Nou nee hoorquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou nou dit is toch gewoon normaal voor wie voor zijn laptop leeft
Denk dat jij en ik de rest andere definities van normaal hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou zo heeft mijn laptop er nooit uit gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nopes.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beter dan een paar cumvlekkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:36 schreef Karzai het volgende:
een paar vetvlekken waar maak je je druk om zeg
Groetjes aan je onderbroekquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:37 schreef Karzai het volgende:
okay de groeten voor de mensen dan maar voor de mensen met smetvreesdaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaag
daar heb je van dat plastic achtige beddegoed voor... zoals deze foto'squote:Op vrijdag 28 november 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan een paar cumvlekken
quote:
ik schold het uit voor peeskamertjequote:
pretvlekkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan een paar cumvlekken
Klinkt al een stuk vriendelijker.quote:
Vrolijker in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt al een stuk vriendelijker.
Duivelse prijs.quote:
samequote:
al de hele dagquote:
Ik moest vandaag 3,5 uur lopen van mijn tiranquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:02 schreef UitStraling het volgende:
In Afrika lopen ze fluitende op blote voetjes dagdagelijks honderd kilometer naar de waterput maar in Foqueville daar heerst past echt pure vermoeidheid, door een hoestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |