Dat is ook altijd een beetje het nare aan dingen als 'de strijd tegen kanker verloren' of juist 'hij heeft het overwonnen'. Alsof iemand die het níet 'overwint' dus inderdaad gefaald heeft, in plaats van gewoon smerige pech hadquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sneu. Hoewel ik begrijp dat de familie het niet zo bedoelt, zou ik zelf nooit zeggen: ‘Het is een ziekte die hem heeft verslagen’.
Alsof hij heeft gefaald. Maar goed, dat terzijde.
Waarom had je mij niet getagd heequote:Op dinsdag 2 december 2025 10:19 schreef derLudolf het volgende:
Je ontvangt deze mention omdat je een keer mee hebt gedaan aan dit spel @:onlogisch je vorige jaar ook heeft gementioned. Ik zou het leuk vinden als je weer mee doet. Lees de regels even door a.u.b. Magere Hein kent geen genade.
@:AFCNiels
@:BB-King
@:Bep-Vetklep
@:BufordTJustice
@:Caland
@:Cupfighter
@:Dombohetolifantje1
@:Doubledip
@:Eightyone
@:einzeinz
@:ESF1Gamer
@:F_r
@:Ferdii
@:GurneyIsBestOke
@:Hallojo
@:heywoodu
@:Jakosi
@:Karina
@:Kitano
@:Kleffe_Dop
@:Maerwynn
@:Molo
@:Mrmime
@:nils_22
@:Nizno
@:Nober
@:NoemHarry
@:Troel
Ook niet erg oud gewordenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:04 schreef spapaars het volgende:
Jan Lenferink (77) overleden
https://www.ad.nl/show/vo(...)-overleden~a1723818/
Was dat niet bij Karel van der Graaf oid? Die had ook die schietende surinamersquote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die knallen op zijn kop door de Amsterdamse Hells Angels, staat mij het nog het steeds bij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die knallen op zijn kop door de Amsterdamse Hells Angels, staat mij het nog het steeds bij.
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was dat niet bij Karel van der Graaf oid? Die had ook die schietende surinamers
Bezochten ze daarna ook Barend en van Dorp ?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Maakte een ongewilde opmerking over hun leider, en kreeg meteen door een doorgesnoven Hell Angel een knal voor z'n kop
Yep.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Bezochten ze daarna ook Barend en van Dorp ?
Zouden ze nou zelf nooit hebben gedacht ‘wat waren we kinderachtig bezig’. Filmpje wat ik met plaatsvervangende schaamte kijk telkens.quote:
77 is tegenwoordig niet echt oud.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
77 is toch best een mooie leeftijd
RIP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |