abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219383601
Googled

quote:
AI Overview

Er is geen bekende persoon met de naam Shashi die bij Ajax verantwoordelijk is voor de veiligheid
. Het is mogelijk dat de naam onjuist is of dat het om iemand gaat die niet in het nieuws is geweest.
pi_219383646
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 23:21 schreef Elan het volgende:
Waarom lieten ze eigenlijk dat financiële mannetje voor de camera verschijnen? No way dat die over de veiligheid gaat.

Hoort gewoon een taak van de AD te zijn. Of was die bang voor represailles van de kneusjes F-side? _O-
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 23:43 schreef 3rr0r het volgende:
Googled
[..]

Krijg je eindelijk je moment om te shinen en dan begin je met "Als Ajax zijnde"
pi_219383710
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Valt wel in zijn takenpakket
Waarschijnlijk is het daarom zo uit de hand gelopen.
Die gast heeft letterlijk nul ervaring met dat dossier. Hij komt blijkbaar bij Deloitte vandaan en heeft een poos bij Talpa samen gewerkt met Piet Römer.

Was wel een leuk plot voor een aflevering van Baantjer: De F-Side en het raadsel van de binnengesmokkelde fakkels.
blablablabla
pi_219383713
quote:
9s.gif Op maandag 1 december 2025 00:02 schreef Evangelion het volgende:

[..]
[..]
Krijg je eindelijk je moment om te shinen en dan begin je met "Als Ajax zijnde"
Dat zeggen er zovelen tegenwoordig, ze steken elkaar er mee aan en denken dat het de manier is. Voor een financieel directeur wel enigszins genant.
pi_219383720
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 00:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Die gast heeft letterlijk nul ervaring met dat dossier. Hij komt blijkbaar bij Deloitte vandaan en heeft een poos bij Talpa samen gewerkt met Piet Römer.

Was wel een leuk plot voor een aflevering van Baantjer: De F-Side en het raadsel van de binnengesmokkelde fakkels.
Je hebt het plaatje van de 'bazooka's' gemist zo te zien.
pi_219383758
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 00:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Iedereen weet al 40 jaar dat die dingen gewoon doordeweeks al in het stadion klaar gelegt worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219384317
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 22:35 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dat valt wel mee hoor, we stellen de overgang naar volledig vrijstaand hier nog even uit omdat we niet van basisschool willen veranderen. Jaartje of vijf. Wel alweer een tijdje hypotheekvrij inmiddels, met een leuke aandelenportefeuille. :)
Hypotheek vrij wonen terwijl je nog op de basisschool zit. Dat is wel bijzonder knap.
pi_219384341
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 00:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Iedereen weet al 40 jaar dat die dingen gewoon doordeweeks al in het stadion klaar gelegt worden.
Behalve dat ze nu een nooduitgang hadden bestormd en er zo een hele hoop lui naar binnen kwam die niet welkom zijn. Die kwamen met tassen naar binnen.
pi_219384347
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 07:06 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Behalve dat ze nu een nooduitgang hadden bestormd en er zo een hele hoop lui naar binnen kwam die niet welkom zijn. Die kwamen met tassen naar binnen.
Raptorix weet hoe het zit. Onze ogen kloppen blijkbaar niet, vriend
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 december 2025 @ 07:33:48 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219384382
twitter
pi_219384507
Klaassen met 1 voet is geen verschil
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 december 2025 @ 08:30:22 #212
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219384562
De rot bij de club Ajax zit wel echt overal intussen.
pi_219384593
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 06:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hypotheek vrij wonen terwijl je nog op de basisschool zit. Dat is wel bijzonder knap.
Los van het feit dat ik werknemer zou kunnen zijn op een basisschool (wat ik niet ben), ging het natuurlijk om het nageslacht. :)
pi_219384595
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
De rot bij de club Ajax zit wel echt overal intussen.
"Ondertussen"

_O-

Dat is echt al decennia zo.
pi_219384596
quote:

[..]
Die deur wordt al jaren gebruikt om sv-lui binnen te laten.
pi_219384598
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 08:35 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Los van het feit dat ik werknemer zou kunnen zijn op een basisschool (wat ik niet ben), ging het natuurlijk om het nageslacht. :)
leuk zulke verzonnen verhaaltjes
  maandag 1 december 2025 @ 08:41:38 #217
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_219384624
Wellicht is deze vraag al eerder gesteld maar waarom worden bij (bijvoorbeeld) het staken van een wedstrijd talloze willekeurige supporters close-up in beeld gebracht terwijl de camera nooit gericht wordt op de harde kern?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_219384629
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 08:35 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dat jij een volwassene zou kunnen zijn met nageslacht is nog nooit in me opgekomen.
pi_219384700
quote:
5s.gif Op maandag 1 december 2025 08:41 schreef kasper het volgende:
Wellicht is deze vraag al eerder gesteld maar waarom worden bij (bijvoorbeeld) het staken van een wedstrijd talloze willekeurige supporters close-up in beeld gebracht terwijl de camera nooit gericht wordt op de harde kern?
Die cameramensen hebben ook familie
Groot fan van User Wotte
  Moderator maandag 1 december 2025 @ 09:02:34 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219384725
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom heeft Ajax zo'n enorme aantrekkingskracht op doorgesnoven tokkies? Dat zou ik weleens willen weten.
Huh? Die zitten toch alleen bij Feyenoord?????????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219384745
Doogesnoven tokkies zitten bij veel clubs. Laten we niet doen alsof dit alleen bij Ajax zo is.

Niet om het goed te praten, maar wel om aan te geven dat het een wijd verspreid probleem is.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219384746
quote:

[..]
Best bizar dat zowel de club als de gemeente dit laat gebeuren. Je kan dan toch op geen enkele manier de veiligheid garanderen. Iedereen wist dat het ging gebeuren en men hoopte maar dat het goed zou aflopen. Hetzelfde dat men ook al wist dat het een tweede keer fout zou gaan. Ik snap best dat niet heel de F-side kan leeg vegen, maar ik ben wel benieuwd welke maatregelen er nu getroffen gaan worden.

Dat schietende vuurwerk is echt gevaarlijk voor zowel de spelers op het veld als de overige bezoekers in het stadion.
pi_219384761
quote:
6s.gif Op maandag 1 december 2025 07:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Hoe moeten anders al die SV mensen en Polen hun laatste eer betonen aan hun maatje? Hoppa, deur open!!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_219384765
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 09:05 schreef Haringkop2 het volgende:
Dat schietende vuurwerk is echt gevaarlijk voor zowel de spelers op het veld als de overige bezoekers in het stadion.
Ik denk dat je echt van geluk mag spreken dat het niet enorm mis is gegaan. Hopelijk wordt er hard opgetreden tegen dit zooitje ongeregeld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219384779
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik denk dat je echt van geluk mag spreken dat het niet enorm mis is gegaan. Hopelijk wordt er hard opgetreden tegen dit zooitje ongeregeld.
De KNVB heeft zich al uitgesproken. Keiharde straffen. 450 euro boete en een stadionverbod tot 60 maanden. Dat zal ze leren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')