Dat valt wel mee hoor, we stellen de overgang naar volledig vrijstaand hier nog even uit omdat we niet van basisschool willen veranderen. Jaartje of vijf. Wel alweer een tijdje hypotheekvrij inmiddels, met een leuke aandelenportefeuille.quote:Op zondag 30 november 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:
Had overigens niet verwacht dat vriend van de show @:HMFuckyouall voor Rotterdamse begrippen poep chique woont
Dat verhaal over die vuurwerkhondenquote:Op zondag 30 november 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Het is niet zo heel raar overigens dat vuurwerkhonden niet af gaan als er een groep van 50 man via de nooduitgang naar binnen gaat (lol)
Niet vrijstaand wonenquote:Op zondag 30 november 2025 22:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, we stellen de overgang naar volledig vrijstaand hier nog even uit omdat we niet van basisschool willen veranderen. Jaartje of vijf. Wel alweer een tijdje hypotheekvrij inmiddels, met een leuke aandelenportefeuille.
Een groep mensen hersenloze tokkies stuk nageboorte noemen en dan eindigen met zo’n zin. Aan jou hebben we wat!quote:Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Nicksanders het volgende:
Zo weer thuis waren 5 mooie minuten.
Gelukkig heeft knvb regels dichtgetimmerd bij staking geen restitutie.
Oftewel dat vak vol met hersenloze tokkies stuk nageboorte hebben t weer voor 55.000 aberre verziekt.
Doodslaan die gasten.
Dat je dit schrijft, zegt al genoeg klaas.quote:Op zondag 30 november 2025 22:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Klaasgod is een gewaardeerde gebruiker, maar ik ben niet Klaas
Begrijp niet wat er ook bij de veiligheidsdriehoek omgaat. Als ik als vrij debiel kneusje al een half uur voor de wedstrijd weet dat het in de 5e minuut af gelopen is en dat er groepen met veel vuurwerk in het stadion zijn gekomen via de nooduitgang. Dan moet de politie Amsterdam dit toch al veel eerder weten.quote:Op zondag 30 november 2025 22:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat verhaal over die vuurwerkhonden![]()
Als je dat gelooft ben je echt achterlijk naïef.
Ik verpest niet de avond voor 54.000 man Ik ben inprincipe tegen geweld maar bij dit soort tuig mag echt wel keihard opgetreden worden.quote:Op zondag 30 november 2025 22:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een groep mensen hersenloze tokkies stuk nageboorte noemen en dan eindigen met zo’n zin. Aan jou hebben we wat!
Ik gunde je een leuke avond zonder drie puntenquote:Op zondag 30 november 2025 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begrijp niet wat er ook bij de veiligheids driehoek omgaat. Als ik als vrij debiel kneusje al een half uur voor de wedstrijd weet dat het in de 5e minuut af gelopen is en dat er groepen met veel vuurwerk in het stadion zijn gekomen via de nooduitgang. Dan moet de politie Amsterdam dit toch al veel eerder weten.ook mooi. Het stond daarna helemaal vol met me blijkbaar maar doe groep was dus al binnen
Ik ruik zelf graag aan sleutels, wie weet hebben honden ook zo hun eigen voorkeurquote:Op zondag 30 november 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat men tijd en moeite heeft gestoken in het trainen van honden om vuurwerk op te sporen. Of is dat een ontwikkelpad van de jobcoach voor een hond die niet gelukkig is in het bommen snuffelen?
Bedankt vriend. Deze groep is allemaal mijn leeftijd. Dan ben ik toch goed terecht gekomen.quote:Op zondag 30 november 2025 22:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik gunde je een leuke avond zonder drie punten
Is dat aardig uitgekomen? Ook nog eens ajax niet hoeven zien spelen
Jij was spekkoper vandaag
Zijn sowieso maar een tiental honden in Nederland die dat eventueel kunnen inderdaad. Drugs is een stuk makkelijkerquote:Op zondag 30 november 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat men tijd en moeite heeft gestoken in het trainen van honden om vuurwerk op te sporen. Of is dat een ontwikkelpad van de jobcoach voor een hond die niet gelukkig is in het bommen snuffelen?
<3quote:Op zondag 30 november 2025 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Deze groep is allemaal mijn leeftijd. Dan ben ik toch goed terecht gekomen.ik hoop dat je trots op mij bent.
Goed verhaal Klaas.quote:Op zondag 30 november 2025 22:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, we stellen de overgang naar volledig vrijstaand hier nog even uit omdat we niet van basisschool willen veranderen. Jaartje of vijf. Wel alweer een tijdje hypotheekvrij inmiddels, met een leuke aandelenportefeuille.
Er zijn in Nederland bij bijvoorbeeld de douane politie, KMar in totaal 183 operationele en gecertifieerde speurhonden. Speuren is ook nog eens opgesplitst in heel veel verschillende categorieën, denk aan drugs, explosieven, vermiste personen, enzovoort.quote:Op zondag 30 november 2025 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn sowieso maar een tiental honden in Nederland die dat eventueel kunnen inderdaad. Drugs is een stuk makkelijker
Klopt maat. Dat probeer dan ook aan te geven. Ze blaffen wat en de mensen kijken vooral hoe je er op reageer.quote:Op zondag 30 november 2025 23:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland bij bijvoorbeeld de douane politie, KMar in totaal 183 operationele en gecertifieerde speurhonden. Speuren is ook nog eens opgesplitst in heel veel verschillende categorieën, denk aan drugs, explosieven, vermiste personen, enzovoort.
Geloof me, ook het aantal gecertificeerde drugshonden kun je op twee handen tellen en die staan niet bij een voetbalstadion of festival om jouw xtc pillen op te zoeken.
Honden die explosieve stoffen waarnemen staan niet in een voetbalstadion.
Valt wel in zijn takenpakketquote:Op zondag 30 november 2025 23:21 schreef Elan het volgende:
Waarom lieten ze eigenlijk dat financiële mannetje voor de camera verschijnen? No way dat die over de veiligheid gaat.
Hoort gewoon een taak van de AD te zijn. Of was die bang voor represailles van de kneusjes F-side?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |