Die tattoo belofte aan het einde was wel het meest treurige. Als je dat al nodig hebt om op 1999 te komen dan kan je misschien beter een baantje als pompbediende ambiëren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:46 schreef pipster het volgende:
Pfff ik weet het niet hoor Paul, maar de top2000 zonder tankstation lijkt mij toch beter.
Nah. Ik ben dan zo'n barbaar die het poppy Celebrity Skin veel leuker vind.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft Violet (die van mevrouw Kurt) ergens in een film of serie gezeten dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je kan tegenwoordig gewoon nog bijsturen he. Dus je kan hem nog wisselen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Ik zie nu wel dat ik al iets vergeten ben maar die eindigt sowieso wel hoog (Linkin Park - In the End).
Oh nou ik geloof het zo wel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig gewoon nog bijsturen he. Dus je kan hem nog wisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja leuk, maar Instant Street en Rebellion staan er nog altijd niet tussenquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ik bedacht me net: eigenlijk zijn met het toevoegen van Winning en An Ocean Between the Waves de rollen nu dus omgedraaid? Als die foplijst waar heidevolk de hofleverancier is besluit dat een plaat niet meer mee mag doen, dan denken ze bij 2: oh, een fijn gat waar wij in kunnen springen!
Dat was toch ooit omgekeerd de bedoeling?
Oh, nog wel meer niet zie ik nu. Je moet ook zo door al dat heidevolk heen worstelen dat ik jaren geleden al ben afgehaakt. Nou ja, het klonk in ieder geval heel gaaf in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Instant Street en Rebellion staan er nog altijd niet tussen
quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze gaan het doen:Het redden was niet gemakkelijk dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze gaan het doen:Naast de mexicano hebben de friet-saté, het lihanboutje en de kaassoufflé ook gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Alleen de friet speciaal.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naast de mexicano hebben de friet-saté, het lihanboutje en de kaassoufflé ook gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Mits je via je NPO-account hebt gestemd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig gewoon nog bijsturen he. Dus je kan hem nog wisselen.
Mijn stem is laat, sorry! Ik beloof dat ik er een goede reden voor heb. Porcupine Tree krijgt er gewoon twee voor de prijs van één.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie geen stemmen op Arriving..
The Middle is een goede aanvulling, daar ga ik zeker op stemmen. Voor de rest heb ik nog geen idee. Ik ga geen vrije keuzes toevoegen die er toch niet in komen, maar Lazarus zou nog wel kunnen.
Er is een lijst met Heidevolk als hofleverancier?!quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ik bedacht me net: eigenlijk zijn met het toevoegen van Winning en An Ocean Between the Waves de rollen nu dus omgedraaid? Als die foplijst waar heidevolk de hofleverancier is besluit dat een plaat niet meer mee mag doen, dan denken ze bij 2: oh, een fijn gat waar wij in kunnen springen!
Dat was toch ooit omgekeerd de bedoeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |