Ah, zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had 11 geDM't dat ik deze track verwachtte, nadat ik mijn gok al had gedaan…
Als je nu gewoon eens kijkt op de pagina waar dat plaatje vandaan komt:quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Melting
[ afbeelding ]
Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 26 november 2025 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond dit een betere Connection dan de vorige…![]()
Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Ik vond een eerdere aflevering toch net iets beterquote:Op woensdag 26 november 2025 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond dit een betere Connection dan de vorige…![]()
Met Robbie on vocals erbij kan ik het wel hebben.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik alToch moet je nog even door een zure appel heen nu:
Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
The Beatles - Lady Madonna
Ik had de Pet Shop Boys hier ook nog wel in kunnen fietsen, als ik had gewildquote:Op woensdag 26 november 2025 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Robbie on vocals erbij kan ik het wel hebben.
Maar bij die vorige Connection kwam ik er gewoon niet op…
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens kijkt op de pagina waar dat plaatje vandaan komt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hello,_Goodbye
Ik vond het gewoon grappig dat "Madonna" op die pagina stond. Dus ook tussen dat obsure bandje en Madonna was er een duidelijke link.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Die connectie zou ik toch nooit gevonden hebben.
Don McLean - Vincent
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 november 2025 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Bye, Bye American Pie…
Dank voor het werk en de uitzending, 11!
Welterusten!quote:Op woensdag 26 november 2025 21:30 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, DJ11.
En welterusten allemaal voor straks.
Op het gemakje, livelink.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis met de boodschappen. Moet nog snel koken en dan eten, dus dat wordt echt wat later voordat ik intune. Hoewel ik redelijk snel eten heb.
Belangrijkste is dat het lekker is.quote:
Zeker. Met blauwekaassaus. Ik vind dat lekker.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het lekker is.
Fijn zo.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Met blauwekaassaus. Ik vind dat lekker.
Ah, ik ben opgegroeid met vrijdag visdag. Maar daar hou ik me niet aan. Mijn man lust geen vis, dus dan eet je het vanzelf ook minder. Ik zou zo'n vaste visdag wel zien zitten.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn zo.
Ik lust geen blauwe kaas.
Heb vanavond haring en wat kibbeling gegeten. Op donderdag is het vast prik om bij de visboer te gaan eten.
Groot gelijk. Deden wij vroeger ook. Daar ben ik die tik van denk ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik ben opgegroeid met vrijdag visdag. Maar daar hou ik me niet aan. Mijn man lust geen vis, dus dan eet je het vanzelf ook minder. Ik zou zo'n vaste visdag wel zien zitten.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef livelink het volgende:
Als de dag van toen - Reinhard May
Vroeger bij mij thuis aten wij op een gegeven moment vrijdags altijd patat of chinees. Vrijdagmiddag werkte mijn moeder als vrijwilligster in de bibliotheek en ze wilde dan niet meer koken als ze thuis kwam. Andere tijden, want als wij zo zouden denken, zouden we elke dag eten halen.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Deden wij vroeger ook. Daar ben ik die tik van denk ik.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger bij mij thuis aten wij vrijdags altijd patat of chinees. Vrijdagmiddag werkte mijn moeder als vrijwilligster in de bibliotheek en ze wilde dan niet meer koken als ze thuis kwam. Andere tijden, want als wij zo zouden denken, zouden we elke dag eten halen.
Ik zou het wel kunnen, want ik hou niet van koken. Maar het is te ongezond en vooral te duur.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn er in de grote stad genoeg mensen die meerdere keren per weet gebruik maken van Thuisbezorgd.
Ik zou dat niet kunnen.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, want ik hou niet van koken. Maar het is te ongezond en vooral te duur.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Pappie, loop toch niet zo snel van iemand waar ik niet op ga komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |