Israël heeft talloze prachtige vrouwen!quote:Op maandag 1 december 2025 20:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Zou je daar wel een vrouw kunnen vinden denk je?
Ga nu maar vast, straks is het mooiste stukje bezet, doeiquote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Israël is een prachtig land, de enige democratie van het Midden Oosten. Het enige land waar vrouwen veilig over straat kunnen, zonder in elkaar geslagen te worden omdat ze geen hoofddoek dragen. Waar mensen gewoon homo kunnen zijn en waar mensen kunnen leven. Een land waar de regering liefde heeft voor de bevolking. De saamhorigheid en sociale cohesie in Israël is ook geweldig om te zien. Na de aanval van 7 oktober 2023 stond iedereen voor elkaar klaar bijvoorbeeld. Ik zou graag nog eens een keer Israël willen bezoeken in de toekomst.
Er komen steeds meer uitbreidingen in Judea en Samaria, dus denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga nu maar vast, straks is het mooiste stukje bezet, doei
Zet je wel je roaming uit?
Dat is wel waar ja, mijn smaak is het ook wel.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël heeft talloze prachtige vrouwen!![]()
Denk dus dat de kans daar wel wat groter is.
Maar als ze met een mesje aan je fluit staan om je voorhuid eraf te snijden, dan niet gillend terug naar Holland willen hè?quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De énige reden dat deze TS dit soort topics opent haal je hier aan.quote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef miss_sly het volgende:
Maak er geen politiek topic van, want dan gaat ie dicht.
Ik denk dat heel veel Israelische vrouwen ook gewoon veel liever een hele naar binnen hebben.quote:Op maandag 1 december 2025 21:11 schreef BennieButtfuck het volgende:
Maar als ze met een mesje aan je fluit staan om je voorhuid eraf te snijden, dan niet gillend terug naar Holland willen hè?
Zeker doen, ben er geweest om Yad Vashem te bezoeken.quote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:Ik zou graag nog eens een keer Israël willen bezoeken in de toekomst.
En talloze mooie vrouwen die ook geen interesse in jou hebbenquote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël is ouder dan Jezus.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:52 schreef Anonyappelmous het volgende:
Dooie, dorre boel. Verder ook niet echt leuk hoe ze de Palestijnen behandelen en aan landje-pik doen. Ze zijn hysterisch nationalistisch en gaan over lijken. Extreem arrogant over hun eigen volk. Messias-complex is daar de norm.
Ik ben liefhebber van hun land dus de kans is wel wat groter dat ze interesse in mij hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En talloze mooie vrouwen die ook geen interesse in jou hebben
Nee, ik heb niks tegen homo's.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |