SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nicequote:Op vrijdag 28 november 2025 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dat wel voor jou gedaan
Buiten is het donkerquote:
zonder champignons kan echt niet hoor!!quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer traybake met aardappelschijfjes met uitjes en spekjes. Geen champignons in huis deze keer. Morgen maar weer.
Dat was gister.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey niet dat het me interesseert of zo, maar is het Thanksgiving deze week? En kan dat even oplazeren uit mijn timeline, feeds en ander algoritmisch gezeik? Ik wil het niet. Bedankt.
gisteren, vandaag de officiële zwarte vrijdagquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey niet dat het me interesseert of zo, maar is het Thanksgiving deze week? En kan dat even oplazeren uit mijn timeline, feeds en ander algoritmisch gezeik? Ik wil het niet. Bedankt.
goed bezig fles,. trots op jouquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer traybake met aardappelschijfjes met uitjes en spekjes. Geen champignons in huis deze keer. Morgen maar weer.
Nu wel.quote:
Allemaal het zonnetje in huis.quote:
ben je altijd zo'n zeikerdquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je laptop moet ook eten?
Hij is wel vies.quote:
"hapje voor mij, hapje voor jou"quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je laptop moet ook eten?
het ging er denk ik meer om dat het lijkt of je je laptop gevoerd hebtquote:
"Bite voor mij, byte voor jou."quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal de kriebels van die fotoMaak eens schoon man
En de tafel. Waarschijnlijk gewoon het hele huisquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
Ik kan er wel even een doekje over die laptop ja. En de muismat.
Bosquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kent me ondertussen toch wel??
(Ik had net de ik aangepast naar erquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de tafel. Waarschijnlijk gewoon het hele huis
Hups de fik erin voordat we weer met een pandemie zitten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de tafel. Waarschijnlijk gewoon het hele huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |