Niet kapot te kauwen dat oude vleesquote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.
Ik lees het ook,quote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lees ik nu, ben jij een oude rel-nicht![]()
Dacht altijd dat je een adonis was![]()
Ja, nam het al met een korreltje zou, maar met hoisinsaus kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lees het ook,
maar gezien de bron kan je dat het best met een beetje hoisinsaus nemen
Morgenavond surprisebox?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Eend met hoisinsaus![]()
Ik krijg trek van dit topic.
Maar hoe is het verder met u?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.
Mooi, kappen met die meuk dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Nederland niet naar Songfestival om Israël, ook andere landen zeggen af
Tsjaa
Het wordt tijd om dat hele songfestival op te doekenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Nederland niet naar Songfestival om Israël, ook andere landen zeggen af
Tsjaa
Zoiets ja. Morgenavond sinterklaasquote:
Belachelijke beslissingen de laatste jaren.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt tijd om dat hele songfestival op te doeken![]()
Vroeger was het leuk, nu niet meer.
Stond je in een stadion?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef RedShoe het volgende:
Kut vuurwerk![]()
Damn wat een knal, schrok me kapot.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef RedShoe het volgende:
Kut vuurwerk![]()
Damn wat een knal, schrok me kapot.
Zijn gangetje, thuis de boel aan het opruimen en de vloer herstellen etc.quote:
Das wel handig ja, die vloer herstellenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn gangetje, thuis de boel aan het opruimen en de vloer herstellen etc.
dat hij het bij je komt voordoen zeg maarquote:Op donderdag 4 december 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel handig ja, die vloer herstellen
Dat opruimen, kan je dat mij ook leren?
Das wat ver en tegen de stroom in, haalt ie nooitquote:Op donderdag 4 december 2025 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
dat hij het bij je komt voordoen zeg maar
Harder aanpakken die rotzooi.quote:
Adamaquote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker ouderwets country tunetje in een nieuw of oud jasje
Bekijk deze YouTube-video
Battlestar Gallactica?quote:
Die ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |