quote:Volgens de familie van Jan Lenferink zal de overleden presentator vast 'gniffelen' om de ontstane verwarring over zijn geboortejaar. Online staat dat Jan op 9 december 1948 is geboren, maar eigenlijk kwam hij drie jaar eerder al ter wereld vertellen ze aan het ANP.
Een familielid van Jan zegt dat het voor de oud-presentator een soort van levensdoel was om zijn exacte leeftijd buiten de publiciteit te houden. De voormalige talkshowhost werd op 9 december 1945 in Dalfsen geboren. "Binnen de familie hebben we hier altijd hartelijk om moeten lachen. Ik verwacht dat Jan nu, waar hij ook is, gniffelt om de ontstane verwarring."
Telkens opnieuw?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zouden ze nou zelf nooit hebben gedacht ‘wat waren we kinderachtig bezig’. Filmpje wat ik met plaatsvervangende schaamte kijk telkens.
Ik ken mensen van tachtig die twee week terug nog een nieuwe vrachtwagen hebben gekocht en nog 60.000km per jaar rijden. Die nog actief zijn en verenigingen draaiend houden. Tegenwoordig is dat niet oud.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat hij 80 was.
Prima leeftijd.
Kun je tegenwoordig 'maar' 13 jaar van je oude dag genieten. Dat is echt kort hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat hij 80 was.
Prima leeftijd.
Dus vooral rechts(er) blijven stemmen, dan wordt het alleen maar korter.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig 'maar' 13 jaar van je oude dag genieten. Dat is echt kort hoor.
Hmm mja mijn oma was 64 en ging dood aan ouderdom, in de jaren 80.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ken mensen van tachtig die twee week terug nog een nieuwe vrachtwagen hebben gekocht en nog 60.000km per jaar rijden. Die nog actief zijn en verenigingen draaiend houden. Tegenwoordig is dat niet oud.
Direct weer politiek makenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus vooral rechts(er) blijven stemmen, dan wordt het alleen maar korter.
Mensen bewust maken van de consequenties, heet dat.quote:
Bevestigd door het NOS Journaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat hij 80 was.
Prima leeftijd.
Afgezien van of dat waar zou zijn of niet lijkt dit me daar niet het juiste topic voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen bewust maken van de consequenties, heet dat.
Hoe zou het met zijn kad gaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:58 schreef Nizno het volgende:
Gitaarpionier Jan de Hont overleden
Gitarist Jan de Hont is donderdag op 83-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie vrijdag laten weten aan het ANP. Jan woonde al enige tijd in het Rosa Spier Huis, een woon- en werkgemeenschap van oudere kunstenaars.
Nouja, Ghostbusters Star... Ze had maar een klein rolletje hoor... 1984 (Studente)quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
‘Ghostbusters’ Star Jennifer Runyon Dead at 65 Following 6-Month Cancer Battle
https://www.usmagazine.co(...)nyon-dead-at-age-65/
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |