Die shells (sierpotten whatever) zijn wat overdreven zei ik.quote:Op zondag 30 november 2025 21:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het viel allemaal wel mee. Deze zijn vast via de anus naar binnen gesmokkeld
Dit noem jij sierpotten?quote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die shells (sierpotten whatever) zijn wat overdreven zei ik.
Hier moer Geelen gewoon staan. Bizarquote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wie is deze nobuddy die de pers als een hert in de koplampen te woord staat?
Tevens, als…zijnde
dat is het nietquote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach welnee. Dit is alleen maar omdat de stoere mannen poep in de broek hebben voor Groningen in dit stadium van het seizoen.
Hoe kun je dat nou los zien van de persoon? Ik zie het eerder los van de leeftijd.quote:Op zondag 30 november 2025 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het erg is als iemand zo jong overlijdt.
Los van de persoon.
Uhuh.quote:Op zondag 30 november 2025 21:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het niethet heeft alles te maken met 2023 in groningen
Fakkels bij opkomst blijft toch schitterend.quote:Op zondag 30 november 2025 21:15 schreef Durmada het volgende:
Toch mooi dat er nog supporters zijn die zo'n prachtige sfeeractie goedpraten en er van kunnen genieten in dit topic.
Niemand durft verantwoordelijkheid te nemen, bang voor de jongens met stadionverboden. Nu schuiven ze deze nobuddie maar naar voren, die werken ze toch al binnenkort naar buiten toe.quote:Op zondag 30 november 2025 21:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier moer Geelen gewoon staan. Bizar
Ajax ging ook voor de divibokaal @Zipportalquote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Tevens, als…zijnde
De financieel directeur ook echt, het boeit echt niemand wat zo iemand er van vindt.quote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Tevens, als…zijnde
Dit zijn shells die geven een siervuurwerk effect. Die schiet je gewoonlijk uit een stevige buis de lucht in (niet op je schouder).quote:Op zondag 30 november 2025 21:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit noem jij sierpotten?
Ja, nee duidelijk dan wie het hier niet begrijpt.
Ik ken die gast niet, dus zeg ik dat ik 29 veel te jong vind.quote:Op zondag 30 november 2025 21:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou los zien van de persoon? Ik zie het eerder los van de leeftijd.
Ze zeiden toch op ESPN dat die Shashi veiligheid onder zijn verantwoordelijkheden hadquote:Op zondag 30 november 2025 21:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier moer Geelen gewoon staan. Bizar
Zelf uit het leven gestapt?quote:Op zondag 30 november 2025 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken die gast niet, dus zeg ik dat ik 29 veel te jong vind.
Ik ken die gaat niet en dus zegt zijn leeftijd me ook niks.quote:Op zondag 30 november 2025 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken die gast niet, dus zeg ik dat ik 29 veel te jong vind.
Dan kan je zo'n beetje elke voetbal club wel gaan opheffen..quote:Op zondag 30 november 2025 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd om deze criminele organisatie te ontmantelen?
Dit is wel what the fuck waard.quote:Op zondag 30 november 2025 21:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het viel allemaal wel mee. Deze zijn vast via de anus naar binnen gesmokkeld
Boeit niet. Dit gaat veel verder dan veiligheid. Dit gaat over je club naar de kloten helpen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zeiden toch op ESPN dat die Shashi veiligheid onder zijn verantwoordelijkheden had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |