Gefrituurd ijs schijnt een ding te zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Warm eten is vaak wel het lekkerste, op ijs na dan, dat is raar om warm te eten
Wordt een zootje lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefrituurd ijs schijnt een ding te zijn
Volgens mij is het idee dat je er een krokant jasje omheen frituurt. Dus dippen in een of ander deeg, kort frituren en dan serveren. Zodat het ijs nog niet gesmolten is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt een zootje lijkt me.
Beetje net zoiets als oliebollen uit de airfryer maar dan erger.
Klinkt stomquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je er een krokant jasje omheen frituurt. Dus dippen in een of ander deeg, kort frituren en dan serveren. Zodat het ijs nog niet gesmolten is.
Ja al is het dan wel gepaneerd net als gebakken banaanquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefrituurd ijs schijnt een ding te zijn
Brood, of een salade oid..quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Warm eten is vaak wel het lekkerste, op ijs na dan, dat is raar om warm te eten
Brood is warm ook lekkerder dan koud hoorquote:
Natriumacetaat of stikstof, zoals Ferran Adrià zo gracieus kon bedenken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je er een krokant jasje omheen frituurt. Dus dippen in een of ander deeg, kort frituren en dan serveren. Zodat het ijs nog niet gesmolten is.
LTVDK eet alleen ijs koud, de rest warmt hij op in een airfryer of magnetron ofzoquote:
Ook carpaccio?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
LTVDK eet alleen ijs koud, de rest warmt hij op in een airfryer of magnetron ofzo
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel eens chocolademuffins met ijs gemaakt
Maar toen had ik eerst de muffins begakken, kapje eraf, beetje uitgehold, ijs erin, kapje er weer op
Ja dat was wel geslaagdquote:
Alles. Dus ook dat. Is vast lekker ofzoquote:
Ik ben toch geen barbaarquote:
@UitStraling heeft hier wel ervaring meequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles. Dus ook dat. Is vast lekker ofzo
Ik zeg dat het warm lekkerder is, niet dat ik alles opwarmquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
LTVDK eet alleen ijs koud, de rest warmt hij op in een airfryer of magnetron ofzo
Dit is FOK! wij maken dat wel uit.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg dat het warm lekkerder is, niet dat ik alles opwarm
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warmquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is FOK! wij maken dat wel uit.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warm
Daar heb ik een warmtepomp voorquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warm
Hoe rooster je daar een kippetje op?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik een warmtepomp voor
Er is wel een batterij geleverd hier vanmorgenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie nog allemaal black friday rommel gekocht vandaag?
Ik heb schoenen gekocht omdat ik en minimaal 15% korting kreeg en ook nog eens het 2e paar 50% korting.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Daar heb ik een oven voorquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe rooster je daar een kippetje op?
Nope niksquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Helemaal niks. Zat nog even te twijfelen over een nieuwe telefoon, maar deze kan nog wel een jaartje mee heb ik beslotenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen 4 paar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb schoenen gekocht omdat ik en minimaal 15% korting kreeg en ook nog eens het 2e paar 50% korting.
Ja zo ben ik ook al aan het twijfelen over mijn laptop en telefoon, kunnen eigenlijk makkelijk nog wel een jaartje meequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niks. Zat nog even te twijfelen over een nieuwe telefoon, maar deze kan nog wel een jaartje mee heb ik besloten
extra speeltjes voor je hontquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb met deze aanbieding in totaal 162.95 euro bespaard
Neinquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Dat zei ik ook altijd tegen m'n vader als stiefmoeder en ik met z'n creditcard gingen shoppen: "We hebben 1200$ bespaard!"quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je niks had gekocht had je nog meer bespaardquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wil nog extra vloerkleden in het huis. Dus mss krijgt hij dat nogquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
extra speeltjes voor je hont
Volgende black friday nog maar eens kijken dan. Ga nu eens kijken of de betere deals op black friday of cybermonday zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ook al aan het twijfelen over mijn laptop en telefoon, kunnen eigenlijk makkelijk nog wel een jaartje mee
Hoi paquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je niks had gekocht had je nog meer bespaard
"altijd" ja jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd tegen m'n vader als stiefmoeder en ik met z'n creditcard gingen shoppen: "We hebben 1200$ bespaard!"
"Ja, en hoeveel uitgegeven?"
Cyber monday leeft tegenwoordig volgens mij niet heel erg meerquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgende black friday nog maar eens kijken dan. Ga nu eens kijken of de betere deals op black friday of cybermonday zijn.
Ja, eigenlijk wel. Want in de VS staat dat altijd zo mooi op elke bon en zeggen ze het ook nog eens bij de kassaquote:
Omdat iedereen inmiddels op internet koopt ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cyber monday leeft tegenwoordig volgens mij niet heel erg meer
Moet je dat zelf doen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even mijn adventskalender van De Notenshop in elkaar zetten
Heb je in de VS gewoond?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Want in de VS staat dat altijd zo mooi op elke bon en zeggen ze het ook nog eens bij de kassa"YOU SAVED 211 DOLLARS AND FITTY CENTS TODAY!"
Cyber Black Friday.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cyber monday leeft tegenwoordig volgens mij niet heel erg meer
Ik bedoel meer, zelfs als je vader nogal naïef was zal dat toch wel bij één keertje gebleven zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Want in de VS staat dat altijd zo mooi op elke bon en zeggen ze het ook nog eens bij de kassa"YOU SAVED 211 DOLLARS AND FITTY CENTS TODAY!"
Dat is allemaal ultra secret Losquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je in de VS gewoond?
Wat deed je pa eigenlijk of is dat top-secret?
Vroeger was cyber monday de online tegenhanger van de retail winkels op black friday. Maar omdat elke kut met een verzenddoos tegenwoordig een webshop heeft is er niet meer een echt onderscheidquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat iedereen inmiddels op internet koopt ofzo?
Het was een running jokequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, zelfs als je vader nogal naïef was zal dat toch wel bij één keertje gebleven zijn
Wel een leuke adventskalender!quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alleen de dakjes erop![]()
[ afbeelding ]
Vind dit wel een leuk alternatief, zit een keer niet vol met ongezond spul.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alleen de dakjes erop![]()
[ afbeelding ]
Er zitten ook dingen met chocola inquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dit wel een leuk alternatief, zit een keer niet vol met ongezond spul.
Achter elk luikje een hamburger of een stukje kibbeling.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chocolade beledigen hier staan lijfstraffen op Kwiwiquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet al wat erin zit?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zitten ook dingen met chocola in
Gat in de markt wel. Een adventskalender met 24 van die FEBO klepjes met wat gore tjap erachterquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achter elk luikje een hamburger of een stukje kibbeling.
Dat heet gewoon de muur. Mini muur als adventkalenderquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achter elk luikje een hamburger of een stukje kibbeling.
Nou ja ik weet niet meer dan jij he. Noten. En af en toe dus ook noten met chocola blijkbaarquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet al wat erin zit?Dacht dat het een verrassing was.
Ik trek mijn opmerking weer inquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chocolade beledigen hier staan lijfstraffen op Kwiwi
Waar is Ger eigenlijk? Ligt lekker op de bank te vegeteren?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:CherryLips het nog niet gelezen dan
Of al onderweg naar Zwitserland om de chocoladevoorraad daar te plunderenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar is Ger eigenlijk? Ligt lekker op de bank te vegeteren?
Op het vliegveld hebben ze wel van die reuze potten met Nutella staan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of al onderweg naar Zwitserland om de chocoladevoorraad daar te plunderen
ongeschikt persoonquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik zou alle vakjes in 1x open maken
Is dit een variant van het Jos Brinkje?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet meer dan jij he. Noten. En af en toe dus ook noten met chocola blijkbaar
* kwiwi belt de douane om alle grenzen te laten sluiten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of al onderweg naar Zwitserland om de chocoladevoorraad daar te plunderen
Denk je dat ze haar daarmee kunnen stoppen of hooguit eventjes wat vertragen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het vliegveld hebben ze wel van die reuze potten met Nutella staan.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit een variant van het Jos Brinkje?
Dat zijn ze voor mensen waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
Jezus die kauwstaafjes voor de kat ruiken altijd zo intens smerig.
Konijnen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er ook huisdieren die normaal zijn?
Nee, ik werd Delft in gestuurd door m'n navigatie.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al filmpjes van dat ongeluk?
Kom je nogeens ergens heaquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik werd Delft in gestuurd door m'n navigatie.
Het was deze: https://maps.app.goo.gl/f4vjqMiqvMdnxzzY6?g_st=acquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:32 schreef Modus het volgende:
Er is in Delft 1 stoplicht dat alleen getriggered wordt door zwaar verkeer. Bij het stoplicht zelf staat daarover een bordje maar a. leest niemand dat en b. zie je in de aanloop ook niks dat daarop wijst. Echt heel handig.
Inwoners weten dat inmiddels wel maar als je er niet bekend bent, is het een vreemde gewaarwording.
Ook wel wonderlijk waarom je daar zou rijden als alternatieve route voor een file.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was deze: https://maps.app.goo.gl/f4vjqMiqvMdnxzzY6?g_st=ac
Daar wil ik het liever niet over hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook wel wonderlijk waarom je daar zou rijden als alternatieve route voor een file.
Wij hebben hem allangquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Noodpakketbrief ontvangen, ik mag ook blijven leven van de overheid. Gelukkig.
Ben maar blij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben hem allang
Ik las er net even iets over op Facebook en zag dat alle wappies weer iets nieuws hadden om over te briesenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Noodpakketbrief ontvangen, ik mag ook blijven leven van de overheid. Gelukkig.
Bijzonder volk blijft het.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las er net even iets over op Facebook en zag dat alle wappies weer iets nieuws hadden om over te briesen
Ligt je kindje daar hongerig en koud te sterven jagen ze je weg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees ook net dat ze de bezoekuren in het ziekenhuis gaan inperken. Vervelend. Maar god mensen doen hysterisch zeg. Je kunt voortaan alleen nog 's avonds komen. Mensen in paniek want de kinderen moeten eten en vroeg op bed. En iemand zegt "veel mensen werken 's avonds". Het is toch geen naaiclub in zo'n ziekenhuis. Kolere.
Als je nogeens 494 miljoen rollen schijtlint nodig hebt kun je me altijd bellen mattie!quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijzonder volk blijft het.
Het is dat ik er zelf nogal last van zou hebben, anders zou ik nog bijna gaan hopen ook dat het een keer nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |