Is dat niet meer een eigen interpretatie van de Koran?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het concept "eer" dat men hier verdedigd is volledig in lijn met de koran.
Heb je gekeken? Kun je er iets over vertellen?quote:
Weet je misschien ook hoe laat die uitspraak is? Ben erg benieuwd. Of plaats jij hier een update tegen die tijd?quote:
Zal in de loop van de middag zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe laat die uitspraak is? Ben erg benieuwd. Of plaats jij hier een update tegen die tijd?
Uit laten zitten in Syrie.quote:
Laat die ma die straf van pa maar uitzitten.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Uit laten zitten in Syrie.
Ieder jaar dat ze vast zitten 100k overmaken. Is win-win voor iedereen.
Die is (helaas) niet vervolgd.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laat die ma die straf van pa maar uitzitten.
Ook 20 jaar geven, grote daden grote straffen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef thedeedster het volgende:
Goede zaak deze zware straffen.
Maar oppassen geblazen; dergelijke gasten zijn niet helemaal achterlijk. Goede kans dat nu meer en meer minderjarigen de beul gaan worden.
Dat is al een standaard werkwijze, triest genoeg. Gek genoeg beroepen ze zich ook allemaal op een vlaag van verstandsverbijstering achteraf terwijl het vaak dus een heel geraffineerd bekeken feit is. Gelukkig is de rechtbank in dit geval niet meegegaan met dat lulverhaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef thedeedster het volgende:
Goede zaak deze zware straffen.
Maar oppassen geblazen; dergelijke gasten zijn niet helemaal achterlijk. Goede kans dat nu meer en meer minderjarigen de beul gaan worden.
Blijft bijzonder want ik meende dat zij ook in het app-verkeer voor kwam en ook wel klaar met d'r dochter was?quote:
Leek mij ook voldoende bewijs te zijn, maar is niet bewezen dat zij ook aanwezig was bij de daadwerkelijke moord op Ryan.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Blijft bijzonder want ik meende dat zij ook in het app-verkeer voor kwam en ook wel klaar met d'r dochter was?
Maar het feit dat ze dat soort gedachten heeft doet het vast goed in onze samenleving. Laat ze ook maar oprotten naar Syrie of wegrotten in de cel.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Leek mij ook voldoende bewijs te zijn, maar is niet bewezen dat zij ook aanwezig was bij de daadwerkelijke moord op Ryan.
Allebei graagquote:Op maandag 5 januari 2026 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar het feit dat ze dat soort gedachten heeft doet het vast goed in onze samenleving. Laat ze ook maar oprotten naar Syrie of wegrotten in de cel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |