Nou nee hoorquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou nou dit is toch gewoon normaal voor wie voor zijn laptop leeft
Denk dat jij en ik de rest andere definities van normaal hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou zo heeft mijn laptop er nooit uit gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nopes.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beter dan een paar cumvlekkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:36 schreef Karzai het volgende:
een paar vetvlekken waar maak je je druk om zeg
Groetjes aan je onderbroekquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:37 schreef Karzai het volgende:
okay de groeten voor de mensen dan maar voor de mensen met smetvreesdaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaag
daar heb je van dat plastic achtige beddegoed voor... zoals deze foto'squote:Op vrijdag 28 november 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan een paar cumvlekken
quote:
ik schold het uit voor peeskamertjequote:
pretvlekkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan een paar cumvlekken
Klinkt al een stuk vriendelijker.quote:
Vrolijker in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt al een stuk vriendelijker.
Duivelse prijs.quote:
samequote:
al de hele dagquote:
Ik moest vandaag 3,5 uur lopen van mijn tiranquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:02 schreef UitStraling het volgende:
In Afrika lopen ze fluitende op blote voetjes dagdagelijks honderd kilometer naar de waterput maar in Foqueville daar heerst past echt pure vermoeidheid, door een hoestje
Mannen blijven mannen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 3,5 uur lopen van mijn tiran
Doet me denken aan die Japanners op Youtube die effectief dakloos zijn en dan af en toe zoiets huren, voor een dagje.quote:
Ook reguliere Japanners gaan daar een nachtje liggen voetjevrijen met een collegaatje van het andere geslacht.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Japanners op Youtube die effectief dakloos zijn en dan af en toe zoiets huren, voor een dagje.
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook reguliere Japanners gaan daar een nachtje liggen voetjevrijen met een collegaatje van het andere geslacht.
Wutquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
ik sluit af... mijn bedje roept al de hele dag en ik ga er nu aan toegeven.
Joequote:Op vrijdag 28 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
ik sluit af... mijn bedje roept al de hele dag en ik ga er nu aan toegeven.
Vind het ook niks, maar misschien vinden Japanners het wel lekker.quote:
Geld teveel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Japanners op Youtube die effectief dakloos zijn en dan af en toe zoiets huren, voor een dagje.
In Japan eten ze ook levende kronkelende zeedieren, dus ze zijn daar wel van de viezige dingenquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Japan eten ze ook levende kronkelende zeedieren, dus ze zijn daar wel van de viezige dingen
Weet je tenminste wel dat het vers isquote:
Jeejquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je tenminste wel dat het vers is
Ja mijn ding is het ook niet, ik heb liever warm eten dat stilligt op mijn bordquote:
Koud kan ook wel, afhankelijk van het gerechtquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn ding is het ook niet, ik heb liever warm eten dat stilligt op mijn bord
Barbarquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar heeft zijn snacks ook het liefst levend als hij ze in de bek neemt. Zelf doden schijnt een onderdeel te zijn van de smaakbeleving
Babi heb ik toch liever krokant gebakken met een zoetzuur sausjequote:Op vrijdag 28 november 2025 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar heeft zijn snacks ook het liefst levend als hij ze in de bek neemt. Zelf doden schijnt een onderdeel te zijn van de smaakbeleving
Hij vindt muizen echt lekker en dood ze zelf ook enzo.quote:
Warm eten is vaak wel het lekkerste, op ijs na dan, dat is raar om warm te etenquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koud kan ook wel, afhankelijk van het gerecht
Maar het hoeft niet meer te bewegen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |