Dan hadden ze Norris wel tijdens de SC naar binnen gehaald.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:05 schreef gbm het volgende:
Ik denk ook niet dat McLaren bewust Norris wil voortrekken maar ze er wel alles aan doen om te voorkomen dat iets nadelig uitpakt voor Norris en dat ze daar iets minder moeite mee hebben als het bij Piastri gebeurt...
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook wel veelzeggend
Bekijk deze YouTube-video
er zijn her en der beelden van een oscar op zoek naar Mclaren monteursquote:
een podium is een podium hequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou eerder ongepast zijn als ze een feestje zouden hebben gebouwd voor Oscar inderdaad.
Deze P2 voor hem was louter een tragedie.
Wat zegt genoeg? Voor mij lijkt het alsof je de verkeerde tweet hebt geplaatstquote:
het filmpjequote:Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zegt genoeg? Voor mij lijkt het alsof je de verkeerde tweet hebt geplaatst
Samenvatting voor iemand die niet kan luisteren?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het filmpje
de tekst erboven is wat verwarrend
Ik weet ook even niet goed wat dit zegt. Behalve dat iedereen binnen McLaren behoorlijk pissig is over deze disasterclass.quote:
Zak rende naar de media pen om daar Oscar te feliciteren en te knuffelen(iets wat schijnbaar normaal inde Mclaren garage gebeurt) en dit alles werd aanschouwd door Mark Webber met een icy lookquote:Op woensdag 3 december 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting voor iemand die niet kan luisteren?
quote:Op woensdag 3 december 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zak rende naar de media pen om daar Oscar te feliciteren en te knuffelen(iets wat schijnbaar normaal inde Mclaren garage gebeurt) en dit alles werd aanschouwd door Mark Webber met een icy look
het alles voor de media gevoel wat Zak constant afgeeftquote:
En zelfs op beelden die we hebben wilde hij langs Piastri naar Norris rennenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
het alles voor de media gevoel wat Zak constant afgeeft
Ik flikkerde een overrijpe papaya in het gezicht van Zak en op het moment dat hij kijkt van WTF doe jij nou dan beukte ik hem met mijn helm vol voor z'n kiebus op en belde ik vervolgens Red Bull om te zeggen dat ik beschikbaar ben voor 2026.quote:
dat was bij de sprint quali als ik het goed hebquote:Op woensdag 3 december 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zelfs op beelden die we hebben wilde hij langs Piastri naar Norris rennen
Klopt ja.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was bij de sprint quali als ik het goed heb
Gelijk even gecheckt, maar ik heb hier gewoon (Engels) commentaar. Normaal staat 'ie hier afgesteld op Nederlands commentaar, maar dat zal wel niet beschikbaar zijn voor deze race.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:40 schreef Kickstart het volgende:
full race is ook te zien op F1TV maar zonder commentaar(?)
Ik ken hem gewoon aanpassen naar Engels en Frans?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:40 schreef Kickstart het volgende:
In 2010 was er ook een fantastische strijd om de beslissing wie WK gaat worden in Abu Dhabi
4 rijders hadden kans op de titel, wat me nog steeds bijstaat is hoe Alonso maar niet de Renault voor bij kon komen
Voor de gene die toen nog de luier vol poepte
full race is ook te zien op F1TV maar zonder commentaar(?)
Bekijk deze YouTube-video
Ja of komend weekend jezelf onsterfelijk maken in het gevecht met Lando, en dan naar RBR vertrekkenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik flikkerde een overrijpe papaya in het gezicht van Zak en op het moment dat hij kijkt van WTF doe jij nou dan beukte ik hem met mijn helm vol voor z'n kiebus op en belde ik vervolgens Red Bull om te zeggen dat ik beschikbaar ben voor 2026.
Wat een kutteam.
Minstens net zo mooi.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja of komend weekend jezelf onsterfelijk maken in het gevecht met Lando, en dan naar RBR vertrekken
Denk niet dat hij er wakker van zal liggen als hij die titel eenmaal heeft, benieuwd hoe hij zich daarna ontwikkelt, zo'n titel neem een hoop druk weg.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:20 schreef PzKpfw het volgende:
De enige manier waarop Norris een eventueel kampioenschap nog een beetje glans kan geven is door in Abu Dhabi gewoon pole te pakken en overtuigend te winnen. Want met zo'n dominante auto het pas in de laatste race kunnen beslissen is toch wel een beetje armoedig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |