abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 19:09:58 #101
236264 crew  capricia
pi_219402604
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vrolijk rechts.
Zijn die VVD festivals een beetje leuk?
De toppers was Mark zijn feestje altijd. :D

"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 3 december 2025 @ 19:15:02 #102
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219402639
https://www.nrc.nl/nieuws(...)inet-schoof-a4914361

NRC schrijft dus niks over het terrein van werknemersrechten, zorg en sociale zekerheid in de gepresenteerde plannen.

Zou deze VVD-krant dat expres doen?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 december 2025 @ 19:15:11 #103
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219402642
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Imaar ook gemeentelijk, want zelfs ik als vrij doorgewinterde financial snap geen zak van een jaarrekening van een gemeente. Maar goed, dat is niet echt festivalmateriaal. Dan moet je eerder naar de borrels van de LP gaan, dat is genot, maar dan meer als een soort zuipfestijn over naïeve wereldbeelden filosoferen - al drink ik dan niet meer.
quote:
Lokaal wel, landelijk is het allemaal wat poshy.
Dat had ik niet verwacht. De VVD van 40 jaar geleden waar mannen goede wijnen dronken en keuvelden over filosofen en die thuis volle boekenkasten hadden bestaat niet meer, tenminste dergelijke leden heeft de VVD niet meer. Dat is mijn gevoel.

Een bitterbal met een 0.0, met elkaar praten over de film óf de slimste mens, dat is dé VVD'er van tegenwoordig dacht ik. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Niet beledigend bedoeld verder.

quote:
want zelfs ik als vrij doorgewinterde financial snap geen zak van een jaarrekening van een gemeente
BBV. Weinig opwindends aan. Droge materie met regels en uitzonderingen en vereiste opstellingen die soms verre van logisch zijn. Vreemde tak van sport. Mij ook niet bellen.

quote:
nhoudelijk zit ik in het bestuur van het thematisch netwerk financiën, dat is wel erg leuk. Laatst een goede bijeenkomst over de WWFT gehad met de COO van ABN (nu ook partijvoorzitter), de CRO van Bunq en de directeurToezicht van DNB. Maar ook advies en ondersteuning van de fractie, zowel landelijk als Europees (binnenkort komt Anouk van Brug spreken over het MFK 2028-2034),
Dat zijn wel leuke snoepdaagjes ja. Lekker zitten en bijgekletst worden over mensen die verstand van hun vak hebben. En je steekt er vaak een hoop van op, goede vibe vaak ook in die zalen zeker?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 3 december 2025 @ 19:16:49 #104
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219402652
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:09 schreef capricia het volgende:

[..]
De toppers was Mark zijn feestje altijd. :D

[ afbeelding ]
Dat vind ik dan wel weer geinig.
Beetje het probleem van links tegenwoordig ook. Die hebben een zelfgecreeerd dedain tegen dat soort feestjes. Maar daardoor leven ze totaal naast de maatschappij.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 3 december 2025 @ 19:17:05 #105
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219402653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ x ]

VVD doet intussen even wat inspiratie op bij het land dat al 3 keer failliet is gegaan in de 21ste eeuw :')
"Ik ben Dilan en ik regeer liever met het gedachtegoed van FvD dan Jesse Klaver"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 december 2025 @ 19:17:27 #106
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219402655
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)inet-schoof-a4914361

NRC schrijft dus niks over het terrein van werknemersrechten, zorg en sociale zekerheid in de gepresenteerde plannen.

Zou deze VVD-krant dat expres doen?
Misschien moet iemand dat één van die redacteuren appen wat die plannen zijn. Dan wordt het sowieso wel in de krant opgenomen..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 19:17:51 #107
236264 crew  capricia
pi_219402657
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat vind ik dan wel weer geinig.
Beetje het probleem van links tegenwoordig ook. Die hebben een zelfgecreeerd dedain tegen dat soort feestjes. Maar daardoor leven ze totaal naast de maatschappij.
Oh ik denk dat Timmermans ook wel van een feestje houdt hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 3 december 2025 @ 19:19:51 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219402673
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh ik denk dat Timmermans ook wel van een feestje houdt hoor.
Klopt, met een biertje erbij en wat hapjes, en gezellige hollands meezingers. Ik had ook niet de indruk dat het een échte intellectueel was. Ja hij spreekt de talen beter dan ik. Maar echt intellectueel?

Ik begrijp ook niet waarom hij die gezonde hollandse gezelligheid zo van zich af heeft geschud in de voorbije jaren (ja om GL plezier te doen en ander zuurlinkse sentimenten) terwijl het duidelijk is dat hij dat oprecht leuk vond.
Ipv bovenstaande ging hij dit soort dingen doen :')
Bekijk deze YouTube-video
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 3 december 2025 @ 19:22:37 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219402688
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt, met een biertje erbij en wat hapjes, en gezellige hollands meezingers. Ik had ook niet de indruk dat het een échte intellectueel was. Ja hij spreekt de talen beter dan ik. Maar echt intellectueel?

Jazeker, Timmermans is enorm belezen, dat weet ook iedereen wel en dat komt er ook altijd wel uit wanneer hij wat langer aan het woord is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 december 2025 @ 19:25:32 #110
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219402707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jazeker, Timmermans is extreem belezen, dat weet ook iedereen wel en dat komt er ook altijd wel uit wanneer hij wat langer aan het woord is.
Dat kan, maar dat heb ik niet gezien :)
Hij lijkt mij slimmer dan Klaver.
Maar het is geen Bolkestein of den Uyl material. Helemaal niet zelfs.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219402711
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Dat had ik niet verwacht. De VVD van 40 jaar geleden waar mannen goede wijnen dronken en keuvelden over filosofen en die thuis volle boekenkasten hadden bestaat niet meer, tenminste dergelijke leden heeft de VVD niet meer. Dat is mijn gevoel.

Een bitterbal met een 0.0, met elkaar praten over de film óf de slimste mens, dat is dé VVD'er van tegenwoordig dacht ik. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Niet beledigend bedoeld verder.
Da's meer binnen kleine 'ons kent ons' groepjes, een landelijk congres is zo saai als de neten.
Nu hoeft die vent van Volt ook niet te komen, maar bon.

quote:
Dat zijn wel leuke snoepdaagjes ja. Lekker zitten en bijgekletst worden over mensen die verstand van hun vak hebben. En je steekt er vaak een hoop van op, goede vibe vaak ook in die zalen zeker?
Ja, enthousiast publiek. Best goede opkomst ook, mannetje of 60 gemiddeld, beetje afhankelijk van het onderwerp.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 3 december 2025 @ 19:30:35 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219402734
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:26 schreef nostra het volgende:

[..]
Da's meer binnen kleine 'ons kent ons' groepjes, een landelijk congres is zo saai als de neten.
Nu hoeft die vent van Volt ook niet te komen, maar bon.
[..]
Ja, enthousiast publiek. Best goede opkomst ook, mannetje of 60 gemiddeld, beetje afhankelijk van het onderwerp.
Daar zou ik prima bij kunnen zitten. En ook wel bij de borrels waar wij het wél over filosofie hebben. Maarjah, de VVD :')
FvD past beter bij mij, maar ook daarin houdt iets mij tegen. Baudet is mij iets teveel de bon vivant, en echt wereldkundig maken dat je FvD supporter bent heeft ook een afbreukrisico omdat je niet weet wat ze morgen ineens roepen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 3 december 2025 @ 19:32:30 #113
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219402752
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:25 schreef phpmystyle het volgende:

Zeker wel. Hij zal niet de wiskundeknobbel van Bolkestein hebben maar zijn kunde in de humaniora (zeker van de literatuur) doet voor weinig politici onder.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 december 2025 @ 20:14:35 #114
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219403148
Ik hou ook geheim dat ik voor FvD ben, straks zeggen ze nog een keer iets raars en dan sta ik voor joker
Makkelijk eerste
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 20:34:53 #115
236264 crew  capricia
pi_219403316
Persoonlijk gedoe is nog steeds niet gewenst.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 3 december 2025 @ 21:00:01 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219403424
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet waarom hij die gezonde hollandse gezelligheid zo van zich af heeft geschud in de voorbije jaren (ja om GL plezier te doen en ander zuurlinkse sentimenten) terwijl het duidelijk is dat hij dat oprecht leuk vond.
Ipv bovenstaande ging hij dit soort dingen doen :')
Bekijk deze YouTube-video
Jij bent i.i.g. sowieso geen intellectueel. Dat bewijs je keer op keer.

Dus kijk eerst maar eens naar jezelf vóór je een ander probeert af te branden. Zeker als die ander dus duidelijk wél een intellectueel is. En jij daar lichtjaren van verwijderd bent.

Godsallemachtig zeg..
Mijn hemel...

[ Bericht 4% gewijzigd door Whiskers2009 op 03-12-2025 21:05:45 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 3 december 2025 @ 21:03:43 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219403441
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan, maar dat heb ik niet gezien :)
Hij lijkt mij slimmer dan Klaver.
8)7
  woensdag 3 december 2025 @ 21:04:35 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219403448
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Daar zou ik prima bij kunnen zitten. En ook wel bij de borrels waar wij het wél over filosofie hebben. Maarjah, de VVD :')
FvD past beter bij mij, maar ook daarin houdt iets mij tegen. Baudet is mij iets teveel de bon vivant, en echt wereldkundig maken dat je FvD supporter bent heeft ook een afbreukrisico omdat je niet weet wat ze morgen ineens roepen.
Dat ze idiote denkbeelden hebben zal je inderdaad niet tegenhouden nee :D
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 21:15:45 #119
236264 crew  capricia
pi_219403517
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat ze idiote denkbeelden hebben zal je inderdaad niet tegenhouden nee :D
Inmiddels goed voor 7 zetels.
Ik vind dat best wel veel. Zeven van die pipo's in de kamer.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 3 december 2025 @ 21:17:45 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219403535
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Tsja, ik ben ook geen voorstander. Maar de kiezer bepaalt..
pi_219403558
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Blijkbaar toch een goede zet geweest om De Vos naar voren te schuiven.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 21:24:08 #122
236264 crew  capricia
pi_219403573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:21 schreef nostra het volgende:

[..]
Blijkbaar toch een goede zet geweest om De Vos naar voren te schuiven.
Zeker. En zonder De Vos was de PVV wellicht weer de grootste geworden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 21:42:54 #123
236264 crew  capricia
pi_219403724
Wat is dit nou weer?
De BBB die de eerste Kamer wil laten ontbinden.

twitter

Artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)ppers/109656665.html
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219403733
  woensdag 3 december 2025 @ 21:58:15 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219403865
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:43 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, dit wordt ook beïnvloedt door wat EenVandaag er zelf uit plukt aan bullet points, en wat niet.

https://eenvandaag.avrotr(...)mers-verdeeld-162116

Nog een keer: dit is zo een panel waar je jezelf voor moet aanmelden. Ze gaan niet zelf een willekeurige peiling uitvoeren.

Van de VVD is bekend dat ze massaal en georganiseerd voor deze panels aanmelden (De Hond, RTL, EenVandaag).
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')