achterin in een kist?quote:
Vervelia, nee, ik ga mijn kerstboom niet in de fik steken.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja ja ja [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik wil nog iets geinigs op het dashboard, nu een hippiesjaal over de hoedenplank met allemaal gevonden stenen en schelpen en happy stones. Nu het dashboard nog maar het moet niet teveel afleiden. Ik zou ook nooit iets aan de spiegel willen hangen.quote:
Alleen de versieringen danquote:Op donderdag 4 december 2025 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vervelia, nee, ik ga mijn kerstboom niet in de fik steken.![]()
![]()
![]()
Nee, kaarsen mag je in de fik steken.quote:
Dat is wel leuk allemaal en aan de spiegel hangen is niet handig dus inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil nog iets geinigs op het dashboard, nu een hippiesjaal over de hoedenplank met allemaal gevonden stenen en schelpen en happy stones. Nu het dashboard nog maar het moet niet teveel afleiden. Ik zou ook nooit iets aan de spiegel willen hangen.
Hoorde van de week dat ze ook ergens een top 10.000 hebben.quote:
Thanxquote:
Geen idee. Weet je ook waarop?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat ze ook ergens een top 10.000 hebben.
Echt, why
De radioquote:
T is hier altijd rel dag tochquote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel flauw.
Het is pas donderdag he, Vrijdag is de rel dag.
Iedereen op fok jaquote:
Then you are the odd one outquote:Op donderdag 4 december 2025 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, niet iedere dag iig.![]()
Flikker toch op, oude relnicht.quote:
Hoor jij niet tussen flensjes ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker toch op, oude relnicht.
Wat lees ik nu, ben jij een oude rel-nichtquote:Op donderdag 4 december 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor jij niet tussen flensjes ofzo?
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor jij niet tussen flensjes ofzo?
Niet kapot te kauwen dat oude vleesquote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.
Ik lees het ook,quote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lees ik nu, ben jij een oude rel-nicht![]()
Dacht altijd dat je een adonis was![]()
Ja, nam het al met een korreltje zou, maar met hoisinsaus kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lees het ook,
maar gezien de bron kan je dat het best met een beetje hoisinsaus nemen
Morgenavond surprisebox?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Eend met hoisinsaus![]()
Ik krijg trek van dit topic.
Maar hoe is het verder met u?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.
Mooi, kappen met die meuk dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Nederland niet naar Songfestival om Israël, ook andere landen zeggen af
Tsjaa
Het wordt tijd om dat hele songfestival op te doekenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Nederland niet naar Songfestival om Israël, ook andere landen zeggen af
Tsjaa
Belachelijke beslissingen de laatste jaren.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt tijd om dat hele songfestival op te doeken![]()
Vroeger was het leuk, nu niet meer.
Stond je in een stadion?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef RedShoe het volgende:
Kut vuurwerk![]()
Damn wat een knal, schrok me kapot.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef RedShoe het volgende:
Kut vuurwerk![]()
Damn wat een knal, schrok me kapot.
Zijn gangetje, thuis de boel aan het opruimen en de vloer herstellen etc.quote:
Das wel handig ja, die vloer herstellenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn gangetje, thuis de boel aan het opruimen en de vloer herstellen etc.
dat hij het bij je komt voordoen zeg maarquote:Op donderdag 4 december 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel handig ja, die vloer herstellen
Dat opruimen, kan je dat mij ook leren?
Das wat ver en tegen de stroom in, haalt ie nooitquote:Op donderdag 4 december 2025 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
dat hij het bij je komt voordoen zeg maar
Harder aanpakken die rotzooi.quote:
Adamaquote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker ouderwets country tunetje in een nieuw of oud jasje
Bekijk deze YouTube-video
Battlestar Gallactica?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |