Maar oh wee als je Jetten een feminiene nicht of Kaag een hautaine heks noemt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waar is de feministische horde nu om op te staan tegen deze mysoginie? Oh ja dat dacht ik al, dat praktiseren ze alleen als het politiek gezien uitkomt.
Zwijnjakkers.
Ja, 1x in de maand 's nachts om half twee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Voor de extreemrechtse en wappieonderwerpen heb je toch ON?
Ik zat er op te wachten sinds gisteravond of er ook maar iemand van die kant zou reageren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waar is de feministische horde nu om op te staan tegen deze mysoginie? Oh ja dat dacht ik al, dat praktiseren ze alleen als het politiek gezien uitkomt.
Zwijnjakkers.
Dit wil niemand lezen. Vingers in de oren, ogen dicht en bladiebladiebla roepen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, we hebben het over een medium als televisie. Een nogal vluchtig medium. Je zult dan echt als bron met een of ander video fragment moeten komen en dan stellen; rond minuut zoveel en zoveel. Gaat niet echt werken.
Ikzelf probeer zoveel mogelijk terughoudend te zijn in het Gaza-debat. Ben sowieso van mening dat oorlog deels ook een iinformatie-oorlog in s.
Desalniettemin heb ik even gezocht. Misschien is dit iets;
[..]
https://www.christenenvoo(...)richtgeving-door-nos
Ik ken deze site niet. Dit is niet per se mijn mening. Maar misschien kan je er wat mee.
Sinds wanneer ben jij zo extremistisch? Dat je mensen meteen van haat beschuldigt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nonsens natuurlijk. Discussie over of de tweet van de vicepremier normaal, redelijk of achterlijk is, is zeer goed mogelijk.
Dat een paar bekende types hier doorslaan in hun haat naar de publieke omroep doet daar niets aan af.
Kan je dit soort beschuldigingen ook onderbouwen? Want het klinkt wederom als trieste stemmingmakerij.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het tweeledig.
Aan de ene kant is het als staatsfiguur niet goed als je je eigen staats media gaat verwijten van partijdigheid
Aan de andere kant doet de NOS niets met de stemuitslagen waar toch een meerderheid rechts stemt , de staatsomroep moet beide kanten belichten dat het is het verplicht aan de democratie.
Dus zullen ze beter hun best moeten doen om naast D66Ers en PvdAers ook eens rechtse journalisten hun opinies te laten horen.
Gaza was daar een sterk voorbeeld van, alleen het geluid uit de links academische hoek werd ten gehore gebracht en ik denk dat andere meningen direct bij de NOS worden geweerd.
Nou het is een heel genuanceerde en voorzichtige uitspraak en geen beschuldiging??quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kan je dit soort beschuldigingen ook onderbouwen? Want het klinkt wederom als trieste stemmingmakerij.
Haha, hier op fok zou dat heel onschuldig lijken. In de echte wereld is dat iets wat een vicepremier gewoon echt niet kan maken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:37 schreef sp3c het volgende:
Beetje #fophef dit hoor, ik zie totaal het probleem niet in de tweet en die bruggetjes die al die andere politici bouwen vind ik heel vergezocht
Je kwam toch gewoon met een verzameling leugens?quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het is een heel genuanceerde en voorzichtige uitspraak en geen beschuldiging??
Nee en spreek eens ietsje relaxter.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je kwam toch gewoon met een verzameling leugens?
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha, hier op fok zou dat heel onschuldig lijken. In de echte wereld is dat iets wat een vicepremier gewoon echt niet kan maken.
Zit ze er nog?quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha, hier op fok zou dat heel onschuldig lijken. In de echte wereld is dat iets wat een vicepremier gewoon echt niet kan maken.
Je kan je uitspraken dus niet onderbouwen. Dan zullen het inderdaad wel leugens zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee en spreek eens ietsje relaxter.
je zit vast in het verledenquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hierboven beschuldigt ie mensen met een andere mening zelfs van Haat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee en spreek eens ietsje relaxter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |