Dat zijn ze voor mensen waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:49 schreef Ama het volgende:
Jezus die kauwstaafjes voor de kat ruiken altijd zo intens smerig.
Konijnen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er ook huisdieren die normaal zijn?
Nee, ik werd Delft in gestuurd door m'n navigatie.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al filmpjes van dat ongeluk?
Kom je nogeens ergens heaquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik werd Delft in gestuurd door m'n navigatie.
Het was deze: https://maps.app.goo.gl/f4vjqMiqvMdnxzzY6?g_st=acquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:32 schreef Modus het volgende:
Er is in Delft 1 stoplicht dat alleen getriggered wordt door zwaar verkeer. Bij het stoplicht zelf staat daarover een bordje maar a. leest niemand dat en b. zie je in de aanloop ook niks dat daarop wijst. Echt heel handig.
Inwoners weten dat inmiddels wel maar als je er niet bekend bent, is het een vreemde gewaarwording.
Ook wel wonderlijk waarom je daar zou rijden als alternatieve route voor een file.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was deze: https://maps.app.goo.gl/f4vjqMiqvMdnxzzY6?g_st=ac
Daar wil ik het liever niet over hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook wel wonderlijk waarom je daar zou rijden als alternatieve route voor een file.
Wij hebben hem allangquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Noodpakketbrief ontvangen, ik mag ook blijven leven van de overheid. Gelukkig.
Ben maar blij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben hem allang
Ik las er net even iets over op Facebook en zag dat alle wappies weer iets nieuws hadden om over te briesenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Noodpakketbrief ontvangen, ik mag ook blijven leven van de overheid. Gelukkig.
Bijzonder volk blijft het.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las er net even iets over op Facebook en zag dat alle wappies weer iets nieuws hadden om over te briesen
Ligt je kindje daar hongerig en koud te sterven jagen ze je weg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees ook net dat ze de bezoekuren in het ziekenhuis gaan inperken. Vervelend. Maar god mensen doen hysterisch zeg. Je kunt voortaan alleen nog 's avonds komen. Mensen in paniek want de kinderen moeten eten en vroeg op bed. En iemand zegt "veel mensen werken 's avonds". Het is toch geen naaiclub in zo'n ziekenhuis. Kolere.
Als je nogeens 494 miljoen rollen schijtlint nodig hebt kun je me altijd bellen mattie!quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijzonder volk blijft het.
Het is dat ik er zelf nogal last van zou hebben, anders zou ik nog bijna gaan hopen ook dat het een keer nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |