Israël heeft talloze prachtige vrouwen!quote:Op maandag 1 december 2025 20:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Zou je daar wel een vrouw kunnen vinden denk je?
Ga nu maar vast, straks is het mooiste stukje bezet, doeiquote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Israël is een prachtig land, de enige democratie van het Midden Oosten. Het enige land waar vrouwen veilig over straat kunnen, zonder in elkaar geslagen te worden omdat ze geen hoofddoek dragen. Waar mensen gewoon homo kunnen zijn en waar mensen kunnen leven. Een land waar de regering liefde heeft voor de bevolking. De saamhorigheid en sociale cohesie in Israël is ook geweldig om te zien. Na de aanval van 7 oktober 2023 stond iedereen voor elkaar klaar bijvoorbeeld. Ik zou graag nog eens een keer Israël willen bezoeken in de toekomst.
Er komen steeds meer uitbreidingen in Judea en Samaria, dus denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga nu maar vast, straks is het mooiste stukje bezet, doei
Zet je wel je roaming uit?
Dat is wel waar ja, mijn smaak is het ook wel.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël heeft talloze prachtige vrouwen!![]()
Denk dus dat de kans daar wel wat groter is.
Maar als ze met een mesje aan je fluit staan om je voorhuid eraf te snijden, dan niet gillend terug naar Holland willen hè?quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De énige reden dat deze TS dit soort topics opent haal je hier aan.quote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef miss_sly het volgende:
Maak er geen politiek topic van, want dan gaat ie dicht.
Ik denk dat heel veel Israelische vrouwen ook gewoon veel liever een hele naar binnen hebben.quote:Op maandag 1 december 2025 21:11 schreef BennieButtfuck het volgende:
Maar als ze met een mesje aan je fluit staan om je voorhuid eraf te snijden, dan niet gillend terug naar Holland willen hè?
Zeker doen, ben er geweest om Yad Vashem te bezoeken.quote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:Ik zou graag nog eens een keer Israël willen bezoeken in de toekomst.
En talloze mooie vrouwen die ook geen interesse in jou hebbenquote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël is ouder dan Jezus.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:52 schreef Anonyappelmous het volgende:
Dooie, dorre boel. Verder ook niet echt leuk hoe ze de Palestijnen behandelen en aan landje-pik doen. Ze zijn hysterisch nationalistisch en gaan over lijken. Extreem arrogant over hun eigen volk. Messias-complex is daar de norm.
Ik ben liefhebber van hun land dus de kans is wel wat groter dat ze interesse in mij hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En talloze mooie vrouwen die ook geen interesse in jou hebben
Nee, ik heb niks tegen homo's.quote:
Oh zou kunnen dan was het -een andere user-quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks tegen homo's.
Nederland beter?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:57 schreef Hexagon het volgende:
Een prachtig land, maar het wordt momenteel nogal slecht bestuurd.
Woningnood, files, wachtlijsten in de zorg. Overvolle AZC's en ga zo maar door.quote:
Misschien het feit dat Nederland geen genocide pleegt op dit moment wellicht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Woningnood, files, wachtlijsten in de zorg. Overvolle AZC's en ga zo maar door.
Regeringen die paar jaar regeren en formeren bijna 50% van de regeertijd inneemt. Wat wordt concreet ondernomen?
Mwoah, de situatie in de bio-industrie is echt geen reclame voor Nederland. De video's gezien van de bulldozers die kippenstallen leegschuiven?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien het feit dat Nederland geen genocide pleegt op dit moment wellicht.
Klein detail.
Israel scoort op geen enkele manier beterquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Woningnood, files, wachtlijsten in de zorg. Overvolle AZC's en ga zo maar door.
Regeringen die paar jaar regeren en formeren bijna 50% van de regeertijd inneemt. Wat wordt concreet ondernomen?
Ik kijk ook altijd op de Groene als ik objectieve Israël berichtgeving wil lezen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Israel scoort op geen enkele manier beter
https://www.groene.nl/art(...)eld-en-hongerig-land
En Nederland maakt zich niet schuldig aan misdaden tegen volkeren.
Nee... Zo werkt het dus nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van hun land dus de kans is wel wat groter dat ze interesse in mij hebben.
Elk land heeft zijn eigen schoonheid als je de mensen wegdenkt.quote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Israël is een prachtig land, de enige democratie van het Midden Oosten. Het enige land waar vrouwen veilig over straat kunnen, zonder in elkaar geslagen te worden omdat ze geen hoofddoek dragen. Waar mensen gewoon homo kunnen zijn en waar mensen kunnen leven. Een land waar de regering liefde heeft voor de bevolking. De saamhorigheid en sociale cohesie in Israël is ook geweldig om te zien. Na de aanval van 7 oktober 2023 stond iedereen voor elkaar klaar bijvoorbeeld. Ik zou graag nog eens een keer Israël willen bezoeken in de toekomst.
Ierland heeft ook talloze prachtige vrouwen. Net als Frankrijk, China, Rusland en Jemen om maar wat te noemen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan heb je Flevoland nog niet gezien.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Elk land heeft zijn eigen schoonheid als je de mensen wegdenkt.
Flevoland is een pretpark, geen land.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heb je Flevoland nog niet gezien.
Ja dag. Straks ga je me ook vertellen dat een aardappel ook geen appel isquote:Op woensdag 3 december 2025 00:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Flevoland is een pretpark, geen land.
quote:Op woensdag 3 december 2025 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dag. Straks ga je me ook vertellen dat een aardappel ook geen appel is. Ik trap er niet in.
Nou kom maar met feiten die zeggen dat het een rijker land is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:04 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd op de Groene als ik objectieve Israël berichtgeving wil lezen.
Há, wat een losers.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
En een vergelijkbare COVID-vaccinatiegraad als Nederland!
Ja nou...quote:
Een Israëlische vrouw zal vast niet vallen voor een Palestijnse jongeman of een pro-Palestina demonstrant. Dus ik heb zeker een streepje voor.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou...
Das hetzelfde als zeggen: ik hou van vrouwen met grote borsten! Dus dan is de kans groter dat zij ook interesse in mij hebben.
...
Want dat zijn de enige twee soorten van mannen op de wereld?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een Israëlische vrouw zal vast niet vallen voor een Palestijnse jongeman of een pro-Palestina demonstrant. Dus ik heb zeker een streepje voor.
Het is nog veel simpeler denk ik zo. Er is maar één soort vrouw: de soort die geen interesse heeft in TS.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Want dat zijn de enige twee soorten van mannen op de wereld?
Hallo wie was jij?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:17 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik zeg nooit nooit maar voor ts maak ik een uitzondering
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |