abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219355417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik niet, ik hang gewoon de auto elke dag aan de lader, dus ik vertrek elke dag met 100% accu. Mijn vrouw doet hetzelfde. Is minder werk dan de vulslang in de auto hangen en knijpen. En het levert geld op, want (straks) geen terugleverboete voor al die kWh's, alles wat ik in de auto laad met zon is gratis maar krijg ik alsnog mijn stroomtarief voor, en mijn vrouw laad hier in de zomer gratis, en in de winter gratis op d'r werk.

Helemaal dikke prima. ^O^
Geld is een kulargument en dat weet je zelf ook wel. Niet voor niks zijn 75 procent van de EV's leasebakken.
Als je echt goedkoop uit wil zijn koop je sowieso geen auto ouder dan 2015 want tegenwoordig bouwen ze alleen maar troep vol met complexe elektronica die om de haverklap voor storing zorgt. Hiervoor had ik een Passat uit 2008 en dat ding had 6 ton gelopen, nooit gezeik mee gehad. Nog steeds spijt dat ik hem weg gedaan. Zal me niet verbazen dat er straks een run komt op dat soort oudere auto's omdat ze nagenoeg onverwoestbaar zijn en eenvoudig en goedkoop in onderhoud. Niet 50% afschrijving in de eerste twee jaar op je EEEEVEEE.
blablablabla
pi_219355424
Stelletje zeikerds hier. Wel de prijzen van Duitsland en België willen, maar niet de infrastructuur van de Belgen bijvoorbeeld.

Het gras is altijd groener aan de overkant, totdat blijkt dat ook de bodem ronduit bagger is bij de buren. Dat moet dan natuurlijk ook net zo goed als altijd hier zijn...maar waar dat van betaald moet worden? Niet hun probleem. Zolang ze maar goedkoop benzine hebben.
pi_219355436
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik zou doodmoe worden van dat overal maar moeten bijladen. Qua rijbeleving is het ook niks. En dan schrijf je ook nog eens bizar veel meer af.

Ik rij bijna 1000 kilometer met mijn en volle tank in mijn A5 en tanken is 2 minuten. Laatst had ik de E-Tron van mijn baas mee naar Denemarken en je moet er ook niet mee willen doorrijden op de Autobahn want dan blijft er niks over van je theoretische range van 700 kilometer :') .
Hangt sterk van je gebruik af.

Heb een eVito en die heeft sinds ik hem heb (eind 2024) nog nooit bij een publieke laadpaal gestaan, altijd thuis kunnen laden. Dus dat is dan wel weer ideaal.

Maar voor afstanden die groter zijn dan je accu-range (en rijstijl) kan het wel wat oponthoud geven, al zullen de meeste mensen sowieso om de 2-3 uurtjes even pauzeren.
pi_219355438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Geld is een kulargument en dat weet je zelf ook wel. Niet voor niks zijn 75 procent van de EV's leasebakken.
Als je echt goedkoop uit wil zijn koop je sowieso geen auto ouder dan 2015 want tegenwoordig bouwen ze alleen maar troep vol met complexe elektronica die om de haverklap voor storing zorgt. Hiervoor had ik een Passat uit 2008 en dat ding had 6 ton gelopen, nooit gezeik mee gehad. Nog steeds spijt dat ik hem weg gedaan. Zal me niet verbazen dat er straks een run komt op dat soort oudere auto's omdat ze nagenoeg onverwoestbaar zijn en eenvoudig en goedkoop in onderhoud. Niet 50% afschrijving in de eerste twee jaar op je EEEEVEEE.
Wat loop je nou te zeiken op afschrijving. Mensen die een nieuwe auto kopen geven geen neuk om afschrijving.
pi_219355443
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:23 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Met de auto naar Denemarken rijden :')

Pak dan gewoon het vliegtuig.
Moest ook in Duitsland zijn bij een beurs. Plus we hadden 300 kilo aan oud ijzer mee dat gaat een beetje lastig worden met inchecken :|W

Vind autorijden ook gewoon tof ^O^
blablablabla
pi_219355448
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:26 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Wat loop je nou te zeiken op afschrijving. Mensen die een nieuwe auto kopen geven geen neuk om afschrijving.
Omdat de baas betaald _O-
Allemaal leasebakken.
blablablabla
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 14:30:28 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219355460
quote:

[..]
Geld is helemaal geen kulargument. Als ik van de 3.358,39 kWh die ik dit jaar heb geladen in de auto er ongeveer 65% vanaf het dak komen, dan komt dat neer op 2.182,95 kWh die ik gratis heb geladen, maar waar ik wél mijn tarief van 29ct voor krijg, zijn 633 euro. De overige 35% die ik laad krijg ik vergoed.

Als ik in de nacht laad, waar ik 23ct per kWh betaal, dan declareer ik alsnog 29ct (want dat mag) dus zelfs als ik in de nacht laad levert me dat nog 6ct per kWh op.

Afschrijving interesseert me geen hol, want over 2,5 jaar heb ik toch weer een andere auto want mijn auto is zakelijk lease. Maar laden = geld opleveren, dus das een leuke bijkomstigheid. De auto van mijn vrouw is ook een EV, die is gekocht, en ook dáár interesseert de afschrijving me echt geen ene moer.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 27 november 2025 @ 14:32:12 #58
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219355477
Mischien stoppen met kut smoesjes en het ov fixen
pi_219355480
Mijn zwager heeft een EV Mini (ja hij is homo, geen kapper) dat kreng kan maar iets van 200 kilometer rijden dan moet die alweer aan de stekker.
Iets van 40 rooitjes voor afgetikt maar hee we besparen wel brandstof hoor 8)7 8)7 8)7
blablablabla
pi_219355504
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Geld is helemaal geen kulargument. Als ik van de 3.358,39 kWh die ik dit jaar heb geladen in de auto er ongeveer 65% vanaf het dak komen, dan komt dat neer op 2.182,95 kWh die ik gratis heb geladen, maar waar ik wél mijn tarief van 29ct voor krijg, zijn 633 euro. De overige 35% die ik laad krijg ik vergoed.

Als ik in de nacht laad, waar ik 23ct per kWh betaal, dan declareer ik alsnog 29ct (want dat mag) dus zelfs als ik in de nacht laad levert me dat nog 6ct per kWh op.

Afschrijving interesseert me geen hol, want over 2,5 jaar heb ik toch weer een andere auto want mijn auto is zakelijk lease. Maar laden = geld opleveren, dus das een leuke bijkomstigheid. De auto van mijn vrouw is ook een EV, die is gekocht, en ook dáár interesseert de afschrijving me echt geen ene moer.
Leasebak dus niks van jou bij :* . Ik ga die EV markt pas serieus nemen als hij voor een BREED publiek toegankelijk raakt EN de prijzen flink omlaag komen EN de laadtijden korter worden ^O^
blablablabla
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 14:35:11 #61
16180 crew  CoolGuy
pi_219355508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Elan het volgende:
Mijn zwager heeft een EV Mini (ja hij is homo, geen kapper) dat kreng kan maar iets van 200 kilometer rijden dan moet die alweer aan de stekker.
Iets van 40 rooitjes voor afgetikt maar hee we besparen wel brandstof hoor 8)7 8)7 8)7
Dat is dan niet handig, als hij een auto heeft gekocht die maar 200km kan rijden terwijl hij dagelijks meer dan 200km moet rijden.
pi_219355520
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is dan niet handig, als hij een auto heeft gekocht die maar 200km kan rijden terwijl hij dagelijks meer dan 200km moet rijden.
Niet dagelijks geloof dat hij wel naar werk heen en terug kan maar langere ritten zijn drama. In zijn geval alles wat 100 kilometer of verder is dus :{w
blablablabla
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 14:38:17 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_219355522
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Leasebak dus niks van jou bij :* . Ik ga die EV markt pas serieus nemen als hij voor een BREED publiek toegankelijk raakt EN de prijzen flink omlaag komen EN de laadtijden korter worden ^O^
MIJN auto niet nee, die is lease, dat zeg ik net, die van mijn vrouw is wél eigen auto. Maar dat geld komt alsnog wel mijn kant op dus dat is wel MIJN geld :*

Net wilde je nog geen nieuwe auto, want ja allemaal shit die kapot kan gaan etc, maar nu ineens ben je wel geïnteresseerd als het voor een 'breed publiek' toegankelijk raakt? Wat is het nou? wel of niet interessant? Of pas interessant als het voor jouw portemonnee betaalbaar wordt?
pi_219355525
Een EV is ongetwijfeld prima als je alleen van je huis naar kantoor rijdt, maar mijn vrouw en ik houden van autorijden. We gaan op een vrije dag best regelmatig een stukje touren. De ideale vakantie is ook een roadtrip. Dat zie ik ons echt niet met een EV doen, zeker een vakantie niet. Ik ben in het binnenland van Slowakije in ieder geval geen oplaadstations tegen gekomen. Er staat een nieuwe auto op de planning binnen nu en een jaar, maar dat gaat zeker geen EV worden. Voor onze usecase gewoon niet handig, maar er zijn zat mensen waar dat anders voor is natuurlijk.
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 14:40:26 #65
16180 crew  CoolGuy
pi_219355536
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Een EV is ongetwijfeld prima als je alleen van je huis naar kantoor rijdt, maar mijn vrouw en ik houden van autorijden. We gaan op een vrije dag best regelmatig een stukje touren. De ideale vakantie is ook een roadtrip. Dat zie ik ons echt niet met een EV doen, zeker een vakantie niet. Ik ben in het binnenland van Slowakije in ieder geval geen oplaadstations tegen gekomen. Er staat een nieuwe auto op de planning binnen nu en een jaar, maar dat gaat zeker geen EV worden.
Ja, op vakantie gaan betekent inderdaad onderweg laden. Dat is zo. Dus als je met de auto op vakantie gaat, dan weet je dat je dat moet. Dat doen wij dan weer niet. Ja nou ja, is maar hoe je het bekijkt, want met de auto naar de luchthaven telt in principe ook een beetje :+
pi_219355545
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Stelletje zeikerds hier. Wel de prijzen van Duitsland en België willen, maar niet de infrastructuur van de Belgen bijvoorbeeld.

Het gras is altijd groener aan de overkant, totdat blijkt dat ook de bodem ronduit bagger is bij de buren. Dat moet dan natuurlijk ook net zo goed als altijd hier zijn...maar waar dat van betaald moet worden? Niet hun probleem. Zolang ze maar goedkoop benzine hebben.
Leuk gezegd, maar als ik soms zie waarom ze hier wegen afsluiten voor nieuw asfalt vraag ik me soms oprecht af waarom.

Waarschijnlijk omdat er een bureaucratisch contract ligt van om de zoveel jaar een wegdek vervangen, ipv kijken wanneer het echt nodig is.

Soms merk je niet eens dat er wat is gedaan terwijl een stuk weg dan echt toch dagen is afgesloten.

Verder gaat dit geld dus niet naar wegenbouw.

Ik woon dus ook in een gebied waar nauwelijks OV is, terwijl ik niet eens zo ver van de randstad woon.

Dat gaat de komende 20 jaar ook echt niet veranderen.
pi_219355555
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
MIJN auto niet nee, die is lease, dat zeg ik net, die van mijn vrouw is wél eigen auto. Maar dat geld komt alsnog wel mijn kant op dus dat is wel MIJN geld :*

Net wilde je nog geen nieuwe auto, want ja allemaal shit die kapot kan gaan etc, maar nu ineens ben je wel geïnteresseerd als het voor een 'breed publiek' toegankelijk raakt? Wat is het nou? wel of niet interessant? Of pas interessant als het voor jouw portemonnee betaalbaar wordt?
Als ze die troep financieel en praktisch interessanter maken want het is natuurlijk in theorie wel beter voor de luchtkwaliteit en dat gaat ons allemaal aan.
Verder niks te maken met niet kunnen betalen maar niet willen betalen. Investeer sowieso liever dan dat ik geld kwijt raak. Heb er een youngtimer projectauto naast die alleen maar stijgt in waarde elk jaar :P . .
blablablabla
  donderdag 27 november 2025 @ 14:46:44 #68
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219355568
IK WIL MN KWARTJE TERUG COCK
Graag op anoniem
pi_219355579
quote:
8s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:46 schreef Twiitch het volgende:
IK WIL MN KWARTJE TERUG COCK
Die is dood, misschien kun je aanspraak maken op zijn erfenis
pi_219355580
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, op vakantie gaan betekent inderdaad onderweg laden. Dat is zo. Dus als je met de auto op vakantie gaat, dan weet je dat je dat moet. Dat doen wij dan weer niet. Ja nou ja, is maar hoe je het bekijkt, want met de auto naar de luchthaven telt in principe ook een beetje :+
Ja, dan zou ik ook best een EV overwegen, maar nu kom ik gewoon te vaak op afgelegen plekken.

Overigens ook wel een negatief beelden gekregen door de eGolf die een collega van me had. Die range was ongeveer 220km (en hij woonde dichtbij kantoor, dus dat is op zich prima), maar die holde hard achteruit zodra hij iets triviaals deed als de lichten of de radio aanzetten. Was overigens wel een auto uit 2017, dus de techniek zal inmiddels een stuk beter zijn, maar dat is wel altijd mijn eerste gedachte als het over EV's gaat :P
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 14:52:18 #71
16180 crew  CoolGuy
pi_219355608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Als ze die troep financieel en praktisch interessanter maken want het is natuurlijk in theorie wel beter voor de luchtkwaliteit en dat gaat ons allemaal aan.
Verder niks te maken met niet kunnen betalen maar niet willen betalen. Investeer sowieso liever dan dat ik geld kwijt raak. Heb er een youngtimer projectauto naast die alleen maar stijgt in waarde elk jaar :P . .
Ja, ik heb ook nog een oldtimer, maar die komt 4x per jaar buiten ofzo in de zomer, das een V8, maar ja, die komt dan ook uit 1964.

Praktisch is het wel. Ik kan 525km rijden op een volle lading, maar in de praktijk rij ik per dag nooit meer dan 200km at most, en over het algemeen is het een (heel) stuk minder, dus ik hoef niet eens elke dag te laden als in dat het niet nodig is, al doe ik het in de praktijk wel.

In de praktijk kan ik met 1 a 2x per week bijladen ruimschoots toe, als ik alleen maar zou laden voor de ritten die ik moet rijden, en niet om elke dag een volle accu te hebben.
pi_219355613
Ik vraag me met EV's ook altijd af, als je nou dat geld hebt lease of koop en of je nou een woning huurt op koopt.

Niet iedereen heeft een eigen oprit of woont in de buurt van een laadpaal. En dan zit je toch bijhoorlijk te kutten. Je gaat je auto niet een hele nacht laten staan bij een laadpaal kilometers verderop. En er moet maar net plek zijn.
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 14:55:18 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_219355634
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vraag me met EV's ook altijd af, als je nou dat geld hebt lease of koop en of je nou een woning huurt op koopt.

Niet iedereen heeft een eigen oprit of woont in de buurt van een laadpaal. En dan zit je toch bijhoorlijk te kutten. Je gaat je auto niet een hele nacht laten staan bij een laadpaal kilometers verderop. En er moet maar net plek zijn.
Dat klopt. Als het in jouw situatie niet praktisch is, dan is het in jouw situatie niet praktisch. Het is niet handig als je in een appartement woont en beneden zijn er weinig laadpalen, of geen, waardoor je 4 straten verderop moet gaan staan. Dát is niet handig nee.

Daarom denk ik dat veruit de meeste mensen die een EV rijden de mensen zijn die de mogelijkheid hebben tot een privé laadpaal op de oprit/in de garage.
pi_219355656
Gewoon OV Jaarkaart van de werk, mensen wier 700 euro per maand betalen voor een auto :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219355664
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:43 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Leuk gezegd, maar als ik soms zie waarom ze hier wegen afsluiten voor nieuw asfalt vraag ik me soms oprecht af waarom.

Waarschijnlijk omdat er een bureaucratisch contract ligt van om de zoveel jaar een wegdek vervangen, ipv kijken wanneer het echt nodig is.

Soms merk je niet eens dat er wat is gedaan terwijl een stuk weg dan echt toch dagen is afgesloten.

Verder gaat dit geld dus niet naar wegenbouw.

Ik woon dus ook in een gebied waar nauwelijks OV is, terwijl ik niet eens zo ver van de randstad woon.

Dat gaat de komende 20 jaar ook echt niet veranderen.

Dit verhaal klinkt juist als Duitsland.
Nederland is absurd efficient met het afsluiten van een belangrijke snelweg/knooppunt voor meerdere weekenden en dan dag en nacht doorwerken.

Belgie heeft niet eens onderhoud.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 15:00:43 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219355674
Puik plan.

Als het ook bij het ov terecht zou komen. Net als het geld dat het leenstelsel opbracht in het onderwijs geïnvesteerd zou worden.

Ja, kutplan dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219355707
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219355716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef Adames het volgende:

[..]
Dit verhaal klinkt juist als Duitsland.
Nederland is absurd efficient met het afsluiten van een belangrijke snelweg/knooppunt voor meerdere weekenden en dan dag en nacht doorwerken.

Belgie heeft niet eens onderhoud.
Ik vraag je juist vooral af waarom het nodig is.
pi_219355752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Puik plan.

Als het ook bij het ov terecht zou komen. Net als het geld dat het leenstelsel opbracht in het onderwijs geïnvesteerd zou worden.

Ja, kutplan dus.
Gaat gewoon de grote schatkist in.
Dikke vette leugen dus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219355783
quote:

De infrastructuur hier is ook berekend op de jaren 80
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_219355808
Nergens voor nodig dat iedereen zich zomaar op een betaalbare manier kan verplaatsen
  donderdag 27 november 2025 @ 15:42:24 #82
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219355957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hoe is dat relevant voor het nieuwsbericht?
Eigenwoningforfait box 3 gaat omhoog.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219356315
quote:

Alle belastingen die met mobiliteit te maken hebben, vloeien lang niet allemaal naar onderhoud van wegeninfra. Laat staan railinfra.

Dus totaal niet relevant wat je daar zegt.
Dit soort belasting wordt gebezigd om de begrotingsgaten te dichten en wederom op de samenleving afgewimpeld. Anders hadden de ondernemers- en winstbelastingen wel verhoogd geweest.
1947-2016
pi_219356361
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 13:44 schreef kibo het volgende:
Prima maatregel, had nog wel wat hoger gekund.
Komt ten goede van het OV.
Het autobezit/verkeer neemt een onderschatte zware druk op de beschikbare ruimte in Nederland.
Treinen worden ook drukker en de NS gaat kleiner materieel in zetten. Lose/lose situatie. Voor niemand wordt het beter.
pi_219356372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 16:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Alle belastingen die met mobiliteit te maken hebben, vloeien lang niet allemaal naar onderhoud van wegeninfra. Laat staan railinfra.

Dus totaal niet relevant wat je daar zegt.
Ook gewoon 'totaal niet relevant'. :')

Je hebt natuurlijk gelijk; er gaat natuurlijk geen eurocent van die opbrengsten naar de wegen toe. Nee, die worden allemaal gebruikt om de asielzoekers te spekken. Of wat dan ook dat jij verschrikkelijk vindt.

Oftewel: ga iemand anders vervelen met dit soort nutteloze dooddoeners. Je snapt best wat ik bedoelde, zo stom ben je niet.
Toch?
pi_219356428
Sinds rokers massaal hun tabak uit Duitsland en Belgie halen is er geen accijnsverhoging meer geweest en er wordt ook geen aanstalten gemaakt om nog een verhoging door te voeren. Autorijders zouden net als rokers massaal moeten gaan tanken in Duitsland en Belgie zodat er minder accijnsinkomsten komen, dan is het snel gedaan met accijnsverhogingen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_219356509
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 16:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ook gewoon 'totaal niet relevant'. :')

Je hebt natuurlijk gelijk; er gaat natuurlijk geen eurocent van die opbrengsten naar de wegen toe. Nee, die worden allemaal gebruikt om de asielzoekers te spekken. Of wat dan ook dat jij verschrikkelijk vindt.

Oftewel: ga iemand anders vervelen met dit soort nutteloze dooddoeners. Je snapt best wat ik bedoelde, zo stom ben je niet.
Toch?
Het snijdt gewoonweg geen hout wat je zegt. Daarom.
1947-2016
pi_219356558
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 16:53 schreef CryptoPunk het volgende:
Sinds rokers massaal hun tabak uit Duitsland en Belgie halen is er geen accijnsverhoging meer geweest en er wordt ook geen aanstalten gemaakt om nog een verhoging door te voeren. Autorijders zouden net als rokers massaal moeten gaan tanken in Duitsland en Belgie zodat er minder accijnsinkomsten komen, dan is het snel gedaan met accijnsverhogingen.
Ik vraag me af of het rendabel is om in Belgie met een tankwagen een pomp leeg te trekken en daar de gewone prijs te betalen, terwijl je het hier doorverkoopt aan automobilisten.
In Belgie is er dan belasting betaald en in NL verkoop je het met winst, maar onder de marktprijs.

Een tankwagen is 40.000 liter x 1,84 = e73.600
Zorg dat je e10.000 winst hebt, moet je het verkopen voor 2.09 per liter.

Alsnog 19ct de liter goedkoper met nu 2.279/L

Kan je wel een truck van laten rijden, lijkt mij.
1947-2016
pi_219356592
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat klopt. Als het in jouw situatie niet praktisch is, dan is het in jouw situatie niet praktisch. Het is niet handig als je in een appartement woont en beneden zijn er weinig laadpalen, of geen, waardoor je 4 straten verderop moet gaan staan. Dát is niet handig nee.

Daarom denk ik dat veruit de meeste mensen die een EV rijden de mensen zijn die de mogelijkheid hebben tot een privé laadpaal op de oprit/in de garage.
Dat denk ik ook, maar er zijn natuurlijk ook mensen die die mogelijkheid niet hebben en toch een EV kopen :P
Ik heb dan wel de mogelijkheid om op mijn werk te laden....
pi_219356598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 17:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het snijdt gewoonweg geen hout wat je zegt. Daarom.
Goede verduidelijking; gewoon hetzelfde zeggen, maar dan in andere bewoordingen.

Zeg dan gewoon niks.
pi_219356600
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 17:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Goede verduidelijking; gewoon hetzelfde zeggen, maar dan in andere bewoordingen.

Zeg dan gewoon niks.
Gossie, praat iemand je tegen?
1947-2016
pi_219356605
Waarom is 6 cent erbij nieuws, dat zit toch al in de wekelijkse fluctuatie.
pindazakje
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 17:25:39 #93
16180 crew  CoolGuy
pi_219356632
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 17:19 schreef Jolige_Joffer het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar er zijn natuurlijk ook mensen die die mogelijkheid niet hebben en toch een EV kopen :P
Ik heb dan wel de mogelijkheid om op mijn werk te laden....
Ja, natuurlijk, daarom zeg ik ook ' veruit de meeste mensen' en niet álle mensen. :P
pi_219356737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 13:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Als miljonair laat jij je natuurlijk rijden.
Zijn moeder ook als vrouw zijnde.
  Forum Admin donderdag 27 november 2025 @ 19:25:13 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219357530
Gelukkig woon ik bij de Duitse grens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 27 november 2025 @ 19:27:33 #96
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219357552
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelukkig woon ik bij de Duitse grens.
moffen geld geven?

oorlog zeker niet meegemmakt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219357553
quote:
Dat klinkt leuk, maar accijns gaat altijd al puur naar de algemene middelen. Je bent toch hopelijk niet zo naief dat er daadwerkelijk geld opzij gezet gaat worden voor betere railinfrastructuur en een buslijn meer hier en daar?
pi_219357666
Lekker voor jullie kutvolk
pi_219357710
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 19:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat klinkt leuk, maar accijns gaat altijd al puur naar de algemene middelen. Je bent toch hopelijk niet zo naief dat er daadwerkelijk geld opzij gezet gaat worden voor betere railinfrastructuur en een buslijn meer hier en daar?
Ga nou niet te hard tegen hem in, straks wordt hij boos.
1947-2016
pi_219357914
quote:

[..]
Staan inmiddels best wat Cupra Born en Id3's voor een goede prijs online. Het grootste gedeelte is al afgeschreven en de accu's zijn nog goed, met een prima range. Als je zelf een laadpaal kunt hebben is dat op termijn gok ik een stuk goedkoper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')