abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219780146
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:58 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Ik snap dat je het bijzondere advertenties vindt

Maar is het delen van zijn persoonsgegevens (gebruikersnaam) / doxen echt nodig?
:')

Die gozer zet dat zelf zo op een openbaar profiel, in de hoop aandacht te krijgen en zo wat te verkopen. Het delen hiervan zal hem hooguit helpen om dit te behalen. Wat een aanstelleritus.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_219780153
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:05 schreef laziness het volgende:

[..]
Overdrijf even.
Dit is toch niet doxen? Dit is een openbaar verkoopprofiel zonder persoonsgegevens.

Je bent in wel meer topics met een toontje steeds bezig zeg :{w

Van politie.nl:

Doxing is kortweg het met kwade bedoelingen verzamelen of (verder) verspreiden van persoonlijke, gevoelige of privéinformatie zoals woonadres, telefoonnummer, een foto, paspoort, naam werkgever en gegevens van familie of combinaties.
JessicaIsVanHetPadjeAf :X
pi_219780170
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2026 18:10 schreef sigme het volgende:
Iemand al dingen gekocht/verkocht via https://www.sellpy.nl ?
Een soort geprofessionaliseerde vinted; alle spullen zijn tweedehands maar je zendt je spul in, zij beoordelen, beschrijven & fotograferen.
Voordeel: het is veel uniformer en er staat *altijd* bij van welk materiaal iets is.
Nadeel (vind ik) saaaaaaaaaaaai :D
Blijkt helemaal kut, met name voor verkopers. Je betaald per advertentie, ook als die niet wordt verkocht, wat vaak zo is. Dan ben je gewoon je producten na x tijd kwijt. Je hebt weinig of geen controle over de prijs van wat wel wordt verkocht. Mag je uiteindelijk nog bijbetalen als je pech hebt :X
pi_219780229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:38 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ik dacht het tegenovergestelde, leuk gesprek gehad met twee kopers. Wat tips gegeven over boeken en praatje gemaakt over off-grid leven.
Soms heb je echt leuk contact ja, Vroeger via Marktplaats ook wel gehad.
Maar vandaag dacht ik iemand te helpen door te zeggen dat het toevoegen van een boek aan de bundel goedkoper zou zijn vanwege het vervallen van de verzendkosten. Krijg ik een hele discussie over dat de koper geen boek nodig heeft. Nou, dan niet hoor.
Volgende zeurpiet klaagde over dat het plakband van het pakketje helemaal los was. Euh, ik gebruik nooit plakband, alleen maar dat papiertape van de Action, geniaal spul is dat.
pi_219791235
Weet iemand of je via het vinted platform via de app een gedeeltelijke terugbetaling kan doen? Volgens de vinted helpdesk moet het kunnen maar ik zie als verkoper die optie nergens?
  Manager PR/Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 19:34:51 #106
269689 crew  Viv
pi_219791583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef silliegirl het volgende:
Weet iemand of je via het vinted platform via de app een gedeeltelijke terugbetaling kan doen? Volgens de vinted helpdesk moet het kunnen maar ik zie als verkoper die optie nergens?
Laatst wel nog ontvangen, als koper. :)

Ik had toen het artikel niet geaccepteerd. (Ging om een zo goed als nieuw boek, waar de verkoper alleen een plastic zak omheen gedaan had. Kwam dus beschadigd aan.)

Ik heb dit toen gemeld via de daarvoor bestemde route, en in de chat met de verkoper aangegeven dat ik bereid was om het artikel alsnog te accepteren met een partial refund. Kennelijk kreeg diegene daar wel een optie voor te zien, want zo geschiedde.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 20:20:25 #107
208890 June.
Seriously?
pi_219792200
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef silliegirl het volgende:
Ja, dat kan. Ik had laatst een bundel van 2 items gekocht. Eentje zat onder de vlekken, had verkoopster niet gezien. Dus ze hoefde het ook niet terug. Als koper geef je dan aan wat het probleem is en kon het ene item aanvinken. Verkoopster heeft daarna terugbetaling zonder retour aangevinkt geloof ik. Maar dan dus alleen van het ene item.

Mooie was dat ik ook nog eens de verzendkosten en kopersbescherming teruggkeeg :D
Shine bright like a diamond.
pi_219792207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef Viv het volgende:

[..]
Laatst wel nog ontvangen, als koper. :)

Ik had toen het artikel niet geaccepteerd. (Ging om een zo goed als nieuw boek, waar de verkoper alleen een plastic zak omheen gedaan had. Kwam dus beschadigd aan.)

Ik heb dit toen gemeld via de daarvoor bestemde route, en in de chat met de verkoper aangegeven dat ik bereid was om het artikel alsnog te accepteren met een partial refund. Kennelijk kreeg diegene daar wel een optie voor te zien, want zo geschiedde.
Wij hadden de laatste tijd ook meerdere boeken alleen in plastic zak. Een keer zelfs een plastic zak in lagen en lagen duct tape... alsof het boek dan heel blijft :')
  vrijdag 9 januari 2026 @ 20:22:53 #109
208890 June.
Seriously?
pi_219792230
Ook echt debiel trouwens, boeken verzenden in een plastic zak. Het lijkt wel of mensen niet meer na kunnen denken tegenwoordig...
pi_219792239
Ik kreeg deze week een boek beschadigd binnen en dat zat inderdaad alleen in een plastic zakje. De verkoper stond erop dat ik het terug zou sturen, dus ik heb het weer in dat zakje gepropt.
pi_219792490
Ik stuur ook altijd mijn boeken in een plastic zak, veel makkelijker dan een enigszins passend doosje vinden… (alleen wikkel ik hem dan ook in karton of noppenfolie).
pi_219796629
Jeetje, ik kan wel merken dat er (bijna) geen verzendkosten zijn op boeken deze maanden! Ik verkoop nu 4-5 boeken per dag 😅
pi_219796750
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:22 schreef June. het volgende:
Ook echt debiel trouwens, boeken verzenden in een plastic zak. Het lijkt wel of mensen niet meer na kunnen denken tegenwoordig...
Ik doe het altijd in een nette verzendzak.

Vind plastic zak zo aso.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219797629
Ik heb een vraag over Mondial Relay. Ik heb op dit moment geen printer en ik kan in mijn regio geen verzendpunt vinden waar ik met de QR code mijn pakketjes kan verzenden. Ik moet dan een euro om te laten printen.

Helaas kan ik de verzendoptie voor Mondial Relay niet uitzetten.
Nu kan ik wel aan een labelprinter komen. De grootte van het label via de gewone printer ziet eruit als A4. Als ik digitaal doe (kan dat überhaupt? ik heb nu even geen bestelling openstaan), komt het dan op een formaat uit die past voor een labelprinter?
pi_219797673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:04 schreef DorothyGale het volgende:
Ik heb een vraag over Mondial Relay. Ik heb op dit moment geen printer en ik kan in mijn regio geen verzendpunt vinden waar ik met de QR code mijn pakketjes kan verzenden. Ik moet dan een euro om te laten printen.

Helaas kan ik de verzendoptie voor Mondial Relay niet uitzetten.
Nu kan ik wel aan een labelprinter komen. De grootte van het label via de gewone printer ziet eruit als A4. Als ik digitaal doe (kan dat überhaupt? ik heb nu even geen bestelling openstaan), komt het dan op een formaat uit die past voor een labelprinter?
Heb je geen bibliotheek in de buurt? Daar is printen een stuk goedkoper.
pi_219797702
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Heb je geen bibliotheek in de buurt? Daar is printen een stuk goedkoper.
Oh dat is een goeie! Dan print ik daar het label uit 😊
  zondag 11 januari 2026 @ 17:17:59 #117
208890 June.
Seriously?
pi_219811167
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik doe het altijd in een nette verzendzak.

Vind plastic zak zo aso.
Een verzendzak is toch ook plastic? Mijn inziens doe je daar alleen textiel in.
pi_219811903
En weer maakt DPD 2 pakketjes kwijt, eentje dat ik gekocht heb en eentje dat ik verkocht heb. Dan is het onderweg naar het pakketpunt en dan opeens is het pakketje foetsie. Absurd, het gebeurt echt vaak
pi_219812512
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:17 schreef June. het volgende:

[..]
Een verzendzak is toch ook plastic? Mijn inziens doe je daar alleen textiel in.
Maar wel goed materiaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 12 januari 2026 @ 08:28:40 #120
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_219815268
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
En weer maakt DPD 2 pakketjes kwijt, eentje dat ik gekocht heb en eentje dat ik verkocht heb. Dan is het onderweg naar het pakketpunt en dan opeens is het pakketje foetsie. Absurd, het gebeurt echt vaak
Ja bij mij ook 2 DPD pakketjes kwijt
… en dan mag je weer een maand op terugbetaling wachten
  maandag 12 januari 2026 @ 09:22:14 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219815492
Ik wacht nu ook op een DPD pakketje, maar die is nog onderweg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219817124
Ik had hier gelezen dat mensen ook wel zaden verkopen via Vinted. Ik heb net een uitgebreide advertentie gemaakt en die werd geweigerd, zaden mogen niet helaas. Zonde wel maar gelukkig heb ik mijn marktplaatsadvertentie ook en die begint al wat op te leveren.
Spoilers!
pi_219821703
Selecteren jullie klein of middel formaat pakket bij boeken?
Spoilers!
pi_219822231
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ligt aan het gewicht, ik heb boeken in 3 formaten erop staan, bijv die kookboeken van Ottolenghi wegen meer dan een kilo, dus die moeten zelfs bij groot
pi_219822966
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk naar de afmetingen. Als het na het verpakken in de brievenbus past, dan kies ik klein.
pi_219825474
Ik heb het nog even nagekeken en ik zie bij Vinted Go in elk geval niet staan dat iets door de brievenbus moet passen of dat gewicht van een kilo een groot pakket zou zijn.

quote:
Pakketgrootte en gewichtslimieten voor Vinted Go
Afmetingen maat XS: H 80 mm x W 175 mm x D 380 mm, tot 15 kg
Afmetingen maat S: H 80 mm x W 300 mm x D 380 mm, tot 15 kg
Afmetingen maat M: H 180 mm x W 300 mm x D 380 mm, tot 15 kg
Spoilers!
  dinsdag 13 januari 2026 @ 15:14:38 #127
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219825567
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het nog even nagekeken en ik zie bij Vinted Go in elk geval niet staan dat iets door de brievenbus moet passen of dat gewicht van een kilo een groot pakket zou zijn.
[..]

Er staat bij past het in een schoenendoos middel of het is twee shirtjes opgevouwen klein, dat hou ik altijd aan. Kijk nooit naar brievenbus of gewicht en so far geen problemen mee gehad.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219826204
Als je bij het plaatsen van een advertentie (van een boek)een pakketformaat selecteert dan kun je daar kijken wat het formaat en gewicht mogen zijn. Klein is tot 500 gram, middel is tot 1 kg en groot is tot 2 kg.
pi_219826214
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]

Dat zijn de afmetingen van de vakjes van de lockers volgens mij
pi_219827963
De 2 pakketjes die dpd kwijtgemaakt leek te hebben zijn nu toch weer onderweg na bijna 4 weken. Helaas is het pakketje dat naar mij onderweg was dus nu sinds vandaag retour afzender (omdat ze ‘m bijna een maand geleden niet konden bezorgen).
pi_219862198
Zo irritant iemand die een bod doet waarna je niks meer hoort zodra je het geaccepteerd hebt. Gelukkig verkoopt ze zelf ook spullen dus ik ga hetzelfde geintje maar eens terugflikken.
pi_219862485
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:40 schreef Onderdeurtje het volgende:
Zo irritant iemand die een bod doet waarna je niks meer hoort zodra je het geaccepteerd hebt. Gelukkig verkoopt ze zelf ook spullen dus ik ga hetzelfde geintje maar eens terugflikken.
Of je vat het allemaal wat minder persoonlijk op…
pi_219862911
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Of je vat het allemaal wat minder persoonlijk op…
Jij bent er zeker ook zo een die een bod doet en daarna niks meer laat horen.
pi_219863175
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')