Aanvoerder van niks.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
Steijn
"We brengen te weinig"
"Wat bedoel je daarmee"
"Ja eh nou ja... ja.. nou ehhhh."
Hij bedoelt "Ik heb geleerd dat te zeggen maar ik heb verder ook geen idee waar ik het over heb"
Die wordt toch gewoon door Timber en co. hard uitgelachen in de kleedkamer? Wat een meisjequote:
Draaft in het veld ook alleen maar mee, geen dragende speler. Verzuipt in Europese/grote wedstrijden.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die wordt toch gewoon door Timber en co. hard uitgelachen in de kleedkamer? Wat een meisje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
Steijn
"We brengen te weinig"
"Wat bedoel je daarmee"
Hij bedoelt "Ik heb geleerd dat te zeggen maar ik heb verder ook geen idee waar ik het over heb"
Hahahahahahaquote:Op donderdag 27 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
Steijn
"We brengen te weinig"
"Wat bedoel je daarmee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zichzelf dus ookquote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef Starflyer het volgende:
Door je teamgenoot de wedstrijd uitgeschopt worden
2 blessures.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Betis wisselt binnen het kwartier al twee keer?
Betis is het nieuwe Liverpoolquote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amrabat schopt Isco en zichzelf uit de wedstrijd.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |