pi_219510100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ze staan al sinds april 2022 open voor onderhandelingen.
Jouw definitie voor openstaan is wel heel erg breed dan.
Sure, Rusland wil best een bestand sluiten. Alleen moet Oekraine dan eerst even bukken om Poetins jongeheer te nemen.

De onderhandelingen van Rusland zijn absoluut niet serieus te nemen gezien de eisen.

quote:
Maar het westen kiest ervoor om Rusland te (proberen) verslaan, op alle mogelijke manieren, maar zonder resultaat. Blijven proberen is de boodschap.
Benieuwd of wij WO3 uit de weg zullen gaan.
[..]
Ik hoef geen gouden wc om te schijten,
:+
Nee, Rusland kiest voor achterlijke eisen waardoor de oorlog door blijft gaan.
Het Westen heeft daar helemaal niets mee te maken.

Niemand in Oekraine heeft een gouden wc, genoeg mensen hebben uberhaupt geen wc aangezien alles opgeblazen wordt door Rusland.

En overigens heb je ook geld nodig voor een normale WC.
pi_219510106
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wow het is weer de week van de oorlogsretoriek. Kerstmis op komst zeker ?

Lijkt me eerder verwoede pogingen om hun illegale geld inbeslagname te verbloemen.
Maar het is niet je bevolking die je moet sussen.
Illegaliteit wordt steeds beslecht in rechtbanken.

En benieuwd hoeveel van dat geld er effectief in oekraine zal terecht komen en gebruikt waarvoor het bedoeld is.
Er zullen genoeg (EU) gaatjes gevuld worden voor het ooit ginds geraakt. Gelukkig vragen we geen verantwoording of kassa ticketjes :D
Jij zit echt tot over de schouders in die vage complot onzin of niet dan?

Iedereen vraagt verantwoording, maar dat is er ook. EU is daarin prima te vertrouwen en het is geen Russisch geld meer.
pi_219510272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:54 schreef bianconeri het volgende:

Jij zit echt tot over de schouders in die vage complot onzin of niet dan?
Sja jij kiest er voor om in BNW ff iedereen te komen overtuigen van jouw gelijk.
:7
Dat jij niet inziet dat onze media de boel belazert om hun misgedrag te verbloemen is niet mijn probleem.
quote:
Iedereen vraagt verantwoording, maar dat is er ook. EU is daarin prima te vertrouwen en het is geen Russisch geld meer.
Sja ze vragen verantwoording en gedeelde verantwoordelijkheid (de belg lijkt nog de enige met realiteitszin) omdat ze maar al te goed weten dat het illegaal is en dat de boemerang keihard in hun gezicht zal terug komen.
En dat kan gerust nog lang duren, maar komen zal ie.
En groot deel van de bevolking knikt maar instemmend want zijn al 4 jaar lang murw gepropagandeerd.
pi_219510370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jouw definitie voor openstaan is wel heel erg breed dan.
Sure, Rusland wil best een bestand sluiten. Alleen moet Oekraine dan eerst even bukken om Poetins jongeheer te nemen.

De onderhandelingen van Rusland zijn absoluut niet serieus te nemen gezien de eisen.
Sja daarvoor zit je aan de onderhandelingstafel. 8)7
VS/NAVO wisten maar al te goed wat de reactie van Rusland zou zijn op oekraine naar NAVO te trekken. Maar wsl gingen ze ervanuit dat Rusland militair (en economisch) zwak was, wat nu blijkt tegen te vallen.

quote:
Nee, Rusland kiest voor achterlijke eisen waardoor de oorlog door blijft gaan.
Het Westen heeft daar helemaal niets mee te maken.
Het westen heeft oekraine van de onderhandelingstafel gehaald en onvoorwaardelijke militaire steun beloofd om Rusland te verslaan.
En dat lukt nu niet ... dat moet je maar op de blaren zitten. Geen medelijden
En ondertussen wordt alles opgeblazen in oekraine -zoals je zelf zegt- en blijven wij de boel rekken om te proberen oekraine in een betere positie aan de onderhandelingstafel (kijk daar heb je het weer ... daar wordt de oorlog beeindigd en had zo gemoeten van in den beginne)
Maar die "betere positie" verslechtert met de dag.
En men wordt zenuwachtig en radeloos.
Total war lijkt de enige uitweg

Zeg es ... vind jij dat Europa/NAVO/VS ten oorlog moet trekken tegen Rusland ?

quote:
Niemand in Oekraine heeft een gouden wc, genoeg mensen hebben uberhaupt geen wc aangezien alles opgeblazen wordt door Rusland.

En overigens heb je ook geld nodig voor een normale WC.
Jij negeert ntl de vervelende berichtgeving uit oekraine, de massale corruptie aldaar is jou vreemd. oekraine is verworden tot een geld witwasmachine en velen vullen hun zakken. Dus hoe langer de ellende daar duurt, hoe meer $$$ er geincasseerd wordt.
Begrijpelijk dat we nog even willen doorgaan
pi_219510463
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja jij kiest er voor om in BNW ff iedereen te komen overtuigen van jouw gelijk.
:7
Dat jij niet inziet dat onze media de boel belazert om hun misgedrag te verbloemen is niet mijn probleem.
Probleem is alleen dat ze ons niet belazeren. Oftewel de bronnen die jij gebruikt baseren zich op complotten die nergens op gebaseerd zijn.

quote:
Sja ze vragen verantwoording en gedeelde verantwoordelijkheid (de belg lijkt nog de enige met realiteitszin) omdat ze maar al te goed weten dat het illegaal is en dat de boemerang keihard in hun gezicht zal terug komen.
En dat kan gerust nog lang duren, maar komen zal ie.
En groot deel van de bevolking knikt maar instemmend want zijn al 4 jaar lang murw gepropagandeerd.
Het is niet illegaal om dat geld te gebruiken, dat is allang uitgezocht en vaak genoeg in het nieuws geweest.
Rusland heeft geen enkele recht om dat ooit terug te eisen, dus nee die boemerang komt niet.
pi_219510490
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja daarvoor zit je aan de onderhandelingstafel. 8)7
VS/NAVO wisten maar al te goed wat de reactie van Rusland zou zijn op oekraine naar NAVO te trekken. Maar wsl gingen ze ervanuit dat Rusland militair (en economisch) zwak was, wat nu blijkt tegen te vallen.
Je kunt wel roepen dat je wilt onderhandelen als Rusland zijnde, maar als je alleen maar de meest belachelijke eisen stelt dan is dat alsnog geen realistische wil om te onderhandelen.
Dat is gewoon puur je eigen eisen willen inwilligen.

Rusland heeft ook niets van de NAVO te willen, en andersom ook niet. En als een land eventueel lid wil worden is dat EIGEN keus en geen gevaar voor Rusland.

Rusland is ook militair zwak, anders hadden ze Oekraine allang verslagen.

quote:
Het westen heeft oekraine van de onderhandelingstafel gehaald en onvoorwaardelijke militaire steun beloofd om Rusland te verslaan.
En dat lukt nu niet ... dat moet je maar op de blaren zitten. Geen medelijden
En ondertussen wordt alles opgeblazen in oekraine -zoals je zelf zegt- en blijven wij de boel rekken om te proberen oekraine in een betere positie aan de onderhandelingstafel (kijk daar heb je het weer ... daar wordt de oorlog beeindigd en had zo gemoeten van in den beginne)
Maar die "betere positie" verslechtert met de dag.
En men wordt zenuwachtig en radeloos.
Total war lijkt de enige uitweg

Zeg es ... vind jij dat Europa/NAVO/VS ten oorlog moet trekken tegen Rusland ?
Europa heeft Oekraine helemaal niet van de onderhandelingstafel gehaald.....
Europa KIEST ervoor om Oekraine niet volledig te ondersteunen. Niet omdat ze niet kunnen.

Niemand zegt dat het beter en beter gaat voor Oekraine. Daarom wil het hele Westen ook vrede.
Alleen wat Rusland wil voor die vrede slaat nergens op.

Moeten ze ten oorlog trekken? Verdedigend in Oekraine zou wel eerlijk en goed zijn. Rusland zelf aanvallen is nergens voor nodig en ook niet waar de NAVO voor bestaat.

quote:
Jij negeert ntl de vervelende berichtgeving uit oekraine, de massale corruptie aldaar is jou vreemd. oekraine is verworden tot een geld witwasmachine en velen vullen hun zakken. Dus hoe langer de ellende daar duurt, hoe meer $$$ er geincasseerd wordt.
Begrijpelijk dat we nog even willen doorgaan
Ik negeer die berichten helemaal niet? Het gaat daar niet goed en de media bericht vaak genoeg over corruptie.
Alleen tonen de bewijzen aan dat die corruptie wel aangepakt wordt en minder wordt.
pi_219510613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Probleem is alleen dat ze ons niet belazeren. Oftewel de bronnen die jij gebruikt baseren zich op complotten die nergens op gebaseerd zijn.
Ah ja, BNW/complotten en NWS/feiten zoals je in het Epstein topic aanhaalt.

Dan houdt het op.

Ik kan niet op tegen "ik heb gelijk WaNt HeT sTaAt In De KrAnT !!!!"

quote:
Het is niet illegaal om dat geld te gebruiken, dat is allang uitgezocht en vaak genoeg in het nieuws geweest.
Rusland heeft geen enkele recht om dat ooit terug te eisen, dus nee die boemerang komt niet.
Zie je...ook hier weer.

:W
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 16:35:04 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219510684
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
het is niet illegaal om het te gebruiken maar Rusland heeft alle recht het terug te eisen strakjes sws is het voorstel op dit moment dat het geld aan Oekraine geleend gaat worden, dat moeten ze straks als de economie weer op begint te krabbelen gewoon terug betalen en dan is het potje weer heel

dat is op zich niet zo erg want ze kunnen de betalingsreggeling niet dicteren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219511330
Prima idee
Laat ons een land dat al aan een palliatief infuus hangt, nog es opzadelen met een levenslange lening.
Sws zal EuroClear/Europa moeten terug betalen aan Rusland. En we staan er zelf al zo goed voor economisch.
Maar dat is een vernedering voor later. Moeten we idd nu niet van wakker liggen.
pi_219511495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
Prima idee
Laat ons een land dat al aan een palliatief infuus hangt, nog es opzadelen met een levenslange lening.
Sws zal EuroClear/Europa moeten terug betalen aan Rusland. En we staan er zelf al zo goed voor economisch.
Maar dat is een vernedering voor later. Moeten we idd nu niet van wakker liggen.
Ja joh :')
Nederland aan het infuus?
1 van de rijkste en meest welvarende landen ter wereld...

En nee de Russen kunnen het niet terug eisen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ah ja, BNW/complotten en NWS/feiten zoals je in het Epstein topic aanhaalt.

Dan houdt het op.

Ik kan niet op tegen "ik heb gelijk WaNt HeT sTaAt In De KrAnT !!!!"
[..]
Zie je...ook hier weer.

Ah, dus jij leest jouw informatie niet online?

Ben jij momenteel in Kiev? Werk je voor Zelensky ofzo?
Want jij haalt je nieuws uit 1e hand, fysiek.....

(Vast haha)
pi_219513400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja joh :')
Nederland aan het infuus?
1 van de rijkste en meest welvarende landen ter wereld...
Begrijpend lezen :?
iets begrijpen :?

Hier eindigt het voor mij :')
pi_219513404
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Begrijpend lezen :?
iets begrijpen :?

Hier eindigt het voor mij :')
Feiten zijn hard.
pi_219513468
Nee je reageert gewoon dom.
Verspil ik geen energie meer aan.
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 22:12:49 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219513593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
Prima idee
beetje overdreven he?

we hebben het over 30% van het bnp van Nederrland, iets minder dan de steun die tot nu toe geleverd is aan Oekraine over de loop van 4 jaar, je kunt je afvragen of Oekraine dat ooit terug gaat betalen maar een levenslange lening voor NATO of EU is het echt niet, als iedereen redelijk meedoet is dat binnen 5 jaar terug zonderdat iemand er wat van merkt
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 22:13:22 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219513602
schien bij defensie weer een jaar pangpang roepen
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 22:17:20 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219513643
budget van Nederland alleen is 433 miljard

zou pijn doen maar wij kunnen dit in ons eentje binnen een jaar of 5 terug betalen als we zouden willen/moeten

en dan betaald de rest niet mee, beetje aanstelleritis dit hoor
pi_219515943
quote:
Duizenden buitenlandse strijdkrachten gedood tijdens de oorlog in Oekraïne

Key takeaways
- Duizenden buitenlandse strijders zijn naar verluidt gedood tijdens gevechten aan de zijde van de Oekraïense strijdkrachten tegen Rusland sinds het begin van het conflict.
- Oekraïne heeft naarmate de oorlog vorderde steeds meer een beroep gedaan op personeel uit lage-inkomenslanden om het tekort aan arbeidskrachten aan te vullen.
- Ondanks de onzekerheden rond de aantallen slachtoffers, is de steun van buitenlandse strijders cruciaal voor Oekraïne door de aanzienlijke verliezen die hun strijdkrachten hebben geleden.

Duizenden buitenlandse strijders hebben naar verluidt hun leven verloren tijdens gevechten aan de zijde van de Oekraïense strijdkrachten tegen Rusland. Vasily Prozorov, een voormalige officier van de Oekraïense veiligheidsdienst, heeft geschat dat er ongeveer 10.000 buitenlandse huurlingen zijn gedood sinds het begin van de oorlog in februari 2022.

Zware verliezen
Hoewel de nauwkeurigheid van de slachtoffercijfers die door Prozorov en Russische bronnen worden gerapporteerd onzeker blijft, lijkt het erop dat de verliezen onder buitenlandse strijders aanzienlijk lager waren dan die onder de Oekraïense strijdkrachten. Uitgelekte militaire documenten hebben onthuld dat de Oekraïense strijdkrachten meer dan 1,7 miljoen mensen hebben verloren, inclusief doden en vermisten. Dit cijfer omvat aanzienlijke verliezen in elk jaar van het conflict: 118.500 in 2022, 405.400 in 2023, 595.000 in 2024 en 621.000 medio 2025.

https://www.msn.com/nl-be(...)f3aab283e80d0e&ei=15
pi_219518650
quote:
Roman Abramovitsj gedwongen om miljarden van verkoop Chelsea naar Oekraïne te sturen
Het Verenigd Koninkrijk gaat de Russische miljardair Roman Abramovitsj dwingen 2,5 miljard pond (zo’n 2,8 miljard euro) over te maken naar humanitaire doelen in Oekraïne. Dat meldt de Britse regering. Het geld komt van de verkoop van voetbalclub Chelsea in 2022. Sindsdien staat het vast op een Britse bankrekening.

Premier Keir Starmer heeft een vergunning verleend die de overdracht van het geld mogelijk maakt. Als Abramovitsj het geld niet vrijwillig aan humanitaire doelen in Oekraïne schenkt, gaat de regering hem voor de rechter slepen om de fondsen vrij te geven. „Zodat elke cent terechtkomt bij degenen wier levens zijn verwoest door Poetins illegale oorlog”, zegt Starmer in een verklaring.
https://www.ad.nl/voetbal(...)-te-sturen~a4db8e35/
Voetbalmiljarden voor Zelensky *O*

Het Verenigd Koninkrijk doet dan wel moeilijk om de bevroren Russische miljarden in te zetten in de strijd tegen de Russen, maar deze voetbalmiljarden is een mooi kerstcadeau voor Zelensky _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')