quote:Op woensdag 26 november 2025 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ah lol. Ik bedoelde 3-2 PSV
Dit is al een tijdje niet echt verdedigen.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Nekslag voor Slot dit en ook gewoon terecht. Dit is niet meer uit te leggen en te verdedigen.
Dit is een Nederlands forum.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie realiseren je wel dat types zoals Van Dijk en Gakpo zogenaamd ook onze anchormen moeten zijn op het WK?
Gewoon Huijsen en Driouech meenemenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie realiseren je wel dat types zoals Van Dijk en Gakpo zogenaamd ook onze anchormen moeten zijn op het WK?
Sterkhoudersquote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Nekslag voor Slot dit en ook gewoon terecht. Dit is niet meer uit te leggen en te verdedigen.
Mee eensquote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon die bal in de ploeg houden nu. Geen rare schoten op doel.
Kan hij mooi naar Ajax. Kan Heitinga weer als assistent de hesjes uitdelen.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb nog liever Fred Grim dan Arne Slotquote:Op woensdag 26 november 2025 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan hij mooi naar Ajax. Kan Heitinga weer als assistent de hesjes uitdelen.
@Slobeendquote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Fred Grim dan Arne Slot
Liverpool is niet van het ontslaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef tjoptjop het volgende:
Dit is straks wel klaar voor Arne zo![]()
Zonde, had gehoopt dat we eindelijk weer eens een echt succesvolle jonge Nederlandse coach zouden hebben
Ik hoop ook dat Grim nog lang blijft.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet Danny ook zo zijn sollicatiegesprekken?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met Slot krijg je de fans van Feyenoord erbij dus economisch interessantquote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Winnaars van morgen. ALDI project van de KNVB.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef tjoptjop het volgende:
Zonde, had gehoopt dat we eindelijk weer eens een echt succesvolle jonge Nederlandse coach zouden hebben
Ja opzich wel eens, maar de manier waarop (uiteraard enkel) Feyenoorders deden alsof hij de nieuwe absolute wereldtop was die was dermate lachwekkend dat ik hier ook wel wat genot uit kan halen.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef tjoptjop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |