Al zag ik laatst een afbeelding van een treincoupe met van die asbakjes in de armleuningen.quote:
Ach ja, die herinner ik me ook. Heb je je vingers er een keer tussen geklepperd?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Al zag ik laatst een afbeelding van een treincoupe met van die asbakjes in de armleuningen.
Dat brengt niet zo fijne herinneringen op.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, die herinner ik me ook. Heb je je vingers er een keer tussen geklepperd?
Ik vond dat als kind wel lekker ruiken, die verschraalde rookgeur. We gingen altijd niet-roken zitten, maar dan rook je het toch een beetje. Nu vind ik het verschrikkelijk ruiken.quote:
Ik blijf sigaretten vinden stinken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind wel lekker ruiken, die verschraalde rookgeur. We gingen altijd niet-roken zitten, maar dan rook je het toch een beetje. Nu vind ik het verschrikkelijk ruiken.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
Simplistisch Verbond - Zoek je zelf
Ik heb dit altijd een mooi nummer gevonden.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:51 schreef livelink het volgende:
Is ook Schitterend - Voltooid verleden tijd
Ja, probleem is wel dat dit het enige nummer is dat ik van hen ken. Ik moet me nog even inluisteren voor hun concert.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een mooi nummer gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Sinds vorig jaar weer. Mijn vriendin is een fan.quote:
Voor mij ook hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, probleem is wel dat dit het enige nummer is dat ik van hen ken. Ik moet me nog even inluisteren voor hun concert.
Laat je gewoon verrassen.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar weer. Mijn vriendin is een fan.
Nee, ik heb er wel zin in. Maar vind het wel leuk als ik nummers al vaker heb gehoord. Maar weet niet of me dat nog gaat lukken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor.
[..]
Laat je gewoon verrassen.
Hoe erg kan het zijn?
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel zin in. Maar vind het wel leuk als ik nummers al vaker heb gehoord. Maar weet niet of me dat nog gaat lukken.
Hoe ken jij Ede Staal dan?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
It het nog nooit zo dünker geweest (of zoiets) van Ede Staal
Die is wel redelijk bekend, toch?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe ken jij Ede Staal dan?![]()
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik kende hem niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is wel redelijk bekend, toch?
Geen wonder dat jij deze kende.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
Mijn oom heeft het in het Limburgs vertaald en heeft daar er ook nog een leuk hitje mee gehad
https://limburgsehits.com(...)van-loo-ivo-rosbeek/
Klopt, maar Ede Staal is verder ook wel bekend (vanwege dit nummer).quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij deze kende.
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
Dit nummer kunnen we straks over een fietstocht door de Veluwe schrijven.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2025 20:17 schreef Melting het volgende:
Treden deze heren nog op eigenlijk?
Dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
Gerard Cox - Het is weer voorbij die mooie zomer
Hoe komt het? Het is niet anders dan andere jaren volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
Ik kan dit jaar slecht wennen aan het feit dat in het donker de deur uit ga en ook weer in het donker thuis kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |