abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2026 @ 13:10:54 #151
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219992355
Wie had gedacht dat in februari een kerstboek voor kinderen mijn meest gelikte item zou worden? _O-

Dat gratis verzenden is wel goed voor de verkoop, fijn die verlenging tot eind deze maand.
En Dhl die binnen een dag bezorgd is ook het benoemen nog eens waard!
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 3 februari 2026 @ 14:41:10 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219993350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 00:23 schreef De_Pel het volgende:
Fijn hoor dat goedkoop versturen.. Ik had dus een teringchill pakketpunt met alle verzenddiensten op 100 meter van mijn voordeur. Altijd rammend druk en afgeladen met rolcontainers vol pakjes. Die kappen er dus mee omdat er geen reet meer mee te verdienen valt :')
Ik hoop niet dat mijn favoriete telefoonreparatiewinkel ook die kant opgaat, die bieden echt alle verzendopties aan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219995610
Bij mij is het dichtstbijzijnde pakketpunt er ook mee gestopt. Nu elke keer een kwartier fietsen voor MR dat je niet eens uit kunt zetten. Gratis verzenden op boeken scheelt wel lekker.
pi_219998720
Laatste tijd veel verkocht op Vinted. Voornamelijk spelletjes en boeken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220014050
Dat gratis verzenden binnen Nederland geldt nu (helaas) alleen nog maar voor boeken, en niet meer voor bundels waar ook een boek in zit. Wat er nu ook veranderd is is dat je nu ook gratis kunt laten thuisbezorgen door DPD, dus dat heb ik zojuist gekozen, ik ben erg benieuwd want van het bezorgen in de pakketautomaat maken ze een zootje.
pi_220054485
Potverdorie-irritant. Een H&M zomerjas, staat al maanden te koop. Eindelijk reageert er iemand op, die 'm wil voor de helft vd vraagprijs (prima, ik wil er gewoon vanaf). En dan ná het bieden (en accepteren) vragen gaan stellen over kleur e.d. :D
Mon 'en!
  dinsdag 10 februari 2026 @ 13:55:10 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220056222
Net weer drie boeken verkocht, heuj! En recent al lang liggende sneakers, boulderschoenen en een sportbeha.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220093790
Ik heb de afgelopen week heel veel verkocht. Maar niemand keurt (snel) de bestelling goed. Dat vind ik stiekem jammer. Ikzelf keur het altijd zo snel mogelijk goed zodat de verkoper ook z'n geld heeft.

Maar deze week was de 'snelste' goedkeuring na 42 uur...
  zaterdag 14 februari 2026 @ 12:47:59 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220094390
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:47 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb de afgelopen week heel veel verkocht. Maar niemand keurt (snel) de bestelling goed. Dat vind ik stiekem jammer. Ikzelf keur het altijd zo snel mogelijk goed zodat de verkoper ook z'n geld heeft.

Maar deze week was de 'snelste' goedkeuring na 42 uur...
Dat vind ik ook zoooo irritant en lui.
pi_220094433
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 00:12 schreef Onderdeurtje het volgende:

[..]
Jij bent er zeker ook zo een die een bod doet en daarna niks meer laat horen.
Dit doe ik ook structureel. Als ik iets wil kopen dan breng ik meerdere biedingen uit op hetzelfde item. De eerste die reageert en accepteert die koop ik dan. Dan kan het gerust zijn dat er daarna nog meerdere accepteren, maar die zijn dan te laat. Niet zo persoonlijk nemen allemaal
pi_220094444
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat vind ik ook zoooo irritant en lui.
Klopt, maar geduld is een schone zaak. Dan heb je het geld ietsje later, boeit toch niet.
pi_220094806
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:55 schreef SwebbeSensje het volgende:

[..]
Klopt, maar geduld is een schone zaak. Dan heb je het geld ietsje later, boeit toch niet.
Is ook zo. Maar ik wil zelf ook weer kopen. En het liefste uit mijn vinted portomonee. :+
pi_220094877
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:37 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Is ook zo. Maar ik wil zelf ook weer kopen. En het liefste uit mijn vinted portomonee. :+
In mijn geval is dat soms beter. Zoveel moeite gedaan om wat troep kwijt te raken, om daarna weer nieuwe troep te kopen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')