Megafoonmongool?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ajax publiek daar in Liverpool
Gewoon de zoveelste bald fraud waar de gemiddelde havenslaaf hersenloos achteraan liep omdat hij wat geluk had met zijn slotbal.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja opzich wel eens, maar de manier waarop (uiteraard enkel) Feyenoorders deden alsof hij de nieuwe absolute wereldtop was die was dermate lachwekkend dat ik hier ook wel wat genot uit kan halen.
Maar ik gun het die man absoluut niet verder natuurlijk
Dat siert je.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ga als de wedstrijd over is netjes naar het PSV-topic om ze te feliciteren
quote:Op woensdag 26 november 2025 22:43 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben jullie ook zo veel zin in Furgil
Nog ff tot ze tegen nec moeten aubquote:Op woensdag 26 november 2025 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Grim nog lang blijft.
Nee. Veel te voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:43 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben jullie ook zo veel zin in het interview met Furgil
Tering die heeft wat extra kilo’s ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Chiesaburger moet naar de fitness.
Die ziet eruit alsof hij 40 is.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Chiesaburger moet naar de fitness.
maxi-mus bedoelde 1-3quote:Op woensdag 26 november 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn dan onze kenners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |