Klopt ja, ik ben echt helemaal geen grote eter en die kant en klare maaltijden zijn echt te klein gewoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:07 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt wel of ze steeds kleiner worden ook. Was altijd 400-450 gram, wat al niet veel was. Ik heb doorgaans toch zeker 500-600 gram nodig om een beetje verzadigd te zijn. De AH verse stamppotten zijn in dat opzicht beter te doen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond (aangepaste hoeveelheden) Italiaanse kiprollade met gremolata met daarbij een tomaat-komkommersalade.
Een soort empanada zag ik, leuk om van jou te lezen over dat Finse voerquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:17 schreef Molo het volgende:
Lihapiirakka gevuld met rijst en lever, meegebracht uit Finland. Best wel lekker
En dan zo lekker weer naar (mijn eigen) bed toe
Weer wat geleerd. Pasteitjesquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:17 schreef Molo het volgende:
Lihapiirakka gevuld met rijst en lever, meegebracht uit Finland. Best wel lekker
En dan zo lekker weer naar (mijn eigen) bed toe
Ja slapen in je eigen bedje is toch altijd het allerlekkerstequote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een soort empanada zag ik, leuk om van jou te lezen over dat Finse voer![]()
Slaap lekker strakkies, heerlijk in je eigen nestje
Pasteitjes en dumplings kan ik me echt aan dood etenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Pasteitjes
Ja. Och. Dim sum moet ik nu aan denkenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Pasteitjes en dumplings kan ik me echt aan dood eten
Ja allerlei soorten drop en chocolade mee terug genomen, vaste prikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja. Och. Dim sum moet ik nu aan denken![]()
En ik had als ik daarheen was, een koffer vol zoute drop mee terug genomen
Stevig ontbijtje en lunch, lekker hoor!quote:Op donderdag 11 december 2025 08:19 schreef Karzai het volgende:
Gisteravond oa een uiensoepje
[ afbeelding ]
vandaag ontbijt en lunch
[ afbeelding ]
Arbeider he, vandaag weer de spieren laten rollenquote:Op donderdag 11 december 2025 09:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Stevig ontbijtje en lunch, lekker hoor!
Hier nu mokapot koffie en stuk roggebrood
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:20 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kipvis(kabeljauwlekkerbek van de viswinkel), patat van friethoes en appelmoescompote.
Vervelend ja!quote:Op donderdag 11 december 2025 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Verkouden geworden, irritant.
Vanavond erwtensoep met gerookte kip en toe een sinaasappel en een peer.
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vervelend ja!
Beterschap, mijn opa zou zeggen "goed eet'n mien jong" (op zn Twents)![]()
Ah dat is shit zegquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Instellingseten: gecremeerde aardappeltjes, doodgekookte wortelen en een versteende lekkerbek
Sorry moest even klagen... als je het menu hoort verwacht je wat lekkers... alleen alles was veel en veel en veel te lang gekookt/gebakken
Ach het is wat het is, alleen had het idee van lievelingsetenquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dat is shit zeg
Als de mogelijkheid er is, weer eten wat je zelf lekker vindt of zelfs zelf klaar kunt maken![]()
Sterkte, laat goed voor je zorgen!
Ach..quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Instellingseten: gecremeerde aardappeltjes, doodgekookte wortelen en een versteende lekkerbek
Sorry moest even klagen... als je het menu hoort verwacht je wat lekkers... alleen alles was veel en veel en veel te lang gekookt/gebakken
sterktequote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:44 schreef golfer het volgende:
Een ovenvisschotel van onze dorpsviswinkel met zeebaarsfilet en groenten.
Klagen mag zeker!quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop dat het verdere eten beter is of wordtquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker rommelig, maar döner resultaat is topquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef Molo het volgende:
We zouden hapjes doen, mijn uit Portugal meegenomen bergkaas bleek beyond repair beschimmeld en toen begon mijn dochter te zeiken dat ze komkommer wilde eten en de kerstboom moest nog opgetuigd dus toen hebben we maar durum döner gehaald![]()
Wat klinkt dit goed zegquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Kanaroe het volgende:
Hier gezellig gekoffied met sticky toffee cupcakes, geborreld met kaas, worst, sardientjes, eieren en toastjes, gedineerd met vet pittige harirasoep met balletjes, Turks brood, dikke yoghurt om te blussen en dippen en getoet met pistache ijsbollen van de Lidl![]()
een klein en intiem samenzijn met vrienden en familie vanwege mijn aanstaande verjaardag
Ik weet niet wanneer dat is maar alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Kanaroe het volgende:
Hier gezellig gekoffied met sticky toffee cupcakes, geborreld met kaas, worst, sardientjes, eieren en toastjes, gedineerd met vet pittige harirasoep met balletjes, Turks brood, dikke yoghurt om te blussen en dippen en getoet met pistache ijsbollen van de Lidl![]()
een klein en intiem samenzijn met vrienden en familie vanwege mijn aanstaande verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Een stachel is een stalen pook die verwarmd wordt die je vervolgens in het bier steekt waardoor de restsuikers karameliseren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat is dat?
Gestacheld dan, bier snap ik
Oh wauw, apart zegquote:Op zondag 14 december 2025 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stachel is een stalen pook die verwarmd wordt die je vervolgens in het bier steekt waardoor de restsuikers karameliseren.
Ook een bijzonder mondgevoel want het schuim is warm en het bier blijft redelijk koud.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat klinkt dit goed zeg![]()
En alvast gefeliciteerd!
Chocolade met drop en bak kruidenthee hier
quote:Op zondag 14 december 2025 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer dat is maar alvast gefeliciteerd!![]()
Klinkt als een heerlijk avondje.Dank jullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ga ook nog een voorraadje inslaan FutureFairytale![]()
Soort van crème brûlée-effect?quote:Op zondag 14 december 2025 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stachel is een stalen pook die verwarmd wordt die je vervolgens in het bier steekt waardoor de restsuikers karameliseren.
Ook een bijzonder mondgevoel want het schuim is warm en het bier blijft redelijk koud.
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 11:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh wauw, apart zeg
Dus je drinkt het bier direct na het stachelen?
Zoietsquote:
Gezellig en lekker, heb het fijn samenquote:Op zondag 14 december 2025 12:03 schreef Blues het volgende:
Sinterkerstverjaardagenoudennieuw vieren zo met de (klein-)kinderen.
Visschotel, olie(krenten)bollen, eigengemaakte gehakt- en kaasragoutbroodjes, wat snoep,zoutzoetpopcorn en zoute stengels.![]()
[ link | afbeelding ]
Een kinderbanaantjequote:
Wit puntje met opgebakken boerenkool stamppot en spekquote:Op zondag 14 december 2025 17:10 schreef Molo het volgende:
Snipverkouden dus we eten makkelijk
Gevuld met de kant en klare stamppot van de AH
Kind ook blij, prima
https://www.instagram.com/reel/DSKTPnbjJTx/
Integratie met Instagram lijkt niet te werken, dus klikken maar
Onee jij hebt t ook te pakken, beterschapquote:Op zondag 14 december 2025 17:10 schreef Molo het volgende:
Snipverkouden dus we eten makkelijk
Gevuld met de kant en klare stamppot van de AH
Kind ook blij, prima
https://www.instagram.com/reel/DSKTPnbjJTx/
Integratie met Instagram lijkt niet te werken, dus klikken maar
Bramgodenvoer!quote:Op zondag 14 december 2025 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Genieten! Was binnen 3 min op![]()
[ link | afbeelding ]
Klinkt niet onaardig maarrrr wens je snel gewoon goed voer toequote:Op zondag 14 december 2025 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het eten was weer... beige... en bijzonder
Rösti met appeltjes en één of andere vleesding
De appeltjes waren oprecht erg lekkerquote:Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt niet onaardig maarrrr wens je snel gewoon goed voer toe
Mopperdagen zijn hartstikke nuttig, niks om voor te schamen!quote:Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De appeltjes waren oprecht erg lekker
Alleen ik had even een mopperdagje
dat ziet er inderdaad leuk en lekker uitquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:51 schreef Kanaroe het volgende:
https://www.queenofmykitc(...)-roasted-red-onions/
Wat een briljant idee!
Dit ga ik vandaag maken too impress mijn moeder want zij komt eten![]()
Met een biefstukje met rode wijnsaus en gestoomde spruitjes
Als toetje een gratis verkregen Viennetta-ding
Chili, altijd goed en lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat ziet er inderdaad leuk en lekker uit![]()
ik maak een pannetje chili con carne vandaag met rijst erbij
Heerliequote:Op dinsdag 16 december 2025 15:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Bavette met een romige pepersaus. Daarbij wat gebakken krielaardappels en een komkommer-tomaatsalade.
Planteneter? Ik heb hier nog een ficus staan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond hadden we pasta
De lekkerste maaltijd tot nu toe van de opnamepasta met rood en vlees
Morgen eet ik boontjes geloof ik
En donderdag als ik thuis ben wraps met bergen groentes. Ik ben nogal een planteneter, dus verheug me enorm op veel groentes en peulvruchten
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Planteneter? Ik heb hier nog een ficus staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |