De oproeper krijgt de mensen in de reddit thread al niet eens gemotiveerd, laat staan daarbuiten. Zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou het stiekem wel lachen vinden als de Muppets BohRhap actie slaagt
Ik heb weer trouw Nehalennia gestemd in de snoblijstquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is een lijst met Heidevolk als hofleverancier?!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb de Muppets versie eerder gehoord dan het origineelquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou het stiekem wel lachen vinden als de Muppets BohRhap actie slaagt
Er staat geen Eros op dit lijstje. Dit is Fake News. Niet op de link klikken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Gestemd, jawel! Op dag 2 in plaats van dag 1 wegens omstandigheden.
https://npo.nl/luister/st(...)76-9f83-10146ac62147
Voor het eerst gaat er ook een extra stemlijstje de deur uit, maar die moet ik nog maken. Normaal vind ik dat een beetje matig maar ik beloof dat ik ook daar een goede reden voor heb.
Time To Pretend staat dan ook al een paar jaar op de keuzelijst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Time To Pretend was een vrije keuze, maar heeft tóch een albumhoes.
Oh oeps.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Time To Pretend staat dan ook al een paar jaar op de keuzelijst.
Welles?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er staat geen Eros op dit lijstje. Dit is Fake News. Niet op de link klikken.
Ik kan niet zoveel, ik dacht dat dat na 10 jaar wel duidelijk was.quote:
Je kent de voorkeuzelijst in ieder geval beter uit je hoofd dan ik!quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel, ik dacht dat dat na 10 jaar wel duidelijk was.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:16 schreef zorro28 het volgende:
Mijn lijst:![]()
Duncan Browne - The Wild Places
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus mn kat er even op uitgestuurd om nog een wat minder masculine lijstje erachteraan te sturen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door noodgang op 02-12-2025 20:56:24 ]
Ik lees net dat je kat dit voor je kan oplossen. Of je die nu hebt of nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ongetwijfeld ook dit jaar weer vergeten pareltjes vergeten.
Moet ik alleen nog even weten wat de pareltjes zijn die ik vergeten ben. En daar kom ik waarschijnlijk pas achter tijdens de top 2000.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:26 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik lees net dat je kat dit voor je kan oplossen. Of je die nu hebt of niet
quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
• Chappell Roan - Subway
• Culture Beat - Mr. Vain
• Eefje de Visser - Scheef én Bitterzoet
• Lee Towers - Mijn Feyenoord
• Lorde - Green Light
• Pip Lieke Lucas - Als het Donker Wordt
• Sophie Straat - Vrijheid, Gelijkheid, Zusterschap (2)
• Tweakers - Wi-Fi 7 (AI)
• The Muppets - Bohemian Rhapsody
• The Sound - Winning
Staat al in de Top 2000, maar alsnog een nieuwe stempush:
• Aretha Franklin - Respect
• Oôs Joôs - BloemkoôleEpica fans willen The Ghost in Me erin stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis ik nog een stemactie? #dtv
Daar ook op gestemd zonder dat ik hiervan af wist.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Epica fans willen The Ghost in Me erin stemmen.
Welke heb je in gedachten?quote:Op woensdag 3 december 2025 07:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou dit de dag worden dat we de eerste toevoeging aan de keuzelijst op basis van vroegstemmers mogen begroeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |