Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warm
Daar heb ik een warmtepomp voorquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warm
Hoe rooster je daar een kippetje op?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik een warmtepomp voor
Er is wel een batterij geleverd hier vanmorgenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie nog allemaal black friday rommel gekocht vandaag?
Ik heb schoenen gekocht omdat ik en minimaal 15% korting kreeg en ook nog eens het 2e paar 50% korting.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Daar heb ik een oven voorquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe rooster je daar een kippetje op?
Nope niksquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Helemaal niks. Zat nog even te twijfelen over een nieuwe telefoon, maar deze kan nog wel een jaartje mee heb ik beslotenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen 4 paar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb schoenen gekocht omdat ik en minimaal 15% korting kreeg en ook nog eens het 2e paar 50% korting.
Ja zo ben ik ook al aan het twijfelen over mijn laptop en telefoon, kunnen eigenlijk makkelijk nog wel een jaartje meequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niks. Zat nog even te twijfelen over een nieuwe telefoon, maar deze kan nog wel een jaartje mee heb ik besloten
extra speeltjes voor je hontquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb met deze aanbieding in totaal 162.95 euro bespaard
Neinquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Dat zei ik ook altijd tegen m'n vader als stiefmoeder en ik met z'n creditcard gingen shoppen: "We hebben 1200$ bespaard!"quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je niks had gekocht had je nog meer bespaardquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wil nog extra vloerkleden in het huis. Dus mss krijgt hij dat nogquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
extra speeltjes voor je hont
Volgende black friday nog maar eens kijken dan. Ga nu eens kijken of de betere deals op black friday of cybermonday zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ook al aan het twijfelen over mijn laptop en telefoon, kunnen eigenlijk makkelijk nog wel een jaartje mee
Hoi paquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je niks had gekocht had je nog meer bespaard
"altijd" ja jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd tegen m'n vader als stiefmoeder en ik met z'n creditcard gingen shoppen: "We hebben 1200$ bespaard!"
"Ja, en hoeveel uitgegeven?"
Cyber monday leeft tegenwoordig volgens mij niet heel erg meerquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgende black friday nog maar eens kijken dan. Ga nu eens kijken of de betere deals op black friday of cybermonday zijn.
Ja, eigenlijk wel. Want in de VS staat dat altijd zo mooi op elke bon en zeggen ze het ook nog eens bij de kassaquote:
Omdat iedereen inmiddels op internet koopt ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cyber monday leeft tegenwoordig volgens mij niet heel erg meer
Moet je dat zelf doen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even mijn adventskalender van De Notenshop in elkaar zetten
Heb je in de VS gewoond?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Want in de VS staat dat altijd zo mooi op elke bon en zeggen ze het ook nog eens bij de kassa"YOU SAVED 211 DOLLARS AND FITTY CENTS TODAY!"
Cyber Black Friday.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cyber monday leeft tegenwoordig volgens mij niet heel erg meer
Ik bedoel meer, zelfs als je vader nogal naïef was zal dat toch wel bij één keertje gebleven zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Want in de VS staat dat altijd zo mooi op elke bon en zeggen ze het ook nog eens bij de kassa"YOU SAVED 211 DOLLARS AND FITTY CENTS TODAY!"
Dat is allemaal ultra secret Losquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je in de VS gewoond?
Wat deed je pa eigenlijk of is dat top-secret?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |