abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 14:31:56 #271
8781 crew  Frutsel
pi_219752055
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Nee.
Blijft bijzonder want ik meende dat zij ook in het app-verkeer voor kwam en ook wel klaar met d'r dochter was?
pi_219752067
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Blijft bijzonder want ik meende dat zij ook in het app-verkeer voor kwam en ook wel klaar met d'r dochter was?
Leek mij ook voldoende bewijs te zijn, maar is niet bewezen dat zij ook aanwezig was bij de daadwerkelijke moord op Ryan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 14:33:41 #273
8781 crew  Frutsel
pi_219752093
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Leek mij ook voldoende bewijs te zijn, maar is niet bewezen dat zij ook aanwezig was bij de daadwerkelijke moord op Ryan.
Maar het feit dat ze dat soort gedachten heeft doet het vast goed in onze samenleving. Laat ze ook maar oprotten naar Syrie of wegrotten in de cel.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 5 januari 2026 @ 14:35:46 #274
485843 crew  Jippie
pi_219752110
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Mooi, maar de straf had van mij dubbel zo zwaar mogen zijn
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 5 januari 2026 @ 14:36:40 #275
485843 crew  Jippie
pi_219752116
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Maar het feit dat ze dat soort gedachten heeft doet het vast goed in onze samenleving. Laat ze ook maar oprotten naar Syrie of wegrotten in de cel.
Allebei graag ^O^
pi_219752162
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Die pa had ondertussen weer een winkeltje in Syrië…
pi_219752283
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
In Syrië weten ze precies wat er hier gebeurt is met Ryan, ook daar veroordelen mensen zijn daden en is de overheid welwillend om hem op te pakken. Hopelijk gebeurt dat nu ook aangezien de veroordeling 30 jaar is.
Laten we het hopen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219752331
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En een andere vrouw..
  maandag 5 januari 2026 @ 14:55:29 #279
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219752343
Mooi, zware straffen.
Blij dat hun plan niet gelukt is om Pa voor alles op te laten draaien en de broers onschuldig zouden zijn.
pi_219752359
Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler opdraaien voor de kosten van die knulletjes in de gevangenis ? Laat ze hun straf uitzitten in een Syrische cel :W
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 14:58:49 #281
8781 crew  Frutsel
pi_219752375
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:57 schreef TLC het volgende:
Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler opdraaien voor de kosten van die knulletjes in de gevangenis ? Laat ze hun straf uitzitten in een Syrische cel :W
Eerlijk gezegd heb ik daar ook niet het vertrouwen in dat ze daar dan 20 jaar brommen.
Dat soort afval moet je uberhaupt niet willen hebben.
  maandag 5 januari 2026 @ 15:11:51 #282
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219752605
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Is haar rol onderzocht ?
Nee, en ze heeft nog steeds voogdij over de jongere kinderen. Fijn idee dat zo'n mens de kans krijgt om nog meer kinderen te verpesten.
  maandag 5 januari 2026 @ 15:31:51 #283
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219752810
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:55 schreef Zoddie het volgende:
Mooi, zware straffen.
Blij dat hun plan niet gelukt is om Pa voor alles op te laten draaien en de broers onschuldig zouden zijn.
Zeker. Jammer dat pa daar gewoon vrij kan rondlopen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 16:08:36 #284
8781 crew  Frutsel
pi_219753149
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:31 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Zeker. Jammer dat pa daar gewoon vrij kan rondlopen.
Misschien kunnen we Delta Force van de VS even inhuren? Die zijn nogal goed in het kidnappen van mensen, dat begreep ik eerder deze week.
pi_219753381
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
In Syrië weten ze precies wat er hier gebeurt is met Ryan, ook daar veroordelen mensen zijn daden en is de overheid welwillend om hem op te pakken. Hopelijk gebeurt dat nu ook aangezien de veroordeling 30 jaar is.
In Syrië zijn het ook moslim extremisten ala isis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 5 januari 2026 @ 17:13:56 #286
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219753795
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Heb dat stukje ook gezien maar volgens mij was dat zijn zwager en niet die man zelf die dat winkeltje had. En die zwager was het er mee eens dat die vader opgepakt moest worden, hij kende Ryan goed.
To BG or not to BG!
pi_219754020
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 17:13 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Heb dat stukje ook gezien maar volgens mij was dat zijn zwager en niet die man zelf die dat winkeltje had. En die zwager was het er mee eens dat die vader opgepakt moest worden, hij kende Ryan goed.
Wel bizar hoe snel ze die familie gevonden hadden, de uitleg waarom Nederland hem niet uitgeleverd wil hebben kan ik deels volgen. Ze kunnen dan namelijk ook om Syrië’s hier gaan vragen.
  maandag 5 januari 2026 @ 19:43:02 #288
335476 oppiedoppie
pi_219755216
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 17:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wel bizar hoe snel ze die familie gevonden hadden, de uitleg waarom Nederland hem niet uitgeleverd wil hebben kan ik deels volgen. Ze kunnen dan namelijk ook om Syrië’s hier gaan vragen.
Zoals ze al in het filmpje zeiden kwamen ze uit een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Een van de eersten die ze aanspraken was gewoon ook familie, die precies wist wat er aan de hand is.

Maar jij vind het dus geen goed id dat er criminele Syriërs worden uitgeleverd aan Syrië?
To BG or not to BG!
pi_219755596
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 19:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zoals ze al in het filmpje zeiden kwamen ze uit een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Een van de eersten die ze aanspraken was gewoon ook familie, die precies wist wat er aan de hand is.

Maar jij vind het dus geen goed id dat er criminele Syriërs worden uitgeleverd aan Syrië?
Syrië, die van het ISIS gebeuren met die terrorist als staatshoofd?

Kun je de mensenrechten garanderen voor de vluchtelingen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_219755651
quote:

[..]

Je stelt mij de vraag niet, ik wil wel reageren.
De in Nederland veroordeelde Syriers uitleveren betekent dat de kans groot is dat die Syriers in hun moederland gemarteld worden totdat ze daar een lange pijnlijke dood sterven. Syrië kent marteling en willekeurige arrestaties. Als Nederland iemand toch uit levert dan schendt Nederland artikel 3 van Europa's Verdrag voor Rechten van de Mens

Daarnaast heeft Nederland Syrië een aantal jaar geleden verantwoordelijk gesteld voor mensenrechten schendingen. We zouden bij het toch uitleveren internationaal een absoluut plee-figuur slaan.
pi_219757380
quote:

[..]

Het probleem zit het in die groep, die Syrië uitgevlucht is en daadwerkelijk niks fouts gedaan heeft.

Ik ben serieus team oprotten en wegwezen, maar dan zou de toekomstige Ryan ook terug moeten..

Complex, wij hebben hier een asiel gezin, echt terror en meerdere meldingen bij jeugdzorg en gesprekken met gemeente gehad, maar hun kinderen zitten in de klassen van al onze kinderen.

En er is hier een user die de moeder van het gezin vaak tegenkomt. Ootje zou die vrouw graag op d’r bek slaan, dat doet die user ook niet. Het is complex.
pi_219757383
Ik ben ervan overtuigd dat wij de ggz shit vanuit Afrika en het Midden-Oosten krijgen, die jongens daar zijn TBS waardig en die gaan hop op de boot naar Europa.

Daarnaast hebben we een groep echte vluchtelingen en die hebben trauma’s maar die worden opgevangen tussen die tbs gekken uit Afrika en het midden Oosten.

Minderjarigen en jong volwassen linksaf, de rest rechtsaf in de opvang. Rechts wordt serieus genomen en de rest gaat terug naar Rwanda. Daar bouwen we een complex, en mogen ze aan geven waar ze naar toe willen.
pi_219757386
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 20:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De in Nederland veroordeelde Syriers uitleveren betekent dat de kans groot is dat die Syriers in hun moederland gemarteld worden totdat ze daar een lange pijnlijke dood sterven. Syrië kent marteling en willekeurige arrestaties. Als Nederland iemand toch uit levert dan schendt Nederland artikel 3 van Europa's Verdrag voor Rechten van de Mens

Daarnaast heeft Nederland Syrië een aantal jaar geleden verantwoordelijk gesteld voor mensenrechten schendingen. We zouden bij het toch uitleveren internationaal een absoluut plee-figuur slaan.
Klopt, het is complex.

Mooie geste van Syrië zou zijn dat ze hem nu oppakken en vastzetten. Want ze weten het, en ze hem vrijwillig overdragen.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 10:38:25 #294
335476 oppiedoppie
pi_219758920
quote:

[..]

Duidelijk. Was ik me niet zo van bewust eigenlijk van deze politieke achtergronden. Geeft criminelen wel vrij spel zo. Lastig.
To BG or not to BG!
  dinsdag 6 januari 2026 @ 10:41:47 #295
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219758953
quote:

[..]

Ik zou er niet wakker van liggen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219760073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 10:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik zou er niet wakker van liggen.
Ik wel, zeg ik als rechts persoon.
Ze hadden hier natuurlijk nooit moeten aankomen maar nu ze hier zijn kun je ze niet de dood in sturen.
pi_219760121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze zou een ‘te westerse’ levensstijl hebben gehad, tot woede van met name haar vader.
Hekel hebben aan Westerse levensstijl
Naar Westen gaan

Volg jij de logica nog?

Ja ik snap ook wel dat het om geld gaat, daarom willen ze hierheen. Maar wel de lusten, niet de lasten.

Maar is het echt teveel gevraagd dat ik niet wil dat mijn belastinggeld hierheen gaat?
  dinsdag 6 januari 2026 @ 13:43:26 #298
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219760522
quote:

[..]

Maar die vader is niet eens uitgeleverd, die woont daar met een nieuwe vrouw en een winkeltje terwijl algemeen bekend is wat hij uitgevreten heeft. Ik acht de kans niet heel groot dat hij nu "gemarteld wordt totdat hij daar een lange, pijnlijke dood sterft".
pi_219760762
Vader op een internationaal arrestatiebevel, broers na hun straf uitzetten naar Syrië, vader er achteraan als hij tegen die tijd nog niet dood is. Niet moeilijk over doen.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 14:31:54 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219760902
quote:

[..]

Bla bla bla

Schending van ryan haar leven. Dit gespuis heeft alle menswaardigheid verloren.
Ik kan me daar niet druk om maken, weg er mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')