Geen spelfout. Nazi autocorrect.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:00 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Sspelfout.
Edit:
Of een bewussie?
Dat is het toch alleen als het om Biden gaat? Althans, zo'n 1,5 jaar geleden hadden bepaalde lieden daar de mond vol over, maar die zwijgen nu, natuurlijk totaal onverwacht, in alle toonaarden.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
Godsamme...hij viel weer de hele tijd in slaap hè
Dit is gewoon ouderenmishandeling...
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m6zri22z6k2x
Trump demonstreert hoe anti-woke eruit ziet.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
Godsamme...hij viel weer de hele tijd in slaap hè
Dit is gewoon ouderenmishandeling...
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m6zri22z6k2x
Die "bepaalde lieden" zijn dan ook niet, met alle wil van de wereld, serieus te nemen...quote:Op woensdag 3 december 2025 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is het toch alleen als het om Biden gaat? Althans, zo'n 1,5 jaar geleden hadden bepaalde lieden daar de mond vol over, maar die zwijgen nu, natuurlijk totaal onverwacht, in alle toonaarden.
het nieuwe triumvitaat. de oude was Carnegie, Morgan en Rockefellerquote:Op woensdag 3 december 2025 08:47 schreef Perrin het volgende:
Wat ooit de internationale rechtsorde heette, is tegenwoordig wel een heel doorzichtige façade waarachter een selecte kring van geopolitieke spelers elkaar in achterkamers de buit toeschuift.
[ x ]
Jij denkt dat het daarna normaliseert?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:09 schreef TheVulture het volgende:
We hebben nog 3 jaar te gaan met deze levensgevaarlijke figuren in het centrum van de macht. Je zou van minder depressief worden...
Nee maar dan is er in ieder geval een kansquote:Op woensdag 3 december 2025 10:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij denkt dat het daarna normaliseert?
Als we daarop wachten/hopen, hebben we weer 3 jaar verspeeld.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dan is er in ieder geval een kans
Ik vraag mij af hoe de indianen zich voelen over de invaders.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:19 schreef Kijkertje het volgende:
De Amerikaanse Minister van Binnenlandse Veiligheid Kristi Noem:
[ afbeelding ]
En voor hem zat Laura Looniequote:Op woensdag 3 december 2025 12:11 schreef Vis1980 het volgende:
Deze meneer was gisteren zogenaamd kritische pers.
[ afbeelding ]
Waarom zit je op twitter?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En voor hem zat Laura Loonie
Mijn twitter wordt trouwens ineens overspoeld met allerlei maga-halfjes die nu op de plekken van de serieuze pers mogen zitten in het Pentagon. ;')
Ik had een paar jaar geleden een account aangemaakt om de oorlog in Oekraïne te kunnen volgen. Ging allemaal prima, tot die extreem rechtse Zuid Afrikaanse investeerder de boel overnam en totaal verkankerde. En soms kijk ik er nog wel eens op ja. Maar nieuwe interessante accounts kom je nog nog maar zelden tegen want die worden door het algoritme ondergesneeuwd met extreem rechts maga gezeik.quote:
Bedankt voor je antwoord, ik vind het oprecht interessant waarom mensen zo lang zoiets blijven gebruiken.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een account aangemaakt om de oorlog in Oekraïne te kunnen volgen. Ging allemaal prima, tot die extreem rechtse Zuid Afrikaanse investeerder de boel overnam en totaal verkankerde. En soms kijk ik er nog wel eens op ja. Maar nieuwe interessante accounts kom je nog nog maar zelden tegen want die worden door het algoritme ondergesneeuwd met extreem rechts maga gezeik.
Heb je geen baan?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, ik vind het oprecht interessant waarom mensen zo lang zoiets blijven gebruiken.
Twitter is tegenwoordig totale aids, dat klopt. Erg grappig was wel dat vorige week bleek dat een boel MAGA-influencers /-botfarms totaal niet uit de VS bleken te komen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:08 schreef Gunner het volgende:
Ben het wel met @:MoreDakka eens. Twitter is echt een plek waar ik zelf niet vrolijk wordt. Al enige tijd daar uitgelogd en geprobeerd mijn account te verwijderen.
Ik weiger ook om het X te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |