quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:19 schreef TLC het volgende:
Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal !
Nee, de afterparty is meestal wanneer er iemand over stormlooptopic begintquote:
Mee eens, ondanks de wat merkwaardige tekst.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:27 schreef usagi414 het volgende:
Voor mij is Foto van vroeger echt het beste nummer van Rob de Nijs.
Duuuuuuuquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat hebben we nog tegoed, Het Dorp, Lea en?
Ohjaquote:
Ik ben niet de schuldige ondank dat ik standaard r5 luister.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
Oké serieus wat heeft Radio 5-luisterend Nederland met The Cats?
Mensen die dagelijks naar Lunch Lekker Met Daniel Dekker luisteren beschouw ik als beperkt toerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die dagelijks naar Lunch Lekker Met Daniel Dekker luisteren beschouw ik als beperkt toerekeningsvatbaar.
Maar daarnaast een flinke stemlobby in Volendam uiteraard.
Geen idee. Maar Lea is wel de mooiste.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
Treurige boel hoor...quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die dagelijks naar Lunch Lekker Met Daniel Dekker luisteren beschouw ik als beperkt toerekeningsvatbaar.
Maar daarnaast een flinke stemlobby in Volendam uiteraard.
Ja, leuk voor plek 700 of zo.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Lea is wel de mooiste.
Ja. Meezingen!quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Doek ok niequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat mij je niet weerhouden van lekkere lunches!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |