Blijft bijzonder want ik meende dat zij ook in het app-verkeer voor kwam en ook wel klaar met d'r dochter was?quote:
Leek mij ook voldoende bewijs te zijn, maar is niet bewezen dat zij ook aanwezig was bij de daadwerkelijke moord op Ryan.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Blijft bijzonder want ik meende dat zij ook in het app-verkeer voor kwam en ook wel klaar met d'r dochter was?
Maar het feit dat ze dat soort gedachten heeft doet het vast goed in onze samenleving. Laat ze ook maar oprotten naar Syrie of wegrotten in de cel.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Leek mij ook voldoende bewijs te zijn, maar is niet bewezen dat zij ook aanwezig was bij de daadwerkelijke moord op Ryan.
Allebei graagquote:Op maandag 5 januari 2026 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar het feit dat ze dat soort gedachten heeft doet het vast goed in onze samenleving. Laat ze ook maar oprotten naar Syrie of wegrotten in de cel.
Die pa had ondertussen weer een winkeltje in Syrië…quote:Op maandag 5 januari 2026 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar het feit dat ze dat soort gedachten heeft doet het vast goed in onze samenleving. Laat ze ook maar oprotten naar Syrie of wegrotten in de cel.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
In Syrië weten ze precies wat er hier gebeurt is met Ryan, ook daar veroordelen mensen zijn daden en is de overheid welwillend om hem op te pakken. Hopelijk gebeurt dat nu ook aangezien de veroordeling 30 jaar is.
En een andere vrouw..quote:Op maandag 5 januari 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die pa had ondertussen weer een winkeltje in Syrië…
Eerlijk gezegd heb ik daar ook niet het vertrouwen in dat ze daar dan 20 jaar brommen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:57 schreef TLC het volgende:
Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler opdraaien voor de kosten van die knulletjes in de gevangenis ? Laat ze hun straf uitzitten in een Syrische cel
Nee, en ze heeft nog steeds voogdij over de jongere kinderen. Fijn idee dat zo'n mens de kans krijgt om nog meer kinderen te verpesten.quote:
Zeker. Jammer dat pa daar gewoon vrij kan rondlopen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:55 schreef Zoddie het volgende:
Mooi, zware straffen.
Blij dat hun plan niet gelukt is om Pa voor alles op te laten draaien en de broers onschuldig zouden zijn.
Misschien kunnen we Delta Force van de VS even inhuren? Die zijn nogal goed in het kidnappen van mensen, dat begreep ik eerder deze week.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker. Jammer dat pa daar gewoon vrij kan rondlopen.
In Syrië zijn het ook moslim extremisten ala isis.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
In Syrië weten ze precies wat er hier gebeurt is met Ryan, ook daar veroordelen mensen zijn daden en is de overheid welwillend om hem op te pakken. Hopelijk gebeurt dat nu ook aangezien de veroordeling 30 jaar is.
Heb dat stukje ook gezien maar volgens mij was dat zijn zwager en niet die man zelf die dat winkeltje had. En die zwager was het er mee eens dat die vader opgepakt moest worden, hij kende Ryan goed.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die pa had ondertussen weer een winkeltje in Syrië…
Wel bizar hoe snel ze die familie gevonden hadden, de uitleg waarom Nederland hem niet uitgeleverd wil hebben kan ik deels volgen. Ze kunnen dan namelijk ook om Syrië’s hier gaan vragen.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:13 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb dat stukje ook gezien maar volgens mij was dat zijn zwager en niet die man zelf die dat winkeltje had. En die zwager was het er mee eens dat die vader opgepakt moest worden, hij kende Ryan goed.
Zoals ze al in het filmpje zeiden kwamen ze uit een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Een van de eersten die ze aanspraken was gewoon ook familie, die precies wist wat er aan de hand is.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel bizar hoe snel ze die familie gevonden hadden, de uitleg waarom Nederland hem niet uitgeleverd wil hebben kan ik deels volgen. Ze kunnen dan namelijk ook om Syrië’s hier gaan vragen.
Syrië, die van het ISIS gebeuren met die terrorist als staatshoofd?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:43 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zoals ze al in het filmpje zeiden kwamen ze uit een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Een van de eersten die ze aanspraken was gewoon ook familie, die precies wist wat er aan de hand is.
Maar jij vind het dus geen goed id dat er criminele Syriërs worden uitgeleverd aan Syrië?
Je stelt mij de vraag niet, ik wil wel reageren.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:43 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zoals ze al in het filmpje zeiden kwamen ze uit een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Een van de eersten die ze aanspraken was gewoon ook familie, die precies wist wat er aan de hand is.
Maar jij vind het dus geen goed id dat er criminele Syriërs worden uitgeleverd aan Syrië?
Het probleem zit het in die groep, die Syrië uitgevlucht is en daadwerkelijk niks fouts gedaan heeft.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:43 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Klopt, het is complex.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je stelt mij de vraag niet, ik wil wel reageren.
De in Nederland veroordeelde Syriers uitleveren betekent dat de kans groot is dat die Syriers in hun moederland gemarteld worden totdat ze daar een lange pijnlijke dood sterven. Syrië kent marteling en willekeurige arrestaties. Als Nederland iemand toch uit levert dan schendt Nederland artikel 3 van Europa's Verdrag voor Rechten van de Mens
Daarnaast heeft Nederland Syrië een aantal jaar geleden verantwoordelijk gesteld voor mensenrechten schendingen. We zouden bij het toch uitleveren internationaal een absoluut plee-figuur slaan.
Duidelijk. Was ik me niet zo van bewust eigenlijk van deze politieke achtergronden. Geeft criminelen wel vrij spel zo. Lastig.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De in Nederland veroordeelde Syriers uitleveren betekent dat de kans groot is dat die Syriers in hun moederland gemarteld worden totdat ze daar een lange pijnlijke dood sterven. Syrië kent marteling en willekeurige arrestaties. Als Nederland iemand toch uit levert dan schendt Nederland artikel 3 van Europa's Verdrag voor Rechten van de Mens
Daarnaast heeft Nederland Syrië een aantal jaar geleden verantwoordelijk gesteld voor mensenrechten schendingen. We zouden bij het toch uitleveren internationaal een absoluut plee-figuur slaan.
Ik zou er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik wel, zeg ik als rechts persoon.quote:
Hekel hebben aan Westerse levensstijlquote:Op donderdag 27 november 2025 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze zou een ‘te westerse’ levensstijl hebben gehad, tot woede van met name haar vader.
Maar die vader is niet eens uitgeleverd, die woont daar met een nieuwe vrouw en een winkeltje terwijl algemeen bekend is wat hij uitgevreten heeft. Ik acht de kans niet heel groot dat hij nu "gemarteld wordt totdat hij daar een lange, pijnlijke dood sterft".quote:Op maandag 5 januari 2026 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bla bla blaquote:Op maandag 5 januari 2026 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |