Niet kapot te kauwen dat oude vleesquote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.
Ik lees het ook,quote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lees ik nu, ben jij een oude rel-nicht![]()
Dacht altijd dat je een adonis was![]()
Ja, nam het al met een korreltje zou, maar met hoisinsaus kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lees het ook,
maar gezien de bron kan je dat het best met een beetje hoisinsaus nemen
Morgenavond surprisebox?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Eend met hoisinsaus![]()
Ik krijg trek van dit topic.
Maar hoe is het verder met u?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.
Mooi, kappen met die meuk dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Nederland niet naar Songfestival om Israël, ook andere landen zeggen af
Tsjaa
Het wordt tijd om dat hele songfestival op te doekenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
Nederland niet naar Songfestival om Israël, ook andere landen zeggen af
Tsjaa
Zoiets ja. Morgenavond sinterklaasquote:
Belachelijke beslissingen de laatste jaren.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt tijd om dat hele songfestival op te doeken![]()
Vroeger was het leuk, nu niet meer.
Stond je in een stadion?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef RedShoe het volgende:
Kut vuurwerk![]()
Damn wat een knal, schrok me kapot.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef RedShoe het volgende:
Kut vuurwerk![]()
Damn wat een knal, schrok me kapot.
Zijn gangetje, thuis de boel aan het opruimen en de vloer herstellen etc.quote:
Das wel handig ja, die vloer herstellenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn gangetje, thuis de boel aan het opruimen en de vloer herstellen etc.
dat hij het bij je komt voordoen zeg maarquote:Op donderdag 4 december 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel handig ja, die vloer herstellen
Dat opruimen, kan je dat mij ook leren?
Das wat ver en tegen de stroom in, haalt ie nooitquote:Op donderdag 4 december 2025 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
dat hij het bij je komt voordoen zeg maar
Harder aanpakken die rotzooi.quote:
Adamaquote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker ouderwets country tunetje in een nieuw of oud jasje
Bekijk deze YouTube-video
Battlestar Gallactica?quote:
Die ja.quote:
De gemeenteraad is hier wel erg van geschrokken. En wijst nu naar Den Haag dat het eigenlijk een landelijk probleem is.quote:
Gelukkig hebben we in NL niet dat spul wat je in de VS ziet... die hangende zombiesquote:Op donderdag 4 december 2025 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De gemeenteraad is hier wel erg van geschrokken. En wijst nu naar Den Haag dat het eigenlijk een landelijk probleem is.
Fentanyl bedoel je ? Dat is hier ook al hoor. En flakka ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in NL niet dat spul wat je in de VS ziet... die hangende zombies
Coke is al rotzooi... maar de lui die dat importeren en verkopen moet je gewoon opblazen met hun boot en alquote:Op donderdag 4 december 2025 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fentanyl bedoel je ? Dat is hier ook al hoor. En flakka ook.
Venezuela kapot bombarderen?quote:
Maarja, dan geef je het toe.. en dan ?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Venezuela kapot bombarderen?
Of gewoon toegeven dat we hier eigenlijk een van de grootste narcostaten zijn?
Zeker ken ik de beelden. Is ook vrij heftig om te zien.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Coke is al rotzooi... maar de lui die dat importeren en verkopen moet je gewoon opblazen met hun boot en al
Maar je kent die beelden wel toch uit de VS? Dat hebben we hier toch nog neit op straat? Zal het wel achter gesloten deuren zijn , net zo erg.
Dan zijn ze nog niet genoeg geschrokken. Er is een probleem dus doe iets.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De gemeenteraad is hier wel erg van geschrokken. En wijst nu naar Den Haag dat het eigenlijk een landelijk probleem is.
Alles legaliseren is ook een optie.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Venezuela kapot bombarderen?
Of gewoon toegeven dat we hier eigenlijk een van de grootste narcostaten zijn?
Rotterdam doet het wel vrij goed, dat ze nu uitwijken naar kleinere havens zoals Vlissingen waar ze de middelen niet hebben om goed te checken.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maarja, dan geef je het toe.. en dan ?
Het schijnt erg lastig te zijn om alles goed te controleren in de havens....
Ik snap dat ook nooit... als je het zo makkelijk kan kopen... dan heb je toch al een spoor... en met alle techniek van tegenwoordig.. kom je een heel eind naar boven van dealertje .. naar groter visje.. etc..quote:Op donderdag 4 december 2025 21:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog niet genoeg geschrokken. Er is een probleem dus doe iets.
We maken hier een hoop he, heel erg veel.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maarja, dan geef je het toe.. en dan ?
Het schijnt erg lastig te zijn om alles goed te controleren in de havens....
Ja... is ook bijna niet te doen... zeker nu er GPS is.. ze gooien het overboord en een klein vissertje of een ander vaartuig haalt het op tijdens een rondje zeilen ofzo..quote:Op donderdag 4 december 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rotterdam doet het wel vrij goed, dat ze nu uitwijken naar kleinere havens zoals Vlissingen waar ze de middelen niet hebben om goed te checken.
Ook waar, en ook niet best.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We maken hier een hoop he, heel erg veel.
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook waar, en ook niet best.
Maar ik vind het nog wel een verschil tussen een pilletje, wietje ... of die zombieshit. Of maken we die ook al lokaal?
quote:
Hier in Utrecht hebben ze de perfecte oplossing voor de drugsoverlast: Heel Hoog Catharijne gaat ‘s nachts op slotquote:Op donderdag 4 december 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit... als je het zo makkelijk kan kopen... dan heb je toch al een spoor... en met alle techniek van tegenwoordig.. kom je een heel eind naar boven van dealertje .. naar groter visje.. etc..
Maarja, dan moet je het wel willen!
Ik vind persoonlijk dat Tygo dit soort programma's wel heel goed kan brengen. Hij is ook zeer betrokken , al dan niet door zijn verleden.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, er is uiteraard een programma over ... Helpt zoiets denk je? Of maakt het juist nieuwsgierig?
Zoeken ze wel een andere plek.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht hebben ze de perfecte oplossing voor de drugsoverlast: Heel Hoog Catharijne gaat ‘s nachts op slot
Ja.. dat is typisch NL, lafaards en symptoombestrijding, en de slachtoffers straffen.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht hebben ze de perfecte oplossing voor de drugsoverlast: Heel Hoog Catharijne gaat ‘s nachts op slot
Maken zware shit en chemisch. Geen idee of we die zombieshit ook maken.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar ik vind het nog wel een verschil tussen een pilletje, wietje ... of die zombieshit. Of maken we die ook al lokaal?
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maken zware shit en chemisch. Geen idee of we die zombieshit ook maken.
Zijn er hier brabo's die dat even kunnen verduidelijken?
Jep even nagevraagd maar dat doen wij niet. Alleen normale shit.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maken zware shit en chemisch. Geen idee of we die zombieshit ook maken.
Zijn er hier brabo's die dat even kunnen verduidelijken?
Nou, ik hoop dat ze die lui zo hard straffen... dat de gewone crimineel er 32 x over na denkt..quote:Op donderdag 4 december 2025 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
Marc heeft wel gelijk.
Ja, er zijn flakka labs in Nederland ontdekt en ontmanteld door de politie. Het gaat hierbij met name om kleinschalige "kitchen labs" die lokaal produceren, in tegenstelling tot de grootschalige labs voor bijvoorbeeld MDMA.
De meeste incidenten en ontmantelingen van flakka-productielocaties vinden plaats in de regio Zeeland-West-Brabant.
Belangrijke punten:
Locaties: Recente meldingen (eind 2025) spreken over de ontdekking van een lab op een camping in Schijf en een inval in een drugslab in Vlissingen waar flakka werd geproduceerd. Ook in Roosendaal is een productielocatie ontdekt.
Schaal: Vaak gaat het om relatief kleine productielocaties, in woningen of op campings, die de lokale of regionale markt bedienen.
Pervitin?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jep even nagevraagd maar dat doen wij niet. Alleen normale shit.
Ja, soms weet je het ook niet meer.. Aan één kant wil je die shit niet, maar alles maar verbieden, reguleren en controleren.. is nou ook niet de leukste maatschappij.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
En dan zijn er natuurlijk ook nog de webshops waar je in een paar klikken de meest gekke dingen kan bestellen. Daar is nu ook een zaak over gaande waar over 24 sterfgevallen wordt gesproken.
Postte jij die kaart van NL niet deze week ergens?quote:
Vanmorgen ja!quote:Op donderdag 4 december 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Postte jij die kaart van NL niet deze week ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vanmorgen ja!Daar staat het al in, in BraboniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Jup, hij is wel achterhaald. Leeuwarden is nog Rotterdamquote:Op donderdag 4 december 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar staat het al in, in Brabonia
Harlingen was ook al bedrijvigheid.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rotterdam doet het wel vrij goed, dat ze nu uitwijken naar kleinere havens zoals Vlissingen waar ze de middelen niet hebben om goed te checken.
Ach, gisteren is ook achterhaaldquote:Op donderdag 4 december 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jup, hij is wel achterhaald. Leeuwarden is nog Rotterdam
Wel vaker daar. Al zijn dat geen containers.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Harlingen was ook al bedrijvigheid.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Wel een rare TT zo eigenlijk.
[ afbeelding ]
Even wat anders.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die hebben we hier niet iddquote:Op donderdag 4 december 2025 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel vaker daar. Al zijn dat geen containers.
Deze had jij ooit als UI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |