Ah, zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had 11 geDM't dat ik deze track verwachtte, nadat ik mijn gok al had gedaan…
Als je nu gewoon eens kijkt op de pagina waar dat plaatje vandaan komt:quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Melting
[ afbeelding ]
Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 26 november 2025 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond dit een betere Connection dan de vorige…![]()
Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Ik vond een eerdere aflevering toch net iets beterquote:Op woensdag 26 november 2025 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond dit een betere Connection dan de vorige…![]()
Met Robbie on vocals erbij kan ik het wel hebben.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik alToch moet je nog even door een zure appel heen nu:
Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
The Beatles - Lady Madonna
Ik had de Pet Shop Boys hier ook nog wel in kunnen fietsen, als ik had gewildquote:Op woensdag 26 november 2025 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Robbie on vocals erbij kan ik het wel hebben.
Maar bij die vorige Connection kwam ik er gewoon niet op…
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens kijkt op de pagina waar dat plaatje vandaan komt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hello,_Goodbye
Ik vond het gewoon grappig dat "Madonna" op die pagina stond. Dus ook tussen dat obsure bandje en Madonna was er een duidelijke link.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Die connectie zou ik toch nooit gevonden hebben.
Don McLean - Vincent
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 november 2025 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Bye, Bye American Pie…
Dank voor het werk en de uitzending, 11!
Welterusten!quote:Op woensdag 26 november 2025 21:30 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, DJ11.
En welterusten allemaal voor straks.
Op het gemakje, livelink.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis met de boodschappen. Moet nog snel koken en dan eten, dus dat wordt echt wat later voordat ik intune. Hoewel ik redelijk snel eten heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |