Mensen die dagelijks naar Lunch Lekker Met Daniel Dekker luisteren beschouw ik als beperkt toerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
Oké serieus wat heeft Radio 5-luisterend Nederland met The Cats?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die dagelijks naar Lunch Lekker Met Daniel Dekker luisteren beschouw ik als beperkt toerekeningsvatbaar.
Maar daarnaast een flinke stemlobby in Volendam uiteraard.
Geen idee. Maar Lea is wel de mooiste.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
Treurige boel hoor...quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die dagelijks naar Lunch Lekker Met Daniel Dekker luisteren beschouw ik als beperkt toerekeningsvatbaar.
Maar daarnaast een flinke stemlobby in Volendam uiteraard.
Ja, leuk voor plek 700 of zo.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Lea is wel de mooiste.
Ja. Meezingen!quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Doek ok niequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat mij je niet weerhouden van lekkere lunches!
Een deel van de doelgroep is ermee opgegroeid?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
Yupquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb je van Fred gekopieerdDat kan zomaar niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja maar het zal toch niet zo zijn dat in die tijd The Cats cultureel meer invloed hadden dan andere muziek uit die tijd? Laat staan op de lange termijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een deel van de doelgroep is ermee opgegroeid?
Al is het wel steeds meer de 'bovenkant'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |