Nee ze noemen het zelf oorlog inmiddelsquote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ook even muggezitften : een SMO
Ze hebben net uitgelegd dat een oorlog met Europa volledig anders zou zijn
Extra info ivm je correcte analysequote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geld en uitbreiding om hun schulden te kunnen spreiden.
quote:Europe could be on the hook for $160 billion to keep Ukraine afloat
Belgium is holding the line on using Russia's frozen assets for now, which leaves Europe obligated to keep the lights on and the war going
https://responsiblestatecraft.org/israel-noa-tishby/
quote:Op donderdag 4 december 2025 13:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ze noemen het zelf oorlog inmiddels
quote:Putin warns Europe: if you want war, then Russia will defeat you
...
"If Europe suddenly wants to start a war with us and starts it," Putin said, then it would end so swiftly for Europe that Russia would have no one left to negotiate with. Putin used the Russian word for "war".
He also suggested that the war in Ukraine was not a full-blown war and that Russia was acting in a "surgical" manner which would not be repeated in a direct confrontation with European powers.
...
https://www.reuters.com/w(...)is-ready-2025-12-02/
Maarquote:
quote:
Het is ook wel duidelijk dat het geen volledige oorlog is.quote:
Idd een beetje uit de hand gelopen...omdat de westerse alliantie quasi haar ganse wapenarsenaal ingezet heeft.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk dat het geen volledige oorlog is.
De SMO is wel een beetje uit de hand gelopen
Maar Rusland gaat niet vol gas in Oekraïne.
Leukquote:
Haha belgen hebben tenminste nog ballenquote:. De Wever over druk van Duitsland en Europese Commissie: "Ik moet just niks"
In de wandelgangen van de Kamer vroeg Karel Lattrez van VTM NIEUWS aan premier Bart De Wever (N-VA) wat hij zal doen als de Duitse bondskanselier Friedrich Merz ons land verder onder druk zet. "In Antwerpen zeggen ze 'ik moet just niks'", zei hij daarop. "Ik heb maar een verantwoordelijkheid en dat is de belangen van de Belgische belastingbetaler."
je roept steeds dat Europa oorlog wil, Europa heeft daar nu alle kansen voor maar doet het nietquote:
Dus "ze willen pas oorlog als de VS hen steunt" betekent volgens jou dat ze geen oorlog willenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
je roept steeds dat Europa oorlog wil, Europa heeft daar nu alle kansen voor maar doet het niet
vervolgens zeg je dat ze geen oorlog willen
weird
Ok bekijk ik bij gelegenheid zeker es.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:28 schreef CryptoPunk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Indrukwekkende oorlogsdocu van Oekraïense zijde over het counteroffensief in 2023.
Wat een hel voor die gasten is dat.
Het is een docu van een Oekraiense brigade die Andriivka wil heroveren en dat kunnen ze alleen bereiken via een smal strook bos (of wat daar nog van over is) van 2km. Bijna alles is POV gefilmd, kijk de 1e 10 minuten maar eens, dan krijg je wel een goed beeld van de hele docu.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ok bekijk ik bij gelegenheid zeker es.
Van oekr zijde? Ook met overwegend engelstaligen ?
Maar het was idd een ramp dat tegenoffensief. Ten tijde van Zalushny...die nu recent weer in the picture geplaatst wordt. Toekomstige vervanging?
Ok doe ik nu meteen voor ik aan een volgend Warhammer figuur begin te paintenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:56 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Het is een docu van een Oekraiense brigade die Andriivka wil heroveren en dat kunnen ze alleen bereiken via een smal strook bos (of wat daar nog van over is) van 2km. Bijna alles is POV gefilmd, kijk de 1e 10 minuten maar eens, dan krijg je wel een goed beeld van de hele docu.
Heel indrukwekkend. Eerste oorlog waar je zó goed van thuis kunt zien hoe het echt is.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:28 schreef CryptoPunk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Indrukwekkende oorlogsdocu van Oekraïense zijde over het counteroffensief in 2023.
Wat een hel voor die gasten is dat.
quote:“Oorlogskas van Poetin zal veel sneller leeg zijn”: waarom Trump wel degelijk uit is op olie van Venezuela
https://www.hln.be/buiten(...)-venezuela~ae1aafbf/
Putin had andere plannenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:06 schreef UncleScorp het volgende:
Moeten we nu fier zijn hoe we jongens, die dezelfde taal spreken, tegen elkaar opzetten?
Op school kregen ze al militaire training maar zagen er het nut niet van in want ze hadden geen vijanden...
VS en NAVO hadden andere plannen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |