achterin in een kist?quote:
Vervelia, nee, ik ga mijn kerstboom niet in de fik steken.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja ja ja [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik wil nog iets geinigs op het dashboard, nu een hippiesjaal over de hoedenplank met allemaal gevonden stenen en schelpen en happy stones. Nu het dashboard nog maar het moet niet teveel afleiden. Ik zou ook nooit iets aan de spiegel willen hangen.quote:
Alleen de versieringen danquote:Op donderdag 4 december 2025 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vervelia, nee, ik ga mijn kerstboom niet in de fik steken.![]()
![]()
![]()
Nee, kaarsen mag je in de fik steken.quote:
Dat is wel leuk allemaal en aan de spiegel hangen is niet handig dus inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil nog iets geinigs op het dashboard, nu een hippiesjaal over de hoedenplank met allemaal gevonden stenen en schelpen en happy stones. Nu het dashboard nog maar het moet niet teveel afleiden. Ik zou ook nooit iets aan de spiegel willen hangen.
Hoorde van de week dat ze ook ergens een top 10.000 hebben.quote:
Thanxquote:
Geen idee. Weet je ook waarop?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat ze ook ergens een top 10.000 hebben.
Echt, why
De radioquote:
T is hier altijd rel dag tochquote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel flauw.
Het is pas donderdag he, Vrijdag is de rel dag.
Iedereen op fok jaquote:
Then you are the odd one outquote:Op donderdag 4 december 2025 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, niet iedere dag iig.![]()
Flikker toch op, oude relnicht.quote:
Hoor jij niet tussen flensjes ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker toch op, oude relnicht.
Wat lees ik nu, ben jij een oude rel-nichtquote:Op donderdag 4 december 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor jij niet tussen flensjes ofzo?
Zo'n oude en taaie badeend als ik is toch niet te vreten.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor jij niet tussen flensjes ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |