Ik hoop niet dat mijn favoriete telefoonreparatiewinkel ook die kant opgaat, die bieden echt alle verzendopties aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:23 schreef De_Pel het volgende:
Fijn hoor dat goedkoop versturen.. Ik had dus een teringchill pakketpunt met alle verzenddiensten op 100 meter van mijn voordeur. Altijd rammend druk en afgeladen met rolcontainers vol pakjes. Die kappen er dus mee omdat er geen reet meer mee te verdienen valt
Dat vind ik ook zoooo irritant en lui.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:47 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb de afgelopen week heel veel verkocht. Maar niemand keurt (snel) de bestelling goed. Dat vind ik stiekem jammer. Ikzelf keur het altijd zo snel mogelijk goed zodat de verkoper ook z'n geld heeft.
Maar deze week was de 'snelste' goedkeuring na 42 uur...
Dit doe ik ook structureel. Als ik iets wil kopen dan breng ik meerdere biedingen uit op hetzelfde item. De eerste die reageert en accepteert die koop ik dan. Dan kan het gerust zijn dat er daarna nog meerdere accepteren, maar die zijn dan te laat. Niet zo persoonlijk nemen allemaalquote:Op zondag 18 januari 2026 00:12 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die een bod doet en daarna niks meer laat horen.
Klopt, maar geduld is een schone zaak. Dan heb je het geld ietsje later, boeit toch niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zoooo irritant en lui.
Is ook zo. Maar ik wil zelf ook weer kopen. En het liefste uit mijn vinted portomonee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:55 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Klopt, maar geduld is een schone zaak. Dan heb je het geld ietsje later, boeit toch niet.
In mijn geval is dat soms beter. Zoveel moeite gedaan om wat troep kwijt te raken, om daarna weer nieuwe troep te kopenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:37 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik wil zelf ook weer kopen. En het liefste uit mijn vinted portomonee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |