Gefrituurd ijs schijnt een ding te zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Warm eten is vaak wel het lekkerste, op ijs na dan, dat is raar om warm te eten
Wordt een zootje lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefrituurd ijs schijnt een ding te zijn
Volgens mij is het idee dat je er een krokant jasje omheen frituurt. Dus dippen in een of ander deeg, kort frituren en dan serveren. Zodat het ijs nog niet gesmolten is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt een zootje lijkt me.
Beetje net zoiets als oliebollen uit de airfryer maar dan erger.
Klinkt stomquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je er een krokant jasje omheen frituurt. Dus dippen in een of ander deeg, kort frituren en dan serveren. Zodat het ijs nog niet gesmolten is.
Ja al is het dan wel gepaneerd net als gebakken banaanquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefrituurd ijs schijnt een ding te zijn
Brood, of een salade oid..quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Warm eten is vaak wel het lekkerste, op ijs na dan, dat is raar om warm te eten
Brood is warm ook lekkerder dan koud hoorquote:
Natriumacetaat of stikstof, zoals Ferran Adrià zo gracieus kon bedenken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat je er een krokant jasje omheen frituurt. Dus dippen in een of ander deeg, kort frituren en dan serveren. Zodat het ijs nog niet gesmolten is.
LTVDK eet alleen ijs koud, de rest warmt hij op in een airfryer of magnetron ofzoquote:
Ook carpaccio?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
LTVDK eet alleen ijs koud, de rest warmt hij op in een airfryer of magnetron ofzo
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel eens chocolademuffins met ijs gemaakt
Maar toen had ik eerst de muffins begakken, kapje eraf, beetje uitgehold, ijs erin, kapje er weer op
Ja dat was wel geslaagdquote:
Alles. Dus ook dat. Is vast lekker ofzoquote:
Ik ben toch geen barbaarquote:
@UitStraling heeft hier wel ervaring meequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles. Dus ook dat. Is vast lekker ofzo
Ik zeg dat het warm lekkerder is, niet dat ik alles opwarmquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
LTVDK eet alleen ijs koud, de rest warmt hij op in een airfryer of magnetron ofzo
Dit is FOK! wij maken dat wel uit.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg dat het warm lekkerder is, niet dat ik alles opwarm
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warmquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is FOK! wij maken dat wel uit.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warm
Daar heb ik een warmtepomp voorquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan maar het vuur niet uitmaakt, dan wordt het niet meer warm
Hoe rooster je daar een kippetje op?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik een warmtepomp voor
Er is wel een batterij geleverd hier vanmorgenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie nog allemaal black friday rommel gekocht vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |