abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219482828
Als ze het geld echt voor andere dingen gaan gebruiken heb je wel kans dat andere landen ook hun geld terug gaan halen.
En als Rusland geen herstelbetalingen hoeft te doen gaan ze het geld terug eisen van België.
pi_219482875
Europa toont hiermee aan de wereld dat zij een economisch en financieel onbetrouwbare partner is. Dit zal zich zeker wreken (boomerang) en niet alleen door Rusland.
En Europa gaat steeds verder de enige uitweg op : oorlog.
Enige manier om nog uit deze shitzooi te geraken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219483174
quote:
Duitse bondskanselier waarschuwt opnieuw voor de Russische dreiging: “Poetin stopt niet”

https://www.hln.be/buiten(...)~a2c6d779/?slug_rd=1
Lol hoeveel keer nog :?
Wanhopige angstzaaierij om hun daden te proberen vergoelijken.
Nogmaals, oorlog is hun enige uitweg.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219483238
Als jullie gamers waren hadden jullie geweten dat dit juist een buff is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219483269
En wtf is een buff :?
Sorry ik leef in de realiteit, niet een of andere fake fantasiewereld.
Enlighten us
pi_219483286
In de realiteit heb je toch ook Google. Git gud, man.
pi_219483373
Laat maar :')
Blijkbaar heb je toch niets interessants te melden.
pi_219483488
Goh mss is het wel een of andere slimme westerse tactiek om deze keer wel es iets tegen de russen te doen? Jeweetwel ze uit oekr verdrijven, of hun economie kelderen, of Putin buiten wippen. Iets dat mss wel es echt werkt in tegenstelling tot de massa wapens, miljarden cash, 20 sanctiepakketten enz. En nu nog es 150 miljard of meer geven. Lol de corrupte leiders zullen nog es extra hun koffers met cash vullen, zeker nu ze weten dat het de laatste keer zal zijn.

Tenzij...Nu hebben we de BUFF. :)
pi_219483535
Of een term voor een geheim plan uit het gamerswereldje? Waarbij ze afspreken allen tesamen in te loggen op gameservers en zo de russen te verslaan? En dan kunnen ze geheime wunderwaffe inzetten waar de russen nog nooit van gehoord hebben. En de gamers hebben infinite lives en ammo.
Damn de russen gaan eraan man.
pi_219483647
Hopelijk lezen de russen hier niet mee. De plannen van het duitse leger worden hier zomaar vrij gegeven.
Denk dat de russen wel zouden van een oorlogje met Duitsland. Die lusten ze rauw voor wat die gedaan hebben in WO2. Wij niet blijkbaar? 2 keer onze landen in as gelegd met miljoenen doden, en nu weer beste vriendjes. Ze willen zelfs terug het machtigste leger van Europa worden :')
Maar iedereen steigert als er sprake is van ooit terug russisch gas af te nemen, omdat zij een conflict hebben met een niet Europees land.
Lijkt wel een slechte B-film.
pi_219483668
Stukje live psychose.
pi_219483696
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:50 schreef UncleScorp het volgende:
Hopelijk lezen de russen hier niet mee. De plannen van het duitse leger worden hier zomaar vrij gegeven.
Denk dat de russen wel zouden van een oorlogje met Duitsland. Die lusten ze rauw voor wat die gedaan hebben in WO2. Wij niet blijkbaar? 2 keer onze landen in as gelegd met miljoenen doden, en nu weer beste vriendjes. Ze willen zelfs terug het machtigste leger van Europa worden :')
Maar iedereen steigert als er sprake is van ooit terug russisch gas af te nemen, omdat zij een conflict hebben met een niet Europees land.
Lijkt wel een slechte B-film.
Ik weet niet hoe het in België was ten tijde van WO2 maar ons koningshuis was dikke vriendjes met nazi Duitsland.
Op de bruiloft van Juliana en Bernhard werd gewoon horst Wessel gedraaid.
pi_219483701
Ja ik amuseer mij joh
Je moet es vaker langskomen
:Y
pi_219483714
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het in België was ten tijde van WO2 maar ons koningshuis was dikke vriendjes met nazi Duitsland.
Op de bruiloft van Juliana en Bernhard werd gewoon horst Wessel gedraaid.
Ja koningshuizen en politieke leiders.
Enkel het volk lijdt onder oorlog.
pi_219484677
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 15:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou er via die games ook veel haat in mensen worden gepompt?
In films zie je altijd wel dat Duitsers en Russen de tegenstanders zijn, zou dat in de game wereld ook zo zijn?
Ja dat denk ik wel. Vooral bij online games. Daar speel je altijd tegen de Russen of Duitsers!
pi_219499105
quote:
Russische centrale bank eist bijna 200 miljard euro van Euroclear

In een rechtszaak die de Russische centrale bank heeft aangespannen in Moskou is 18,2 biljoen roebel geëist van het Brusselse Euroclear. Omgerekend is dat zo'n 195,7 miljard euro. Dat heeft de rechtbank aangekondigd, meldt persagentschap Reuters. Het bedrag komt ongeveer overeen met het geblokkeerde geld plus interesten.

De centrale bank vindt de voorstellen van de Europese Commissie om de bevroren tegoeden te gebruiken als financiële steun aan Oekraïne illegaal. Door de acties van Euroclear kan de centrale bank naar eigen zeggen als toezichthouder niet meer over zijn tegoeden beschikken.

https://www.hln.be/econom(...)-euroclear~a41a885e/
quote:
Kaja Kallas, de hoge vertegenwoordiger van het buitenlands beleid van de EU reageerde vanochtend op de rechtszaak. "Sommige landen zijn de bedreigingen door Rusland meer gewoon dan andere", zei Kallas, ongetwijfeld ook verwijzend naar haar eigen land, Estland. "En ik kan jullie verzekeren: dit zijn maar bedreigingen, en als we verenigd blijven zijn we veel sterker (...) We moeten echt allemaal het hoofd koel houden."
Permanent psychose
pi_219499150
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 10:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Permanent psychose
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Ben verre van een jurist dus kan er niet over oordelen maar de EU gaat erg ver nu.
pi_219499412
Online wordt de EU al vergeleken met een gokverslaafde.
Na al zn geld, huis enz verspeeld te hebben, moet hij gaan stelen om verder te kunnen gokken met andermans geld, blijvend hopen op die ene lucky strike.

En we weten dat gokkers allemaal schatrijk eindigen ...
pi_219499427
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 10:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Ben verre van een jurist dus kan er niet over oordelen maar de EU gaat erg ver nu.
Kaja Kallas had toch al es laten vallen dat er geen rechtbank in Europa hen zou durven veroordelen. Geschillen met Euroclear worden wel beslecht in internationale rechtbanken.
Natuurlijk zal zo',n proces jaren duren, dus de verantwoordelijken zullen dan al het rentenieren zijn met hun deel van deze koek.
pi_219499453
En ? Jij al een folder in de bus gekregen hoe je 72u je plan moet zien te kunnen trekken ?
Is deze ergens online te vinden ?
Wil wel es zien
pi_219499557
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:00 schreef UncleScorp het volgende:
En ? Jij al een folder in de bus gekregen hoe je 72u je plan moet zien te kunnen trekken ?
Is deze ergens online te vinden ?
Wil wel es zien
Ik heb hem nog liggen, zal kijken of ik hem kan inscannen voor je
pi_219508863
Zelensky riep zojuist in de Tweede Kamer op tot de zwaarste financiële sancties tegen de Russen en om de Russische tegoeden vrij te geven en te gebruiken in de strijd tegen Poetin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219509419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelensky riep zojuist in de Tweede Kamer op tot de zwaarste financiële sancties tegen de Russen en om de Russische tegoeden vrij te geven en te gebruiken in de strijd tegen Poetin.
Gaf ie meteen ook de bankrekeningnummers van hem en zn vriendjes ?
pi_219509424
@Candymannetje

As usual ... follow the money

Bekijk deze YouTube-video
pi_219509438
quote:
Na NAVO-baas Rutte slaat nu ook Britse legerchef alarm over Rusland: “Zonen en dochters moeten klaar zijn om te vechten”

De waarschuwingen over Rusland nemen opnieuw toe. NAVO-baas Mark Rutte en MI6-chef Blaise Metreweli benadrukten eerder al dat de Russische dreiging blijft groeien. Richard Knighton, de stafchef van het Britse leger, sluit zich daarbij aan. Volgens hem moet de samenleving zich voorbereiden op “een reeks reële en fysieke bedreigingen”. “Meer gezinnen zullen beseffen wat het betekent om zich op te offeren voor ons land.”

https://www.hln.be/buiten(...)e-vechten~a57e871a5/
Ik wil ook mijn survivalfolder ontvangen voor als wij een oorlog uitlokken :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')