ben je altijd zo'n zeikerdquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je laptop moet ook eten?
Hij is wel vies.quote:
"hapje voor mij, hapje voor jou"quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je laptop moet ook eten?
het ging er denk ik meer om dat het lijkt of je je laptop gevoerd hebtquote:
"Bite voor mij, byte voor jou."quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal de kriebels van die fotoMaak eens schoon man
En de tafel. Waarschijnlijk gewoon het hele huisquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
Ik kan er wel even een doekje over die laptop ja. En de muismat.
Bosquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kent me ondertussen toch wel??
(Ik had net de ik aangepast naar erquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de tafel. Waarschijnlijk gewoon het hele huis
Hups de fik erin voordat we weer met een pandemie zitten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de tafel. Waarschijnlijk gewoon het hele huis
Nou nee hoorquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou nou dit is toch gewoon normaal voor wie voor zijn laptop leeft
Denk dat jij en ik de rest andere definities van normaal hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou zo heeft mijn laptop er nooit uit gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nopes.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beter dan een paar cumvlekkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:36 schreef Karzai het volgende:
een paar vetvlekken waar maak je je druk om zeg
Groetjes aan je onderbroekquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:37 schreef Karzai het volgende:
okay de groeten voor de mensen dan maar voor de mensen met smetvreesdaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |