Ik hoop niet dat mijn favoriete telefoonreparatiewinkel ook die kant opgaat, die bieden echt alle verzendopties aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:23 schreef De_Pel het volgende:
Fijn hoor dat goedkoop versturen.. Ik had dus een teringchill pakketpunt met alle verzenddiensten op 100 meter van mijn voordeur. Altijd rammend druk en afgeladen met rolcontainers vol pakjes. Die kappen er dus mee omdat er geen reet meer mee te verdienen valt
Dat vind ik ook zoooo irritant en lui.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:47 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb de afgelopen week heel veel verkocht. Maar niemand keurt (snel) de bestelling goed. Dat vind ik stiekem jammer. Ikzelf keur het altijd zo snel mogelijk goed zodat de verkoper ook z'n geld heeft.
Maar deze week was de 'snelste' goedkeuring na 42 uur...
Dit doe ik ook structureel. Als ik iets wil kopen dan breng ik meerdere biedingen uit op hetzelfde item. De eerste die reageert en accepteert die koop ik dan. Dan kan het gerust zijn dat er daarna nog meerdere accepteren, maar die zijn dan te laat. Niet zo persoonlijk nemen allemaalquote:Op zondag 18 januari 2026 00:12 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die een bod doet en daarna niks meer laat horen.
Klopt, maar geduld is een schone zaak. Dan heb je het geld ietsje later, boeit toch niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zoooo irritant en lui.
Is ook zo. Maar ik wil zelf ook weer kopen. En het liefste uit mijn vinted portomonee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:55 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Klopt, maar geduld is een schone zaak. Dan heb je het geld ietsje later, boeit toch niet.
In mijn geval is dat soms beter. Zoveel moeite gedaan om wat troep kwijt te raken, om daarna weer nieuwe troep te kopenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:37 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik wil zelf ook weer kopen. En het liefste uit mijn vinted portomonee.
Waarom komt het retour?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef D. het volgende:
Google geeft me geen eenduidig antwoord;
Welke kosten heeft een verkoper wanneer een item weer retour komt?
Retourkosten zijn bij Vinted voor de koper, tenzij de verkoper coulant is en de verzendkosten vergoed.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef D. het volgende:
Google geeft me geen eenduidig antwoord;
Welke kosten heeft een verkoper wanneer een item weer retour komt?
Mijn pakketpunt was zaterdag dicht toen het daar afgeleverd zou worden, tracking zegt nu dat het weer retour is.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:29 schreef d.k. het volgende:
[..]
Waarom komt het retour?
Ik heb bij mezelf het idee dat er iets misgaat, verkopen liggen ineens helemaal stil. Of is dat een olympisch dipje ofzo?
Ik heb het niet retour gestuurd, DPD doet dat.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:30 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Retourkosten zijn bij Vinted voor de koper, tenzij de verkoper coulant is en de verzendkosten vergoed.
Dan zijn er geen retourkosten, en komt 't pakket gewoon terug bij de verkoper (thuis of op 't pakketpunt)...quote:Op maandag 16 februari 2026 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het niet retour gestuurd, DPD doet dat.
Dus dan hebben zowel de koper als verkoper geen kosten, alleen Vinted?quote:Op maandag 16 februari 2026 17:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dan zijn er geen retourkosten, en komt 't pakket gewoon terug bij de verkoper (thuis of op 't pakketpunt)...
Dan is dus het enige verveende voor de verkoper dat ze het voor niets heeft weggebracht en weer moet ophalen.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:43 schreef mousemicky het volgende:
Klopt. Er is officieel geen sprake van een retourzending. Het pakket kon niet bezorgd worden dus gaat retour afzender. En dat kost niets.
DPD doet onnavolgbare dingen. Ze hadden het ook gewoon weer normaal in hun proces kunnen opnemen. Maar er is verder niks aan de hand, jij kon hier niks aan doen en het gaat gewoon retour naar de verkoper en dan kun jij het in principe opnieuw kopen. Is mij zowel als koper als verkoper al een paar keer gebeurd.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het niet retour gestuurd, DPD doet dat.
Moet de verkoper het wel opnieuw aanbieden, en ik moet als eerste toe kunnen slaanquote:Op maandag 16 februari 2026 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
DPD doet onnavolgbare dingen. Ze hadden het ook gewoon weer normaal in hun proces kunnen opnemen. Maar er is verder niks aan de hand, jij kon hier niks aan doen en het gaat gewoon retour naar de verkoper en dan kun jij het in principe opnieuw kopen. Is mij zowel als koper als verkoper al een paar keer gebeurd.
Je kunt vragen of de verkoper het opnieuw wil uploaden en meteen kan reserveren voor je.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Moet de verkoper het wel opnieuw aanbieden, en ik moet als eerste toe kunnen slaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |